İYİ OKUMALAR ÇOK SEVGİLİ OKUYUCULARIM...😀
SİZİ SEVİYORUM 💙💚💛💜
***
En sevdiğim şampuanla annemin yardımı ile yıkanıp, pembe bornozumu üzerime giyinmiştim. Tek odalı küçük evimizde saçlarımı kurutmamak için etrafa masum gülücükler atarak koşuyordum.
"Hadi mavi kelebeğim yorgunum zaten, yorma beni! "
Annemin arkamdan seslenmesi ile durmak zorunda kalmıştım. Omuzlarımı düşürüp yenilgiyi kabul ettim ve arkamı dönüp, annemin yanına ilerledim. Biliyordum. Bana istediğim pembe bisikleti almak için çok çalışıyordu.
Ama ben ona dayanamazdım ki! Gerekirse bisikletten vazgeçerdim o yorulmasın diye.
"Anne?"
Benim boyuma ulaşmak için yere eğilmiş, ellerini yanaklarıma koymuştu.
"Efendim bebeğim. Ne oldu?"
"Sen eğer bana bisiklet almak için çok çalışıyorsan ben bisiklet istemiyorum. Bundan sonra beni Fatma Teyzelere bırakıp çalışmaya gitme tamam mı?"
Yaşım gereği kelimeler ağzımdan tam çıkmıyor, bazı harfler anlamsız yerlere gidiyordu.
Sözlerim üzerine annemin gözleri dolmuştu.
"Tamam canım, gitmem bir daha. Hadi gel saçını kurutup, tarayalım. "
"Sonra da bana masal okur musun?"
Ayağa kalkarken gülümseyip, elimi tuttu ve sobanın yanına ilerletti kendi ile birlikte.
"Okurum. Hangi masal olsun bu sefer?"
"Bu sefer sen uydur tamam mı?"
Gözlerini onaylar anlamda açıp kapattı ve mırıldandı.
"Tamam bitanem."
Ben eski sobanın yanına oturturken, kendisi arkama geçti. Elimdeki eski oyuncak ile oynarken sobadan çıkan huzurlu seslerle beraber mayışıyordum. Annem ilk önce havlu ile saçımın nemini aldı ve taramaya başladı.
Tarak; yumuşak saçlarımın arasından rahatça kayarken gözlerimi kapatmıştım.
"Bir varmış bir yokmuş. Evvel zaman içinde, yemyeşil dağların ardında bir kulübe varmış.
Bu kulübe de güzeller güzeli bir kız ve annesi yaşarmış. Bir gün bir yabancı çıkagelmiş. Kız evlerine gelen bu yabancının kim olduğundan habersiz onu en iyi şekilde ağırlıyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2
RomanceGizli Cevherler kategorisi; #Wattys2016 KAZANANI!!! *** Geçmiş kafasını tozlu perdeler arasından uzatmış gülümserken başlamıştı tüm hikaye. Toprak girdiği bir ameliyatta hem küçük Can'ın hayatını hem kendi hayatını kaleme almıştı. Tek farkla! Kalemi...