Bölüm-55

817 108 23
                                    

Bu gecikmiş bölüm iki gün önce gelecekti bir bölüm daha gelecek.
   
  Necromancerlarla ilgili bir sonraki kitabı elime alarak okumaya başladım.

   Necromancerlar tarih boyunca korkulan ve güçleri tahmin edilemeyen tek büyücülerdir. Bir Necromancer gücünü ölüm ve yaşamdan alır, bu onları savaş alanında kısa sürede olsa birer tanrıya dönüştürür. Savaşlarda ölümden elde ettikleri sınırsız enerji ve diriltilebilecek, ardı arkası kesilmeyen ölü bedenler; ölümsüz  orduları yaratmasına ve düşmanları sayısal olarak büyük bir üstünlükle yenmelerine olanak sağlar.
       Necromancer büyüleri yapması zaman alır ve çoğu büyüsü sözlere ihtiyaç duyar. Necromancer olabilmek için, başka bir Necromancerdan onay almanız gereklidir. Ardından kanınızla toprağa bir büyü çemberi çizdikten sonra enerjinizi büyü çemberine hayat vermelisiniz. Ardından gideceğiniz başka bir boyutaki koruyucududan onay almanızla birlikte Necromancer büyülerini yapabileceksiniz.   En temel Necromancer büyüsü;

       İskelet ordusu:
Kişinin bedeninde bulunan ölüm enerjisini toprağa göndermesi ise iskeletten askerler çıkarmaya yarayan bir büyüdür.  Bu büyü ile oluşan iskeletlerin gücü ve dayanıklılığı, onları çağıran büyücünün savaş gücü ile eşdeğerdir.
 
Ben kendimi Necromancer sanıyordum demek onay alma kısmı biraz garip geçeceğe benziyor.

Kanımla çizmeyi tamamladığım büyü çemberine somurtarak baktım.  Kan kaybından ölmemi falan mı istiyorsunuz.  Diğer boyutu merak ederek direk enerjimi büyü çemberine göndererek etrafın kızıl renkli ışıklarla kaplanmasını izledim.  Çemberin bulunduğu alanda oluşan kırmızı renkli kapıya doğru yaklaştığımda kapıda herhangi bir değişiklik olmadığını farkederek elimi ileri doğru uzattım elim kapı yokmuş gibi içeriye girdiğinde gülümseyerek iki büyük adımla kendimi içeriye attım.  

Aslında burasıda kırmızı renkli olur diye düşünüyordum fakat...  tamamen beyazlar içinde bir odadayım karşımda bana yarım bir gülümseme ile bakan garip yaratığa zoraki bir gülümseme ile baktım.

Yaratık mutlu bir kahkaha atarak direk konuşuverdi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaratık mutlu bir kahkaha atarak direk konuşuverdi:

    "Buraya uzun zamandır bir başkası gelmemişti benim adım Co, eeeh neyse boşver gel seni muhafıza götüreyim. Birazdan gideceğimiz  yerde bir kader olacak o kadehe kanını damlatacaksın eğer muhafız Necromancer olmana izin verirse sana bir kaç tane büyülü nesne hediye edecek eğer reddedilirsen... Evine gidersin."

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin