"Matsuki elde ettiğin yeni element rüzgar. Diğer rüzgarı kullanan varlıklardan farklı olarak rüzgarı istediğin şekilde kontrol edebilirsin. Rüzgar elementi ile arana insanların asla ulaşamayacağı yükseklikte bağ oluştu. Rüzgarı tekniklere ihtiyaç duymadan dilediğin gibi kullanabilirsin. Zekan ne kadarına el verir bilemem ama keh keh. Aldığım şey bedeninin büyümesi. Ölümsüz dahi olsan kalıcı olarak bedenin daima çocuk olarak kalacak."
Sözler ile ne yapsam bilemedim çocuk kalmak sorun değil bana göre en düşük bedel ama keşke elementi daha önce alıp öldül isteseydim. Daha iyiydi rüzgar elementi ile rahatça uçabilirim z ama rüzgar elementi enerji harcardı yinede kararımdan memnunum.
Sadece düşünmem ile; Odada hafif bir rüzgar oluşturunca karanlık elemenle aramdaki bağın o kadar güçlü olmadığını anlamış oldum.
Ustama tekrar seslendim.
"Usta tekrar element alacak olsam bağlılık şimdiki durumumdan daha mı artacak."
" Vuhahahaha onu yeteneğim rastgele seçiyor. Bedeli de aynı şekilde rastgele seçiyor. Biliyorum iç açıcı bir yetenek gibi duruyor ama bedel olarak aldığı şeyleri bana aktarıyor mesela senin sahip olacağın dayanıklılık ve fiziksel güç bana aktarıldı. Büyüme ne halta yarar orasını bilmem ama yıllardır. Varlığımı sürdürüyor olma sebebim bu bazılarından ömrünün yarısını aldığımı hatırlarım. Tekrar kullanman benim için iyi olur fakat kullanmamanı tavsiye ederim."
Çok kullanışlı bir yeteneğe sahip ama doğuştan gelen bir özellik olmalı daha önce ne kadar güçlüydü acaba.
"Usta sen önceden ne kadar güçlüydün?"
" Sizin anlayış biçiminize göre laoi seviyesine gelmiş olmam lazım."
" Laoi nedir?"
" seviye yüze ulaştıktan sonra seviyeler devam eder. Bu seviyeler şu şekildedir;
Tuvola 1-2
Rawnea
Plowri
Laoi
Hentraps
Ardından tanrı seviyeleri geliyor onları Laoi ye geldiğinde açıklarım. 100. Seviyeden Tuvalo ya bedeninin sınırlarını tam olarak öğrendiğin zaman girebileceksin. Tuvalo da ilk aşamasında kendine ait düşünce biçimi oluşturunca ikiye geçeceksin o düşünce biçimini tamamen benimsediğin zaman sonraki alem olan Rawnea ya geçebileceksin. Şimdilik bu kadarı yeterli."
Bu yeni bir çalışma hırsı uyandırdı farkettiğim de buraya kadar tamamen taktiksel olarak geldim. Daha vazla güçlenmeye ihtiyacım var Ellinci seviyeye gelince yeni bir element daha Isteyeceğim. Ondan sonra gerekmediği sürece böyle bir istekte bulunmayacağım. Yedi aylık bir süre zarfında ormana gidip güçlenmem lazım şimdilik seviyem yeterli değil biliyorum ki tek darbeye öleceğim. Savunma için kalıcı bir şeyler yapmam lazım bedenimi geliştiremiyorum kalıcı bir teknik bulmam lazım bu konuda aksi halde ileride sorunlar yaşamam kaçınılmaz. Olacak.
Böyle bir teknik bulmam lazım fakat nerde. Kral, kraldan ricada bulunabilirim. Kabul edeceği kesin değil fakat. Şansımı denemekte fayda var.
Fakat bunun için sabahı beklesem iyi olur güneşin doğmasına sadece bir kaç saat var.Kahvaltı bitince kalkıp. Sarayın yolunu tuttum Kapıdaki muhafızlar çatık kaşlarıyla sorgulayan bakışlar attılar.
" Kral ile görüşmek istiyorum."
" Hergelenin kral ile görüşmesine izin veremeyiz."
"Ben turnuvada birinci olmuştum. Önemli bir şey olmasaydı gelmezdim. En azından krala geldiğimi haber verin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantastikPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.