Multiye atlamadan gif veya fotoğraf koyan ben, bugün de bir şeyler koydum. Ben göremiyorum ama sizler görüyorsunuz. Hayalgücünüz... Çünkü bu bölüm yazdıklarım sizin zihninizde canlansın istiyorum. Oraya bir tane değil de bin tane fotoğraf sığdıralım. Hadi okuyun ve o çok sevdiğim hayalgücünüzü yorumlara anlatın, birlikte fotoğraflayalım...
Sizi çok seviyorum... çok. 💜💙🖤💚
***
"Ay yeter!" Derin derin nefes aldırtan kocam sinirlerimi tepeme çıkarmıştı. Bu halleri ne kadar hoşuma gidiyorsa bir o kadar da sinirlendirmişti beni.
"Aşkım otur iki dakika lütfen. Bak rahatım ben tamam."
Kuşkuyla bana baktı ama sanki aklına bir şey gelmiş gibi yerinden hızla kalktı.
"Yavrum belin ağrımıyor değil mi? Altıncı yastık neredeydi ya bizim?" Son cümlesi kendisineydi. Koltuk takımının tüm kırlentlerini sırtıma koymuştu.
"Derya Sultan?"
Bir an da bağırmasıyla yerimde sıçradım.
Derya Abla bir yandan unlu ellerini siliyor bir yandan koştur koştur yanımıza geliyordu.
"Egemen oğlum, hayırdır?"
"Evde yastık kıtlığı var. Bakın benim karım iki canlı rahat etmesi lazım. "
Derya Sultan bir bana bir Egemen'e bakıp koyvermişti kahkahasını. Yerimden kalkmak için hareketlenince tabiri caizse üstüme uçmuştu Egemen.
"Güzelim nereye sen? Bir şey istiyorsan söyle ben getireyim."
Oflayıp tuttuğu kolumu kurtardım. Heyecanını anlıyordum ama az sonra doğuracakmışım gibi davranması komikti. Canımın içi,baba olacağını öğrendiği günden beri bana zarar vermemek için benimle uyumuyordu bile! Kocama hasret bıraktın beni bebeğim.
"Lavobaya canım, lavobaya."
Kafamı iki yana sallayıp iç çektim. Can ise duvara yaslanmış bize gülüyordu. Gerçekten gülünecek haldeydik. Hamile olan bendim ama Egemen şimdiden dokuz doğurur olmuştu. Babam bile öğrenir öğrenmez evi oyuncak dükkanına çevirmişti. Yahu daha iki haftalık hamileydim ben. Iki!
"Hoşunuza gitmiş gibi beyefendi?"
Omuz silkti .
"Vallaha ne yalan söyleyim sabaha kadar izlerim sizi. Amcam gerçekten çocuk gibi."
Güldüm ve Can'ın saçlarını karıştırdım.
"Gibisi fazla bitanem."
"Ahaha haklısın."
"Siz ikiniz beni mi çekiştiriyorsunuz?"
Egemen'in yanımıza gelmesiyle Can teslim olur gibi ellerini kaldırmıştı.
"Annem sana çocuk dedi."
Şaşkınlıkla açılan gözlerimle küçük yaramazıma baktım.
"Demek öyle sevgilim?"
Başımı yavaşça Egemen'e çevirip sırıttım. Suç işlemişte annemin karşısında masumu oynuyor gibiydim şu an.
"Ben mi? Ağzımı açmadım."
Tek kaşını kaldırıp belime sarıldı.
"Nedense inanmadım."omuz silktim.
"Sen bilirsin koca bebek."
"Amca?"
"Efendim Amcam?"
"Bugün lunaparka gitsek diyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2
RomantikGizli Cevherler kategorisi; #Wattys2016 KAZANANI!!! *** Geçmiş kafasını tozlu perdeler arasından uzatmış gülümserken başlamıştı tüm hikaye. Toprak girdiği bir ameliyatta hem küçük Can'ın hayatını hem kendi hayatını kaleme almıştı. Tek farkla! Kalemi...