Bir sabah daha sıkıcı bir şekilde uyandım burda Eğlenmek için yapabileceğim hiç bir şey yok. Yaşlı adamdan Simya hakkında bilgiler mi öğrensem ilerde işime yarama ihtimali var zehirler üzerinde olan kontrolümde olunca bunu yapabilmek benim için çok sorun olmasa gerek. Öyleyse yaşlı adamı bulmam gerekiyor.
Yaşlı adamın adı yanlış hatırlamıyorsam Tex di sonunda gölün kenarında karşıdaki ağaca çatık kaşlarıyla bakarken buldum. Sanrım oda burda ki garipliği anladı. Yüzüme meraklı bir ifade yerleştirdim.
"Tex amca neden burada bekl..."
Bir anda zihnimde beliren bilgiler ile olduğum yerde dona kaldım. Bu bu ruh rüzgarı ile elde ettiğimiz gözler sayesinde seviyeleri görebiliryordum. Yaşlı adam 100. seviye büyücü olarak gözüküyor bir hata olmalı yüzüncü seviyede olsa tüm grubu anında bir kaç büyü ile yok ederdi sanırım bu ağacı araştırmak için buraya geldi.
Tahmin ettiğim gibi buraya düşük zihne sahip içgüdüsel hareket edeb canlıların geri dönmesini sağlayan bir şey var.Yaşlı adam bana gülümsedi. Gülümsemesi güç ve bilmişlik ile doluydu gücünü anladığımı farketti içimde derinlerde bunu hissediyorum.
Bana eliyle gel işareti yaptı bende peşinden Merakıma yanik düşerek gittim. Mağaradan yeterince uzaklaştığımız zaman konuşmaya başladı;
"Sanırım gücümü farkettin ne kadar gizlesemde küçük bir çocuk farketti bu imkansız söyle bu yaşlı amcaya nasıl ?.... Nasıl gücümü farkettin içeride duran lider bile zerresini hissedemedi."
"Bir tekniğe ait yan bir özellik sayesinde yüzüncü seviyenin üstüne geçmediği sürece farkedebilirim.
Peki amcacım sizin gibi güçlü birisinin burda ne işi var neden Haydutları öldürmüyorsunuz bunum için zorlanmazsınız bile sanırım gölde ki ağaç için buraya geldiniz yanlış mı tahmin ediyorum."" Aksine doğru tahmin o adamları o göle zamanı geldiğinde adak olarak vereceğim bu yüzden öldüremem tekniğine gelince bu yetenekler ile bana yardımcı olabilirsin. Fakat bana koşulsuz bir şekilde güvenmen gerekiyor. O ağaca gelirsek kaynak canavarlarını o ağaç değil kökleri arasında bulunan bir taş uzak tutuyor. Bir büyücü asasına o taşı koyabilirsen ya da o taşı bir şekilde yüzük yada kolye küpe gibi takı olarak taşırsanda aynı etkiye sahip olur doğada çok zor bulunur büyü etkileri yüzde yetmiş oranında artar fakat taş çok büyük birazını sana verebilirim geri kalan kısmı milyonlarca elmas değerinde. Ayrıca oradaki ağaç bu taş sayesinde oldukça dayanıklı bir hale gelmiş. İkisi ile asa yaparsam bu yaşlı büyücü oldukça güçlenir iki gün sonra dolunayda sular yükselecek dağın içi tamamen sular ile dolacak. Ölen kişilerin ruhları taşlar tarafından emilecek bu taşı daha değerli yapar taş yardımı ile yapılan bir silah ile birisini öldürürsen o kisinin ruhu taşın içine çekilir. Bu da ruh büyüsü alanında gelişmene yardımcı olur bu büyü lanetli olarak adlandırıldıģı için dünyada kullan kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmez şanslısın o enerjiyi kontrol edebilen birisiyle karşı karşıyasın eğer ilerde sana söyleyeceğim bir görevi kabul edersen yaşamana izin verip Öğrencim olarak ruh büyülerini öğrenmene izin veririm. Zaten ruh rüzgarına sahipsin bu işimizi kolaylaştırır. Kabul ediyorsan yarın akşam buraya gel büyü yarın akşam başlayacak ölmeni istemem kaçman benim için sorun olmaz karar senin."
Sözlerini bitirip anında ortadan kayboldu.
Ruh büyüsü kararım belli zaten sonunda güçlenmek varsa ne olduğu sorun değil. Yarın öğlen çıkacağım dışarıya bu çatlak adama belli olmaz.
Asıl garibime giden şeyin o taşın özellikleri bu haydutlar tarafından farkedilmemesi onca zaman hiç birisi merak etmediyse bunda bir gariplik var taşın onları etkisi altına alma ihtimali var. Daha fazla dikkat etmem gerekiyor yarın sabahtan ayrılmam çok daha mantıklı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.