Bu bölüm yorumlarından dolayı asldogan_asydogan a ithaf ediyorum. Ayrıca teşekkür ederim.
Multimedia'da Kahyamız duruyor.
Bu adamdan korkmam lazım. Para için beni gözünü dahi kırpmadan öldürür. En azından paramın miktarını öğrendi bu sayede benden daha fazla para alabileceği kimse yok. Bunu oda biliyor olsa gerek.
Kapının açılmasıyla içeriye giren Kahya bana umursamaz bir bakış attıktan sonra. Elini uzattı bu sefer neyin parasını istiyor acaba.
"Hizmetçi parşömenini ver. Bu arada bilmek istersin diye düşünüyorum. İsmimi değiştirdim ve klanımı terk ederek soyadımdan kurtuldum. Bu demek oluyor ki zenginliğim için kimse beni yok etmek için uğraş vermeyecek. Ölsem dahi param kimsenin olmayacak. Yeni ismim Khalia. Orduya girince kahya diye Bağırman biraz dikkat çekecektir. Orduda bu şekilde sesleneceksin birde Orda ki insanlara anlatmak istemem. Bu arada; Kendime uygun silah ve Zırh alacağım. Ne demek istediğimi anlıyormusun. Evet para."
Bana direk avcunu uzattı. Biliyordum... Ahahaha ama bu sefer olmaz.
"Zırh ve silah? Sorun değil Klanımı soyduğum zaman bolca silah elde ettim ve buradakilerden oldukça daha iyi olduğuna şüphe yok. Evin bodrumuna gidelim. Orada istediğin 3 silah ve 3 Zırh setini vereceğim." Birde sana uygun kıyafet vereceğim özel bir davete gitmemiz gerekirse giymen için. İhtiyaçlarını karşılayamazsam, beraber alışverse çıkarak istediğin eşyaları alabiliriz."
Yüzünde somurtkan bir ifade belirdi.
"Ruh büyücüsü olduğum için ruh silahını uyandırabilirim. Karşılık olarak istediğim bir suikasti ücretsiz olarak yapacaksın."
Gözleri şevkle ışıldadı hızlıca başını sallamaya başladı. Bir an için kafası kopacak sandım.
Bodruma inince bedenine uygun yirmi kadar Zırh seti çıkardım istediği silah türü. Çift hançerler kılıç ve bıçak olunca. İsteğine uygun silahları çıkarttım. Zırhları görünce birden birisinin yanına koşarak Zırh setini kucakladı. Seçtiği zırh oldukça hafif duruyordu başlık kısmı bir kuşu andırıyordu
" Digerleri işime yaramaz. Yüzüğüne geri koyabilirsin. "
Bu adamın iki tane daha seçip satma düşüncesi aklına gelmeden. Geri kalan Zırhları direk kaldırdım.
Aşırı dikkatli bir biçimde hançerleri incelemeye başladı. Elinde getirdiği siyah renkli bir demire hançerleri tek tek sürterek test etmeye başladı. Birisi demiri kağıt keser gibi kesince gözleri sonuna kadar açıldı ve İnanmadığını belli edercesine hanere baktı ve hızlıca eline alarak.
"Kesinlikle bunu istiyorum. En sağlam zırhların ana maddesi olan siyah demiri kesti. Bunu satmaya kalksam bir kaç yüz bin elmastan aşağı gitmez. Fakat satacak kadar aptal değilim. Yaptığım her suikasti başarı ile tamamlayıp öldürdüğüm kişinin servetini alarak bunu satarak alacağım parayı iki üç kata çıkartabilirim. Diğer hançerleri kaldırabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.