Bölüm-39

1.2K 135 19
                                    

İlk başta Pia yı taşıyarak yolculuk etmek kolay olsada geçen her dakikanın sonunda kollarımdaki uyuşma hissi nedeniyle kısa zamanda yolculuğumuz sona erdi binek bulmadanda bu yolculuğu yapmanın imkansız olduğuna emin oldum. Eğer savaşçı yolunda ilerlesem sıkıntı çekmeden taşıma imkanım var fakat savaşçı olmak gibi bir düşünce hiç bir zaman aklımın ucundan dahi geçmedi.... Yada ben hatırlamıyorum.

Pia" Usta neden durduk?"

Ah al işte zayıf olduğumu düşünecek.
Fakat yalan söylememem lazım ilerde elbette öğrenecek.

"Fiziksel olarak normal  gelişim yapmayan bir insandan farkım yok ve uzun bir süre seni taşımak kollarımı ağrıttı." 

Yüzü düşen ve gözlerinden suçluluk okunan duyguları da kalbi gibi saf ve temiz olan Pia ya gülümseyerek.

" Asma yüzünü ultra zengin olan ustan bir binek ayarlayacak.  Bakalım Yakınlarda bulunan bir kasaba yada şehir var mı?"

Haritayı tekrar elime alarak en yakında bulunan yerleşim alanlarını taramaya başladım yaklaşık yirmi kilometre ileride bulunan Gümüş Kalkan Şehrine doğru uçuş rotası çizdim.

Şehrin etrafını çevreleyen devasa, Daha önce görmediğim kadar büyük olan surların hizasında ilerleyerek, giriş kapısı bulabilmek amacıyla uçtum.

Sonunda büyük bir kapı görüş alanıma girdiği zaman. Yere doğru süzülerek inişe geçtim.

Kapının önünde bekleyen iki muhafız beni görünce önce birbirlerine sonra bana sinsi ve işgüzar bir ifade ile baktılar.  Elbiseme tutunan Pia ya guven verici bur gülümseme bahşettikten sonra elbisemi tutan elini uzaklaştırıp elini tuttum.

Tekrar bakınca göz pınarlarından akacak olan damlaların habercilerini görmek beklediğim son şeydi mutluluk göz Yaşlarını benim için  döken pia kalbimde daha derin bir yer edindi. Sahip olamadığım veya olduğum fakat  şu anda Yaşamayan  kardeşimmiş gibi hissettim.

Muhafızlardan birisi öne çıkarak.

"Giriş ücreti bir kişi için on gümüş iki kişi olduğunuz için yirmi gümüş vereceksiniz."

Bir altını adamın ayak ucuna fırlattıktan sonra kapıdan içeriye girdim ah aslında adamı parçalara ayırmak vardı lakin surlarıb tepesinde dikilen gözcüler anında daha fazla kişiyle gelecek ne kadar güçlü de olsam. Karmaşık olan bu dünyada benden milyonlarca kat güçlü insanlar, canlılar olduğuna inancım tam.

Bir altının şu an için bende bir önemi olmadığı için meseleyi uzatmama gerek yok.  Gezegenlerde hüküm süren bir klanın hazinesi var.  Kıtadaki altın ve elmas sayısından katlarca fazla altın ve elmasa sahip olduğum için hiç bir sorun yok.

Şehire merakı bir biçimde bakan Pia ya baktım üzerindeki elbiseleri kirli, çoğu yeri yırtıldığı için tekrar dikilmiş ve bazı herleri halen yırtık olan elbiselerle oldukça kötü duruyordu.

" Pia elbiselerinin yenisini aldıktan sonra bir handa temizlenip yemek yiyelim ardından geceyi handa geçiririz sabah olduğu zaman Şehri gezeriz ardından Kırmızı gökyüzü krallığına giden kervan varsa onlara katılırız yoksa.  Uçan binek aldıktan sonra kendimiz yolculuk ederiz. Anlaştık mı? İstediğin bir şey varsa onları da yapalım.  Burası sadece bir gece kalacağımız yer yolumuz çok uzun olacak."

"Şehri gezeceksek sorun yok Usta."

.
.
.

Tatamen siyah rengini tercih eden Pianın saçları öncekinden daha öne çıkmış.  Ve temizlenmesinden dolayı daha parlak bir  hale gelmişti Ah pia. 

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin