Bölüm-64

888 90 34
                                    

       Işık geçmiş zamanlardan, günümüze kadar iyiliği ve yaşamı temsil etmiştir. Karanlık ise daima kötülüğün ve ölümün temsilcisi oldu.  Peki ışık ve karanlığa bu iki anlamı yükleyen insanlar neye dayanarak bu şekilde bu durumu benimsediler.   Geçmişte bir olay yada olaylar yaşanmış olmalı ki bunu bu şekilde düşünerek kalıplaştırdılar.   

  Belki ışık elementi yaraları iyileştirme özelliğine sahip olduğu için İyiliği temsil eden element oldu.  Karanlık ise en yıkıcı element olduğu için Kötülüğü temsil ediyor.   Bir insan tamamen iyi, yada tamamen kötü olamaz.   Farkında olmadan iyilik yine farkında olmadan kötülük yapmak oldukça basit.   Işık hiçbir zaman iyi olmayı karanlık ise kötü olmayı istemedi.

Karanlık ve Işık yüzlerce yıldır sınırları tahmin edilemeyen bir element oldu.   Bunun deneni insanların belli bir kalıba göre bu iki elementi inceleyerek ona göre büyüler teknikler oluşturmasıydı.   Işık elementine ait saldırı büyüsü oldukça az çünkü insanlar ışığın daima iyileştirici tarafına tanık oldu. Ve başkalarına zarar verme düşüncesi ile kullanan kişiler oldukça azdı.

Bu kitap  bu ayrımları ortadan kaldırarak ışık ve karanlığı iç içe kullanarak büyüler  yapmana olanak sağlayacak.

   Renklerin ahengi;

Bu büyü kitabında bulunan tek tekniktir.  Bir avcunuzda karanlık elementiyle yoğunlaşmış bir küre. Oluşturun aynı işlemi diğer eliniz ile ışık elementini kullanara tekrarlayın.  Avuç içlerini bir birine bakacak şekilde çevirdikten sonra iki elementi bir biri ile karıştırın.  Bu işlem oldukça basit olacaktır asıl zorluk iki elementi bir bütün hale getirebilmek.   Zor olan kısmı, yani iki elementi bir bütün hale getirdiğiniz anda elinizde ruhunuzu yansıtan renkte bir küre oluşacaktır.   Bu renk bir çoğunuzda gri  renge sahip olacaktır.  Renklerin herhangi bir anlamı bulunmamaktadır.   Elinizde oluşan küre hem sıvı hem katı hemde gaz haline bürünebilir. Bu küre  Su ile aynı nitelikte olsada farkı bu küreyi kontrol  ederken daha rahat bir şekilde anlayacaksınız. Tekniğin kalan kısmı hayal gücünüze kalmıştır.  Gerçek gücü hayallerinizle birlikte ancak ortaya çıkacaktırTıpkı diğer büyülerde olduğu gibi...

   Bu...  Bu tam bir hayal kırıklığı.  Daha işlevsel bir teknik olur diye hayal ediyordum.   Ayrıca ölümüm ile ancak anlayabildiğim bir diğer durum;  çok fazla elementi  yarım bir şekilde kontrol etmek, daha az sayıdaki element  üzerinde yüksek bir kontrole sahip olmakla kıyaslandırılamazdı.  Bitki elementi üzerindeki çalışmalarım son aşamasına ulaştığı için bir element üzerinde daha yükselmem gerekiyor.  Eğer bu dünyayı, üzerine evrende bulunan her bir insanı katledeceksem. Çok daha fazla güce ve kontrol yeteneğine ihtiyacım olacak.  Dolayısıyla şu an bu büyüyü öğrenip öğrenmemem herhangi bir şey ifade etmeyecekti.  Kullanım alanı oldukça geniş, ayrıca tamamen hayal gücüne kalan bir teknik, bu ustalaşmamı imkansız hale getiriyor. Belki belli bir seviyeye kadar ustalaşabilirim ve kontrolümü arttırabilirim... fakat bunun hiç bir zaman sonu olmayacak.

     Yıldırım,  istediğim ve ilgi duyduğum bir numaralı element.   Bitkiler üzerinde mecbur olmasaydım hiç bir zaman kullanma veya öğrenme gereği duymazdım. Fakat çevre ve alan hakimiyetindeki yüksek yatkınlığı nedeniyle şu an bundan pişman değilim.  Okçuluk yeteneklerim ile oldukça uyumlu olduğunu elbette bu sayede farkettim.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin