Bölüm-53

1K 112 68
                                    

Bu bölümü RiseOfDevil ve 0azrael0 e ithaf ediyorum. 💎 ,😘

Öğrenci alım sınavlarındada küçük bir konuşma için elbette test alanında bulunmam gerekti.  Karşımda dikilen gözlerinde umut ve heyecan dolu çocuklara baktım.  İçimden bir his burda bekleyip son öğrenci test edilene kadar beklememi söylüyordu.  Bu bir tür huzursuzluk değilde sanki bir görevmiş gibi, bu okula o kadar umutla gelen kişilerin gerçek yetenekleri fark edilmeyebilir.  Aklıma gelen bir düşünce ile sınav görevlisine yaklaştım ve kulağına eğilerek fısıldadım.

"Testte başarısız olanları  direk yanıma gönder, içlerinde farklı bir yetenek yatıyor olabilir.  Eski zamanlarda büyücüler oldukça kudretli ve korkulan varlıklardı. Onların soyu ile aktarılan binlerce özel yetenek olabilir. Bunu ise ben keşfedebilirim.  Basarılı olanları zaten okulda kontrol edebilirim. Sadece başarısız olanları gönder."

Görevli anladığını belirtircesine başını salladı. Bende bu sırada öne çıkarak asıl amacım olan küçük konuşmaya başladım.

"Bu teste oldukça uzaklardan geldiğiniz için hepinize teşekkür ederim.  Büyücü adayları. Burada bulunan herkesi okulumda görmek istiyorum.  Muhteşem gelişiminize tanık olmak, tek bir büyü ile orduları yok etmenizi izlemek istiyorum.  Söylediğim gibi umarım hepiniz başarılı olursunuz.  Testi açıklaması için görevli konuşacak. Bana direk soru sormak isteyenler ise sınav bittiği zaman yanıma gelebilirler."

Arenada yükselen alkış sesleri ile gülümsedim.  Ardından tekrar görevliye yaklaşarak konuştum.

"Nereye geçmem gerekiyor? başarısız olanları kontrol etmek için."

Eli ile biraz ilerde bulunan yeri gösterdi.

"Orada beklemeniz yeterli olacaktır.  Son testin bittiği yer."

Sanırım açıklama gereği duydu....  Birden yüzündeki gülümsemeyi sildi ve ciddiyetle büyük kalabalığa dönerek konuştu.

"Testin oldukça basit olacak.  İlk olarak 15 yaşın üzerinde olan herkes reddedilecek.  Büyücülüğü öğrenmek için en büyük yaş sınırı 10 olsa da  okulun ilk testi olması nedeniyle beş yaş yukarısını da alıyoruz. Bu yüzden on beş yaşın üzerindeki herkes ayrılsın ayrıca savaşçıların aksine en düşük yaş 4 tür. Bunları anladığınızı düşünerek testin ilk aşamasına geçiyorum... İlk olarak kişinin yaşı ve büyücü olup olmadığı ölçülecek. Ardından yaşına oranla hasarı ve kalkanın dayanıklılığına bakılacak.  Üçünü aşamada, seviyenizden on seviye yüksek olan birisinin üzerinizde kurduğu baskıya dayanıp dayanamama sürenize bakacağız.  Bu  üç aşamayı başarı ile tamamlayanlar akademiye alınacak. Normalde test burda sona eriyordu fakat, müdürünüzün isteği ile başarısız olan herkesi kendisi kontrol edecek ve yeterli düzeyde olduğuna kanaat getirirse başarılı sayılacak.  Ayrıca Testte başarısız olanlar buraya kadar geldikleri için Bir altın alacaklar. Okulda olanlar bundan kat kat fazlasına sahip olacağı için onlara bir şey verimeyecek. Herşey anlaşıldıysa Bir numaralı kişi test alanına gelsin. Geri kalan herkes tribünlere çıkabilir."

Gelen ilk çocuk oldukça heyecanlı bir ifade ile parmağını keserek küreye damlattı.  Aklıma yüzüğümde bulunan bundan çok daha iyi ve kesin sonuç veren, Klanımdan aldığım küre aklıma gelince hızla çocuğun yanına ışınlandım.  Çocuk korkuyla bana bakarken test görevlisi soru sorarcasına baktı. Elimi sallamam ile gümüş renginde bir  Küre ortaya çıktı. Masada duran küreyi alıp yerine kendi çıkardığımı koyduktan sonra merakla bakan kişilere gülümsedim.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin