Bölüm-44

1K 115 62
                                    

Kapakları yapan CanturkLutfu ye ithafen..

Evin yenilenmesinin ardından yüzükten Klanımdan aldığım eşyaların az bir kısmı ile evi doldurdum.

Eskisiyle arasındaki fark devasa olan evin kapısının açıldı ile kapıya doğru döndüm.  Haku ve Hyranın yanında iki kişi daha vardı. Birisi yuvarlak gozluk takmış elinde  mücevherlerden yapılmış yüzükleri olan beyaz tenli Sarı saçlı ve siyah gözlü bir erkek, onun yanında ise Siyah saçları olsada farklılık olarak uçları sivri olan kediyi anımsatan kulakları olan bir kız vardı yeşil büyük gözleri yüzü ile uyum içindeyken dikkatli incelenmediği taktirde kendisini belli etmeyen yine,yüzü ile uyum içinde olan burnu vardı hafif  pembe dudaklarındaki gülümsemeden dişlerinin oldukça keskin ve bir insana göre uzun olduğu gözüküyor.  Gözlüklü olan öne çıkarak;

"Efendim ben sizin asistanınızım ismim Guen.  Bu da bana verilen hizmetçim Tina. Sizinle çalışmak için can atıyorum."

"Pekala sanırım burada kalacaksın evde üçüncü kat dışında istediğiniz odayı alabilirsiniz. Üçüncü kat benim odam." 

İkisi ikinci kata doğru çıkarken Tinanın üç ile dört metre arasında ince ucunda bir diken bulunduran siyah renkli  kuyruğunu farketmiş oldum.  Sanırım bir Hayvan melezi fakat hangi hayvan olduğu hakkında bir bilgim yok.

Oturduğum Koltuktan Evin içini dolduran Melodi ile kalkarak kapıya ilerledim.  Kapı yaklaşmam ile açılınca karşımda bir parçadan oluşan kıyafeti ile bana gülümseyen Baş savaşçı Sua vardı.

"Bakıyorumda evin oldukça değişmiş senden önceki Baş Büyücü oldukça kibirli birisiydi ve Kibiri ile aynı orantıda beceriksiz ve pis birisiydi müdür tarafından yaşamı sona erdi. Bugün ilk nöbet günün olduğu için sana eşlik etmem istendi.  Aslında bir gün nöbet tutacaktır fakat bir hafta sonra Canavar avı var öğrenciler iç ve orta sahada grup açabilirler bu gruplar arasındaki çatışmalar; genelde Canavar avı yada turnuva öncesinde şiddetlenir bu yüzden dolayı eğitmenler fazladan nöbetçi olur. Kavga çıkma olasılığını en aza indirgemek için yapılan bir uygulama diyebiliriz."

Bir hafta boyunca boş boş dolaşmak zorunda olmasam iyiydi fakat eğlenceli olmasını umarak evden dışarıya kendimi attım.  Bir süre ilerledikten sonra  Hissettiğim binlerce farklı enerji ile  somurttum hava elementi ile tüm iç sahadaki sesleri duymaya başladım. Ardından Öfke barındıran sesler dışında tüm sesleri engelledim. Bu sayede bir birine öfke duyanların arasında bir kavga oluşursa o bölgeye anında ışınlanma fırsatım olacak.  Sua bana merakla bakınca açıklamaya başladım.

"Bir tür büyü yaptım konuşmalarında öfke ve nefret barındıran herkesin sesini duymamı sağlıyor bir kavga olduğu anda bedenim istemsiz bir şekilde oraya ışınlanacak tüm sesleri beynimin algılaması imkansız olduğu için enerjimle böyle bir çözüm üretim. Hem daha az yorulmuş olacağım. Tabi enerjim oldukça fazla gidecek orası ayrı bir konu fakat enerji yenileme hızım en fazla övündüğüm yeteneğim. Fakat etrafta da dolaşmayada devam edeceğim."

"Oh demek böyle bir yönteme sahipsin oluşan kavgalar en aza inecek desene aslında bir süre izlemesi eğlenceli oluyor işler iyice kızışmaya başladığı zaman müdahale etmesi daha iyi hem öğrenci ve kişiliği hakkında bilgi sahibi olabilirsin. Ayrılmamız gerekiyor madem sen burda böyle bir kontrole sahipsin ben orta sahadaki Nöbetçilere yardım edeyim."

"Tabi sen yardıma git burasını bana bırak."

Gözlerindeki sinsilikle somurtarak arkadından baktım bedeninden yayılan sevinç ve zaferin enerjisini tattığımda beni kandırdığını sandığına emin oldum okulda yeni olmasam kesinlikle buna göz yummazdım fakat intikam alacağımdan emin ol Sua davranış biçiminde, duyguları oldukça net okuduğum halde zar zor sahteliği  gördüm.  İnsanlarla; satranç tahtasındaki piyonlarla oynadığı gibi oynadığına eminim.  İlk baştaki samimi tarzını Son olayla bozmasaydı büyük ihtimalle  çok geç farkedecektim.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin