Dikkatttt!!😂😂 hazır mıyız okullara? Heyecan peki? Yok mu 🙄 olmasın zaten ben güveniyorum sizlere 😍😍 şimdi 55. Bölüm final biliyorsunuz. Finali 3 part yapıp 52. Bölümden başlamayı düşünüyorum haberiniz olsun 😗 yorum ve oy veren parmaklarınızı öpüyorum 😚😚
Sizleri çoook seviyorum 💙💚💛💜
***
"Hayır! Bak sakın!"
Bir yandan Egemen'e boş tehditler savuruyor bir yandan da evin içinde kaçmaya çalışıyordum. Istese beni çok kolay yakalayabilirdi ama korkmuş halimden zevk alıyordu.
Elindeki solucanı üzerime atmak üzereyken hızla odaya girip kapıyı kapattım. Nefes nefese kalmıştım.
"Ama güzelim bi bakar mısın şunun tatlılığına?"
Sırtımdan aşağılara inen ürpertiyle titremiştim. Korkuyordum ya!
"Egemen götür onu buradan!" Kapının arkasında olduğu için fısıldasamda duyardı ama sesim çok yüksek çıkıyordu.
Kahkahası daha da çok sinirlerimi bozmuştu.
"Aşkım aç hadi kapıyı. Saksının içine koydum."
Inanmalı mıydım?
"Konu sen olunca tereddüt etmiyor değilim. Şebek seni."
Tebessüm ettiği hissediyordum. Kapının kilidini açtım ve kafamı uzattım. Egemen ellerini suçlu gibi kaldırmış ikna olmamı bekliyordu. Kapıyı hızla açıp karnını cimcekledim. Şaşırmış ama gülmüştü. Kollarını belime sarıp beni kendine yapıştırdı.
"Orası morarırsa darp raporu alırım bak."
Şaşkınlıkla gözlerim açılmıştı. Sayesinde vücudumun belli yerlerinde morluklar vardı. Sinirle kolundan çıkıp dolabın önüne geldim.
"Adama bak ya! Ulan senin sayende açık bir şey giyemiyorum ben." Diye söylenmeden de edemiyordum. Kollarını kavuşturmuş dolaba yaslanmıştı. Yüzündeki tatlı tebessüm sinirlerimi, güçlü bir rüzgâr gibi silip götürsede onunla atışmaya devam etmek istiyordum.
Kalbimin sağ tarafı sadece görevini yaparken sol tarafı zorlu bir at yarışına hazırlanıyordu sanki. Fakültede sınıf arkadaşımın sorusu geldi aklıma. Elim bir süre tişörtlerin üzerinde durdu. Sanki o günü gösteren tahtamdı.
Hocam aşkta kalbin işi ve insan sevdiği kişiyi görünce kalbi çok hızlı çarpıyor neden, diye sorunca tüm sınıf sus pus oynamıştık. Çünkü her birimiz bu sorunun cevabını içten içe merak ediyorduk. Ders hocası mizacından asla taviz vermezdi ama bu soru onu gülümsetmişti. Söylediği cevap beynimde yankılanırken başımı Egemen'e çevirdim.
'Öyle ki çocuk... aşk öyle bir şey ki aşığın bir damla yaşı cehennem ateşini söndürür.'
Cevap gayet basitti aslında. Aşk onunla güzeldi... Bakarken içimi titreten, burnuma dolan bahar kokusuyla huzur bulduğum adamla. Kocamla...
"Ne düşünüyorsun güzelim?" Sesiyle titrek bir nefes alıp kollarımı boynuna doladım. Elleri belimde daireler çizerken kollarına yığılmamak için direniyordum.
"Kocamın ne kadar yakışıklı olduğu düşünüyordum."
Gülümsedi ve beni biraz daha kendine çekti.
"Hmm... bunu söyleyen karım kendi güzelliğinin farkında değil anlaşılan. "
Gülümsemem büyürken gülüşümden öpmüştü. Sol elini gamzemin üzerinde gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2
RomanceGizli Cevherler kategorisi; #Wattys2016 KAZANANI!!! *** Geçmiş kafasını tozlu perdeler arasından uzatmış gülümserken başlamıştı tüm hikaye. Toprak girdiği bir ameliyatta hem küçük Can'ın hayatını hem kendi hayatını kaleme almıştı. Tek farkla! Kalemi...