Multimedia Matsukinin silahı bu mükemmel resmi çizen kişiye TurgutDemir9 e bölümü ithaf ediyorumm. Kocaman teşekkürlerimi sunuyorum.
Pembe gözler:
Görüş algınızı ve mesafenizi arttırır ruhları her zaman görmenizi sağlar ayrıca karanlıkta gündüz gibi görmenizi sağlar.
Teknik için ruh enerjisini gözlerinizde biriktirmeniz yeterli olacaktır.İşe yarar fakat son iki adet ruh büyüsü ile ilgili tekniğim kaldı.
Gözlerime enerjiyi gönderdiğim abda dört ile beş saniyelik bir körlük yaşadım ardından yüz metre ilerdeki bir ağacın yaprağında bulunan damarları dahi görebildiğimi farkettim. Harcadığı enerji miktarı oldukça az olduğu için uzun bur süre aktif olarak tutabileceğime eminim.
Tekniği anladığım için sonraki kitaba geçtim.
Ruh meditasyonu
Ruh enerjisini bedeninize uyurken emmenizi sağlar gerekli olan mühür yazıtlarını yazdıktan sonra ruh enerjinizi aktarmanız yeterli olur her uyduğunuzda istemsiz olarak ruh enerjisi bedeninizde toplanacaktır.Çıkarılan 300 yıl ruhu;
Bu tekniği ölüm anında kalmadıkça kullanmamanız gerekir. Teknik ölüm anında iken ruhunuzu bedeninizden çıkartır. Ardından ölmenizi engeller buna bedel olarak 300 yıl boyunca ruhunuz bedene tekrar giremez. Ruh formunda iken bedeninize ilahi güçlerin üzerinde bir korunma bahsedilir bu süreç boyunca bilinciniz ruhunuz ile bir olduğu için etrafta ruh olarak dolaşma imkanınız var. Üç yüz yıl sona erdiği gün ruhunuz bedene tekrar geçer.
Bu teknik için ön hazırlık yani bir temizleyici gerekir ilk olarak işaret parmaklarınıza Pentagram çizin ardından ruhunuzu o Pentagramlara bağlayın arasında bağ oluştuğunu düşünün. İkinci aşamada Ölüm anında iken Pentagramlardan ruhunuzun dışarı çıktığını düşünün ön hazırlıkda yapılacaklar uzun sürdüğü için daha önceden yapılması gerekir.
Ohaa 300 yıl şeysi çok kullanışlı fakat süresi aşırı fazla öleceğim zaman küçük bir zamanı düşüneceğimi sanmıyorum. Bunun için ön hazırlık için gerekli olan şeyleri anında yaptım parmaklarımdan soluk mavi bir parlaklık çıktı ardından bir şey olmadı içimden bir his denemek için yanıp tutuşurken. Asla durduk yere öyle bir aptallık yapmayacağım için bu konu hakkındaki düşüncelerimi bir kutuya koyup zihnimin en ücra köşelerine attım.
Sonunda ruh büyüsü teknikeri sona erdi teknik olarak geriye ruh rüzgarı ile ilgili bir teknik kaldı. Ondan sorna ise sıkıcı bolca simya ile ilgili bilgiler.
Ruh rüzgarı tekniğini bulup okumaya başladım.
Pembe rüzgar kesiği:
Normal rüzgar kesiklerinden daha güçlü ve keskin olan rüzgar kesiği oluşturmanızı sağlar renginin neden olduğu bilinmesede pembe rengine döndüğü için pembe rüzgar kesiği denir sadece ruh rüzgarına sahip olanlar kullanabilir.
Elinizde bir rüzgar kesiği oluşturup ona ruh enerjisiyle karışık beden enerjisi gönderin. Rengi pembeye döndüğü zaman dilediğiniz bir şekilde kullanın.
Heheh bu da eğlenceli bir teknik. Sanırım biraz dinlenmem ardından burdan ayrılarak en büyük ve en güçlü imparatorluk olduğu söylenen Kanlı Nehir imparatorluğuna doğru yola çıkacağım. Orda etkili ışık büyüleri ele geçirdikten sorna hızlı ve uzun süren bir meditasyona gireceğim. Simya kitaplarını da yolda okurum tahminime göre on beş gün süren bir yolculuk beni bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.