Bölüm-16

1.4K 173 50
                                    

Turnuvanın yapılacağı şehire ulaşmam zaman aldı.

Dört gün sonra turnuva başlayacaktı.

Almam gereken bir şey yok

Şehirde dört gün boyunca ne yapabilirim ki en iyisi mağazaları gezersem ilgi çekici yada lazım olabilecek şeyler alabilirim.

Yeşil ejderha krallığı diye bir yerdeymişiz yolda konuşurlarken duymuştum.
İlk gün kraliyet tarafından kalmamız için hazırladıkları yere geldik.

Akşam yemek yedikten sonra uykuya daldım.

Sabahleyin erkenden uyanmıştım. Kaldığım odadan çıkarak şehirdeki mağazalara tek tek bakmaya başladım. Beklediğim kadar iyi bir malzeme olmadığı için zırh satan bir mağazaya girdim. Direk satıcıya ilerleyip.

"Hafif ama çok dayanıklı bir zırh istiyorum."

Adam anladığını belirtircesine kafa salladı. Arka tarafa geçti dört dakika sonra elinde bir zırhla dışarı çıktı.

Zırhın parasını verip kaldığım odaya geçtim zırhı giyince rahat olduğunu herhangi bir hareketimi kısıtlamadığını hissedince meditasyon durumuna geçtim üç gün boyunca meditasyonda kaldığım için otuzuncu seviyeye ulaştım.

Kapının çalınması ile dışarı çıktım bizim okuldan olan bir eğitmen kendisini takip etmemi istedi turnuvanın yapılacağı alana geldiler normal halktan da insanlar izlemek için gelmişti toprak sahada duvarlar yükselmeye başladı.

"Herkes aynı anda Savaşacak kaybeden direk olarak eklenecek ismi okunanlar sırayla arenaya gelsin "

Matsuki adını duymasıyla yirmi numaralı bölüme girdi. Rakibi de geldi herkes kendi bölmesine geçince savaşı başlatan geri sayımın sonunda savaş başladı

Adam direk kılıcı ile bana saldırıya geçti Tırpanımı elime alıp. Keskin kısmını kara delik enerjisi ile kapladım direk baskın bir şekilde savurdukça yanıma yaklaşamadı. Kılıcı da kısa bir kılıç olunca daha avantajlı duruma geçtim. Yüksek hızla birden arkasından saldırdım ama anında karşılık verdi düşündüğüm kadar kolay bitmeyecekti. Somurtup yüzüğüm den asayı çıkardım arka arkasına büyük topu fırlatın ne kadar savuştursa da bir kaç tanesine çarptı. Birden yok oldu önümde belirmesiyle ropel ile ışınlandım. Büyük bir zihnin Küresine çarpması ile sanrım bilincini kaybetti ama daha yeni başladık. Üzgün bir ifadeyle rakibimi inceledim. Hakem kazananları açıkladı. Sonraki tur sahadaki bölüm sayısı yarıya düştü. Beş altı maç daha kazandım. Bizim okuldan tek ben kalmıştım okul müdürü umutla bana baksa da kalan on iki kişinin maçları sırayla yapılacakmış.

En son benim maçıma sıra geldi.

Ao Shin ile Matsuki

Arenaya onunla aynı anda indik rakibim benden dört beş yaş kadar büyüktü. Bani küçümseyen bakışlar ile süzdükten sonra. Hakemin başla demesiyle. Birden yok oldu bende arenaya içinde koşmaya başladım. Ama hızı beni üçe kalıyordu. Kahkaha atıp yer çekimi alanını savaş yaptığımız alana uyguladım alan beni etkilemediği için benim hızım ondan daha üstün duruma geçtim.

Elimden sıkıştırılmış kara enerji fırlattım Kılıcını alıp enerjiye vurmaya çalıştı fakat büyük hata enerjiyi kesince etrafa karanlık dumansı enerjim yayıldı enerjiye zehir yüklediğim için sanırım şu an felç oldu.

Yanına yavaşça yaklaşıp parmağımı uzattım küçük bir enerji topu oluşturup fırlattım kafasını delip geçti ardından biraz ileride patladı patlaması ile oluşan basınç ve enerji nedeniyle sırtı parçalandı.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin