Bölüm-7

2.1K 231 22
                                    

Müdür yazıyı okur okumaz odadan koşarak çıktı.

Aynı zamanda trao etrafında bulunan fırtına nedeni ile zor duruma düştü yukardan düşen ilk mızrak kolunu omzundan başlayarak boylu boyunca kesti neyseki kemiğe kadar gelmeyen bu saldırıyı sıyrık diye adlandırıbilirdi.

Yukarda daha fazla mızrak olduğunu fark eden Trao enerjiden kalkan sağ elinde bir kalkan sol elinde ise büyük bir kılıç oluşturdu. Kalkan tüm bedenini gökten yağmur gibi yağan mızraklardan korurken kılıcı olası bir saldırıya karşı elinde hazır olarak bekletmekteydi.

Mızrak ve Kum Fırtınası sona Erince ileriye doğru atıldı fakat bilmediği bir şey vardı ki o da Matsuki nin hazırda tuttuğu sağ elinin etrafında bulunan hücresel boyuttaki kumlar.

Matsuki Trao nun ileri atılması ile kumlaştırma tekniğini aktif hale getirdi.

Trao güçlü bir saldırı bekliyordu fakat böylesine fark bile edemeden gelen saldırıyı hiç mi hiç beklemedi. Elinde oluşan acı ile elini hissedemedi.

Traonun kalkanı kayboldu.

Müdür arenaya geldiği zaman Matsuki nin gözleri siyah bir boya ile boyanmış gibiydi göz bebekleri dahi siyahdı bu görüntü lanetin gerçek olduğunu açıklıyordu.

Matsuki verdiği hasarın az olduğu için tekrar mızrak oluşturdu bu sefer oluşan mızraklar nerdeyse tüm gökyüzünü kaplamaş üstüne üstlük normal sarı ile turuncu arası bir renk değil siyah bir renge sahiptirler üzerlerinde bulunan aura da bir o kadar karanlık ve güçlüydü.

Müdür şu elementi ile Trao nun etrafına kat kat kalkan oluşturdu daha yeni kendine gelen eğitmen de nerdeyse tüm enerjisi ile Traonun bedenini sardı bu sayede kalkanı geçse bile hasarın çok az bir kısmı etki edebilecekti.

Matsuki tüm mızrakları Trao ya yolladı kalanların çoğu su dan oluştuğu için yavaşlattı en sonunda ıslaklık ile yere çamur birikintisi gibi düşmesini sağladı.

Mızrak saldırısının ardından Traonun sol bacağını saplandı Ryan hemen Trao yu revire götürdü.

Matsuki ise gözlerine inen karanlık ile bayıldı bayılması ile üzerinde durduğu platform dağıldı ve Matsuki kumdan alana düştü müdür Leo Matsukiyi alıp revire götürdü dinlenmesi enerji hapı almasının iyi olacağını düşündü.

Matsuki:

Aşırı derecede yorgun hissediyorum nerdeyim şu an en son hatırladığım mızrak ile Trao ya saldırınca gözlerime inen karanlık sanırım bayıldım fakat neden enerjim gayet yeterli bir düzeydeydi ayrıca etraf aşırı derecede kumla kaplıydı yani enerjim bitmeyecekti Trao nasıl umarım fazla yara almamıştır gözlerimi açmaya zorladım ve hafif bir acı ile zar zor gözlerimi aralayabildim. Revirdeyim bayılmam ile buraya getirdiler sanırım.

Ayağa kalkmaya çalıştım tüm bedenim uyuşmuştu zorlanarak da olsa yattığım yatakta oturur pozisyona geçtim. Biraz bekledikten sonra ayağa kalktım.

Tam o anda içeriye Haru girdi geçen seferki gibi gözleri duygu kırıntısı bile bulunmuyordu ifadesiz bir şekilde:

"Kalkman iyi oldu çok fazla yeteneği aynı anda kullanmanın sonucunda
Enerjin tükendi Kum ne kadar enerjini yenilesede bu kadar hızlı yenileyemez dövüş olduğundan beri iki gün geçti şu an sınıfındaki kişiler derste bugün derse katılmanı yasaklıyorum anında tekrar fazlaca enerji kullanman bayılmana neden olabilir.
Odana gidebilirsin
Ah... Ayrıca müdür uyandığı zaman haber vermemi istedi yanına uğraman gerekecek."

Sözlerini bitirmesi ile cevap bile vermeme vakit bırakmadan hızlıca odadan çıktı bende direk olarak Leo nun odasına doğru ilerledim...

Müdürün odasına geldiğim zaman beklemeden içeri girdim direk olarak bana baktı ardından hafifçe gülümsedi ve:

"Geç otur bakalım.
Yine bir olay daha neyseki bu sefer zamanında yetiştim ki bir kaç sıyrık ile atlattı olayı ayrıca aynı tekniğin zayıf halini uygulaman sayesinde kolunu düzeltebildik. Trao nun durumu gayet iyi üç ila dört güne uyanması bekleniyor.

Hirokiye gelirsek yapay kolları elde etmeyi başardık bu Haru nun metal klanı ile bağları sayesinde 200 Elmasa alabildik ayrıca artan parayı Ateş klanına yolladık Ateş klanı baş lideri Feng Shui direk olarak buraya gelecek seninle görüşmek istediğini belirtti. Hiroki ise yeni kollarına alışması için yardım alıyor. Eskisinden hiçbir farkı yok sadece acıyı hissetmeyecek.

Sana gelirsek okulda kalmaya devam edebilirsin fakat diğerleri ile derse girmeyeceksin Sana özel eğitmenler ile devam edeceksin.
Yarın Feng Shui gelmiş olur. Hazırlansan iyi edersin. Şimdi söyleyecek bir şeyin yoksa gidebilirsin."

Traonun iyileşmesi iyi oldu Feng Shui de hiç sorun değil Hiroki umrumda bile değildi onu çoktan unuttum.
Asıl sorun neden özel olarak eğitim alacağımda Leo ya:

"Tamam herşeyi anladım fakat neden özel olarak ve tek başıma ders işlemem gerekiyor."

Leo:

"Sebebi basit eğitimler savaş üzerine odaklı ve sen geldiğinden beri iki düello yaptın ikisinde de birilerine zarar verdin daha temkinli olmak adına böyle bir şey yaptık."

"peki anladım sizden bir şey rica etmek istiyorum madem özel bir eğitim alacağım O zaman simyagerler için olan eğitimi de almak istiyorum en azından kütüphanelerine bakmak istiyorum."

Dediğim zaman gözlerindeki şaşkınlık kendisini belli etti ardından mutlu bir gülümsemeye yol açtı.

"Böyle bir eğitim veremeyiz fakat kütüphanelerinden istediğin gibi yararlanmana izin veriyorum bir dakika.."

Anahtar uzattı ve

"tüm kütüphaneleri açabilen bir anahtar bunun ile rahatça girebilirsin."

Teşekkür ettikten sonra odadan ayrıldım ve Yemekhane den biraz yiyecek bir şeyler aldıktan sonra odama çıkıp meditasyon yapmaya başladım bu C seviyeden kurtulup bi an önce B ye geçmek istiyordum.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin