Öncelikle şu mükemmel ve doğa ötesi yorumlarınız için çok çok teşekkür ediyorum. Hepiniz teker teker gerçekten harikasınız. Seviyorum sizi😘😘
Sonrasında ise şu bildirimlerin sebebine gelelim... Bölümü atmıştım taa öğle saatinde ama bildirim gelmedi. Ben okuyabiliyordum ama arkadaşlara sorduğumda hala 30. Bölümde olduğunu öğrendim. Yayımdan çıkarıp tekrar yayımladım ve sonuç sıfır. Gerçekten çok sinirlendim ve üzüldüm. Hem sizi daha fazla bekletecektim hem de kafam rahat olmayacaktı.
Elçilere vs. mesaj attım ama geri cevap almam akşamı buldu. Birinin aklına uydum kaldırdım ben de kitabı tamamen. Yayımdan kalkınca baktım ki tüm oy ve yorumlar buhar olmuş. O an ne hissettim inan bilmek istemezsiniz. Koskoca bir yılım hiç oluyordu gözlerimin önünde. İçim çıkana kadar ağladım. Hem sizlerin beni benden alan yorumları silinmişti. Bunu hatırladım daha da ağladım.
Bölümler sorun değildi tekrar yazardım ama sizlerin yazdıklarınızla güç bulan kanıtım yok olmuştu. Ilk kez bir kitabı yayımdan kaldırıp tekrar yayımladığım için sadece görüntüde tüm oy ve yorumların gittiğini anlamam uzun sürdü. O an gerçekten anlatılmazdı.
Elim ayağım titreye titreyere tekrar hepsini yayımladım. Ilk önce bildirim gelmedi elbette çünkü hala arıza giderilmemişti. Sorun çözülünce de bildirim yağdı haliyle.
Bunun için bir suçum olmasada özür dilerim. Bu gönderiyi paylaşmak aklımın ucundan geçmiyordu ama bazıları var ki dinlemeden etmeden kızmaya başladı.
*Bir bölümü defalarca yüklemende ki amaç ne?
*Senin yüzünden bildirim üzerine bildirim!
Gibi gibi... Neyse akıllarda ki soru işaretlerini giderdiğime göre sizlere bir haberim var 28.01.2016 bu kitabın doğuş tarihi ve o gün Toprak'ımızın da doğdu gün. Uzun ve soluksuz bir bölüm olacak. O zamana kadar kendinize iyi bakın. Ve benim hakkımda merak ettiğiniz sorular olursa lütfen çekinmeyin😄😄
Bunun için soru/cevap bölümü dahi yapabilirim. Sizi seviyorum 😚😚😚😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR I Siyahın Dansı 1+2
RomanceGizli Cevherler kategorisi; #Wattys2016 KAZANANI!!! *** Geçmiş kafasını tozlu perdeler arasından uzatmış gülümserken başlamıştı tüm hikaye. Toprak girdiği bir ameliyatta hem küçük Can'ın hayatını hem kendi hayatını kaleme almıştı. Tek farkla! Kalemi...