Bölüm-26

1.2K 143 72
                                    

Bir önceki bölümde firsti aldığı için bu bölümü kitapsizpalyaco ya ithaf ediyorum

Sabah kapının çalması ile güne başladım. Kapıdaki kişiye gelmesini söyledim ardından yatakta oturur pozisyona geldim.

"Efendim sizi, efendi Yue kahvaltıya bekliyor. Lütfen beni takip edin."

Sabah yemek istemesemde yardımlarından dolayı kadını takip ettim. Kocaman en az yirmi kişilik bir masada yan yana iki tane servis açılmıştı. Sanırım ailesi yok.

Sessizce masaya oturdum. Sessizce kahvaltı sona erdiği zaman Yue:

"Matsuki uyandırma sebebim okul sınavında ilk aşamaya geç kalmaman saat dokuzdan sonra giren kişiler alınmıyor. Kalan on beş dakika var acele et ve Peşimden gel."

İlk defa bu kadar uzun cümle kuran Yue ye bakarken o çoktan yola çıktı bende peşinden koşarak gittim.

Yolda ilerlerken çoğu mağaza açılmış geri kalanlar yavaş bir şekilde tezgahları kurmaya başladı garip bir biçimde enerji dolu olan insanları izlemeye devam ettim. Sonunda okulun kapısına gelince durdum.

Büyük kapının yanına duran küçük kapıdan içeriye girdik okulun bahçesi olduğunu düşündüğüm alan insanlarla dolu. İlerlemek için büyük çaba harcarken kendimi Yue nin sol omzunda buldum. Dengemi sağlamak için elimi kafasına koydum adam zaten iki metre boya sahipti yüz kilo gözüksede tamamı kas...

On dakika alanda bekledikten sonra:

"Sınavın ilk aşamasında seviyeniz ve elementleriniz savaş ve büyü gücünüz hakkında eleme olacak. Sırayla çağrılan numaralar sahneye çıkarak önümde duran taşa elleri ile dokunarak enerji aktarımı yapacaklar. Sınav görevlilerinin sonucuna itiraz edenler. Zindanda bir yıl geçirecek. Bu arada adım Ravis orta saha elderi aynı zamanda disiplin Konseyinin başkanıyım."

Numaralar hızlı bir şekilde geçerken
İki saatin sonunda benim numaram okundu:

"1984625"

Yue, beni hızla sahneye bıraktı ardından bana oldukça yakın bir yere durdu. Yanındaki adam itiraz edecekken Ravis sustutdu buna anlam veremesem de. Elimle taşa dokunarak enerjimi aktarım yazılar sırayla sinir bozucu yavaşlıkta beliriyordu.

→ Matsuki Than ←
→Yaş 13 ←
→ 39.seviye ←
→savaşçı yatkınlığı 1/100 ←

Arkadan gelen yuhlama ve kahkahalara aldırmadan yeni oluşmaya başlayan sonuçlara baktım.

→ Büyücü yatkınlığı 100/100 ←
→Elementleri;
• Karanlık ~ 10/8
• Işık ~10/9
• Zehir ~10/5
• Rüzgar ~10/10
• ????? ~ 10/?
Kahkahalar büyük bir hızla kesildiği zaman memnun bir ifadeyle arkama döndüm sınav görevlisi bana dönerek:

"İlk aşamayı geçtin. Arkamdaki kapıdan sana eşlik eden bir kişi ile birlikte geçin."

Yue zaman kaybetmeden yanıma geldi beni omzuna attı ve kapıya ilerledik arkama dönüp şaşkın bir şekilde bakan insanlara dil çıkarttım kapıdan geçtik ardından uzun bir koridoru geride bıraktık aşırı derecede büyük bir arenadaki seyirci kısmına geçip oturduk etrafımızda binlerce kişi vardı tek milyonlarca kişinin giriş için geldiğini düşünürsek bu garip bir durum değil.

Güneş tam tepeye çıkınca adının Ravis olduğunu öğrendiğim adam içeriye girdi:

"Eleme turunu geçtiğinize göre asıl sınava geçelim. Sizlere sorulan bir kaç soruya dürüst bir biçimde cevap verin verdiğiniz cevaba göre sonraki aşamaya geçeceksiniz. Numarası okunanlar ayağa kalksın soru zihin yoluyla sorulacak üç dakika düşünme hakkınız var. Üç dakika sonunda cevap vermeyenler ve yanlış cevabı veren kişiler buradan ayrılacak. İtiraz edenler bir yıl Zindanda kalacak."

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin