Bekleme odasına girdiğim zaman yüzünde büyük bir gülümseme ile bana bakan Yuji ile karşılaştım.
Anında heyecanlı bir şekilde;
"Savaşını en önden büyük bir heyecanla izledim açıkçası biraz şaşırdım kullandığın o teknik neydi bana da öğretirmisin ""
Bu sözler ile afallasam da ne cevap vereceğimi bilmiyordum anlatsam bile yapabileceğini düşünmüyorum hangi elemente sahipti de böyle dedi.
En iyisi elementini sorayım. Fakat drew klanı kara büyücüler için değil mi? Artık farklı bir kıtada olduğumu daha fazla düşünmeye başladım.
Tam kıtanın adını soracakken ismimin tekrar söylenmesi ile arenaya girdim ışığa biraz önce alıştığımı için sorun olmadı ve rakibimin isminin okunmasını bekledim rakibim de sahaya inince hakem tekrar kuralları açıkladı ardından düelloyu başlattı.
Bir anda ne olduğunu bilmediğim aşırı derecede yüksek bir baskı bedenime yüklendi. Ben daha ne olduğunu anlamadan arkamdan bir yumruk yedim ileriye doğru havada fırlarken bu sefer önden karnıma gelen yumruk ile kendimi arena duvarına çarpmış bir biçimde buldum tüm bu olanlar göz açıp kapayıncaya kadar olurken arenaya Yuji nin anladığını gördüm. Ve gözlerim kapandı.
Gözlerimi açtığımda yüksek baş ağrısını fark ettim son olanlar büyük bir hızla gözlerimin önünden geçerken kendimi beyaz bir odada yatarken buldim büyük ihtimalle şifacıların yanına getirdiler.
Yuji aklıma gelince merak dolu gözlerle etrafı incelemeye devam edttim yanımda ki perdenin arkasında başka bir hasta daha olduğunu görünce yataktan hafif hareketlerle kalkıp perdenin arkasındaki kişiye baktım Beklemeyi en son istediğim kişi Yuji den başkası değil di beni kurtarma anı hâla gözlerimin önünden gitmezken yavaşça yatağa oturdum ve sessiz bir biçimde uyumasını izledim. Kapının açılmasıyla gözlerimi o tarafa çevirdim içeriye giren beyazlar içindeki kadın onaylamayan bakışlar ile süzdükten sonra konuşmaya başladı :
" Yataktan kalkmamanız gerekiyor henüz tam olarak iyileşmediniz. "
Kadına doğru bakıp
" ne zamandır burdayım ayrıca buraya kim getirdi"
" bir aya yakın bir süredir uyuyorsunuz bedeninizi aniden hareket ettirmek zarar verebilir. Sizi buraya Haru isimli birisi getirdi sanırım arkadaşınız ayrıca yanınızda duran kişiyide Haru getirdi.""
"Haru tekrar gelecek mi.?"
" Bana herhangi bir şey söylemedi fakat hergün belli saatte buraya geliyor bir kaç saate burda olur."
Dedikten sonra odadan ayrıldı.
Yuji nin üzerini örtüp yatağıma geri döndüm. Ve etraftaki enerji parçacıklarını bedenime çekmeye başladım.
Kapının açıldığını hissettiğim zaman kapıya doğru döndüm.
Içeriye gelen kişi Haru dan başkası değildi zaten bekliyordum gelmesini gelip yanıma oturdu. Yüzüne bakmaya devan ettim söyleyecekleri yokaa direk soru soracağım çünkü uzun bir bekleyişden sonra
"Neden burdaki enerji farklı, Ayrıca bir savaşçı o kadar hızlı olabilirmiydi? Her şeyi anlatırmısın?""
"Aslında şu an konuya girmek üzereydim tam olarak anlayabilmen için ilk önce yaşadığımız bu dünyadaki kıtalardan başlayayım,
Iki adet kıta bulunur birisi Chisana diğeri ise Weida, weida şu anda bulunduğumuz kıtanın adı Chisana ise eskiden bulundiğun kıtanın adı. Chisana küçük kıta olarak geçer aynı zamanda şu anki kıtaya göre büyücülerin ve savaşçıların elementlere olan yakınlığı bu kıtaya göre olağanüstü fazladır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.