Bölüm-14

2.4K 184 71
                                    


Seçtiğim okulun ismini sonrasan öğrendim Kurai, daha ilginç ve dikkat çekici bir isim beklesem de zaten sadece kara büyücüleri alarak dikkat çekiyorlar daha fazla dikkat Krallıklar tarafından daha sık kontrol edilmesi ve göz önünde olmasını sağlar anladığım kadarıyla bunu hiç istemiyorlar.

Ben bunları düşünürken görevli olan kişi bana bir kagit uzattı kağıtta;

Okula yarın grup halinde bir eğitmen rehberliğinde gidileceği okulun diğer okullara nazaran daha küçük olsada  üç dağın arasında bulunduğunu öğrencilerin kalacağı odaların bu dağlara  seviyeye göre yerleştirildiğini ayrıca;

Üç numaralı dağ yeni kayıt yapanlar ve güçlerini fazla geliştirme fırsatı olmayanlar için tasarlanmış. Evleri bir odada iki kişi kalacak şekilde tasarlanmış evde bir oda  mutfak ve banyodan başka bişi bulunmuyor ve cok buyuk sayılmaz.
İki numaralı dağ kendilerine belirli bir seviyeye ulaştırabilmiş
Kişilerin yer aldığı üç numaralı dağ da bulunan kişilerin tek hamleyle yenebilecek potansiyele sahip kişilerin bulundu, evleri ise yine iki kişilik fakat üç ader oda üç odadan birisnde enerji emilimini arttırıcı mühür bulunan bir ev üç numaradaki evden dört kat daga geniş
bir numaralı dağ eğitmen ve  okuldaki ilk otuza girebilen öğrenciler için yapılmış evleri iki numaralı Dağdaki evlerden üç kat daha büyük bir şekilde tasarlanmış bunların hepsini kağıttan anlamam çok zor olmadı.

Yarın öğle saatlerinde burda olmam gerekiyo dolayısıyla Demirciye dediğim zırhı almak için yola çıktım  ben ile on dakika sonra Demirciye ulaştım kapıyı tıklatıp içeri girdim. Demirci yorulduğunu belli eden bir yüz ifadesi ile bana bakarken.

" Dün bir zırh için tarif vermiştim onu almak için geldim"

Başıyla onayladı içeriye girip elinde zırh ile geri döndü zırhın rengi mat siyah  tamamen sade bir şekilde tasarlanmış görünüşü bir kumaşı andırsa da elime aldığım zaman sertliğini hissedebiliyordum. Tam istediğim şekilde olan zırha demircinin biçtiği değer bence oldukça azdı bunu mükemmel pürüzsüz bir şekle sokmak her demircinin yapabileceği bir şey değil. Adam yirmi elmas uzattuktan sonra teşekkür ederek zırhı Yüzüğe koydum.

Saat baya geç olmuş sanırım fazla oyalandım. Arkamdan gelen adım sesleri ne aldırış etmeden ilerlemeye devam ettim birden önüme  yan aradan birisi çıktı ardından etrafımı çevirdiler.

Bana doğru dönerek;

"Az önceki demirciden çıktığını ve elmas dağıttığını öğrendik yüzükle bağını kesip bize ver aksi halde seni öldürdükten sonra yüzüğü ele getireceğiz."

Plan yapmam lazım ropel ile kaçabilirim fakat takip etme ihtimalleri yok hızlı bir şekilde kalkan oluşturursam zayıf olacaktır. Fakat içeriden enerji ile aşırı hızlı bir şekilde beslersem burdan kuttulabilirim kalkan kurup Ustamın yanına zihnime girebilirim oradayken Ustamın oluşturduğu kalkan sayesinde kurtulurum. Fakat yarın geç kalırım.  Aklıma gelen fikirler bir  saniyede kalkan oluşturup hızla enerji yükledim onları bir süre tutacaktır.

Gözümü yukarıya ışınladıktan sonra kollarımı da ışınlanmayı denedim sanırım başardım fakat havada tutmak için gerekli olan enerji aşırı derecede yüksek olduğu için direk elimde yay ımı
Alıp zihnin Küresi ile ok yaptıktan sonra liderleri olduğunu düşündüm adama oku fırlattım sırtına saplanan ok ile şaşkına dönsede yeterli değil oku patlattıktan sonra adamların bir kaçı saldırının nerden geldiğini anlamaya çalışırken tekrar ok oluşturup fırlattım ardı ardına devam ederken kalkanın çatlama ya başladığını farkettim enerjim tükendiği için olsa gerek bedenimi en yakın binanın çatısıba gözükmeyen bir yere ışınladıktan sonra diger gözüm ve kollarımı da yanıma aldım.  Aşağıdaki kalkanım tamamen yıkılmış adamlar ise kayıpları için olsa gerek sinirli bir şekilde  beni arıyorlar.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin