(Okul üniforması kafanızda daha rahat canlandırabilmeniz için ...)
Akademiye geldiğim de herkes yemekhaneden çıkıyordu yemek saati 8.30 da olduğu için saat 9.00 civarında olmalıydı. Kendimi aç hissetmediğim için yemekhane ye uğramadan odama geçtim.
Odaya gelince yüzüğümden kitapları çıkartarak Kitaplığın en alt bölmesine yerleştirdim elbiseleri de aynı şekilde yerine koyarken okul üniforması dikkatimi çekti tamamen beyazdı kol kısımları maviydi aralarında sarı işleme ve siyah uzun botlar
beyaz tahminen diz kapağının bir iki karış aşağısına kadar inen beyaz bir pelin vardı.
Forma çok olmasada hoşuma gitmişti giyen kişiye savaşçı görünümü vereceği kesindi acaba savaşçıların formaları da aynımıydı?
Odada bulunan banyoda duş aldıktan sonra elbiselerimi giyip aynada omzuma gelen beyaz saçlarımı havlu yardımıyla kuruttuktan sonra müdürün yanına uğrayıp kütüphanede biraz yetenekler ile araştırma yapmanın iyi olacağını düşünüp odadan dışarı çıktım ve 5 . Yöneticiler için olan binaya doğru ilerledim.
Binaya girişte iki adet asker bulunuyordu birisin elinde asa diğerinde ise kocaman bir çekiç vardı.
İçeride girişin karşısında masada oturan kayıt için giriş iznini veren kadın duruyordu ona:
" Müdürle konuşmak istiyorum odası ne tarafta yardımcı olurmusunuz?"
"elbette konuşabilirsin odası sol taraftaki 2. Oda"
Teşekkür ederek tarif ettiği yere geldim kapıyı bir kaç kez tıklattıktan sonra içeriye girdim.
İçeride genç 17 18 yaşlarında birisi oturuyordu. Müdürün bu kadar genç olmasını beklemiyordum usta Yuki nin arkadaşı ise bu kadar genç olmamalı sanırım yaşlanma için tekniklere sahip.
"Merhaba ben Matsuki Suna okula yeni kayıt oldum. Ders programı için geldim."
"okulumuza hoşgeldin umarım başarılı bir öğrenci olursun benim ismim Leo malesef ders programın yarın belli olacak. Yarın odana görevli kişiler tarafından bırakılacak."
"Tamam sorun değil ben kütüphane ye girmek için izin istiyorum."
" Aslında her sınıf için ayrı kütüphane var büyücü,savaşçı ve simyager ler için farklı kütüphane ver ve herkesin kütüphanesi kendi sınıfının bulunduğu binada ilgili kitaplar var. Yani kütüphane için okul derslerinin açılmasını beklemen gerekiyor fakat bölümünü söylersen burdan kitap verebilirim."
"Anladım önemli değil aaa şey büyücüyüm elementim Kum şu anda C 3 seviyedeyim."
Müdür arka taraftaki kapıya gittikten sonra elinde iki adet kitap ile geri döndü ve:
"Kitabın birisinde saldırı diğerinde savunma büyüler var al bakalım."
dedi ve kitapları uzattı.
İlk savunma büyüsüne bi göz gezdirdim ve zayıf bir teknik olduğuna kanaat getirip saldırı kitabını yanıma aldım Müdüre
"Bu savunma büyüsü zayıf bir büyü şu anda kendi kullandığım büyüden güçlü bir büyü olmadığı sürece öğrenmek istemiyorum kusura bakmayın."
" tamam o zaman teknik burada kalsın söyleyecek başka bişi yoksa gidebilirsin."
Matsuki sözün yarısında iken dışarıya çıkmıştı zaten saat iyice geç olduğu için odasına gidip şehirde aldığı kitaplarda ilgisini çeken kumlaştırma isimli tekniğin nasıl kullanılacağını okumaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
ФэнтезиPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.