Bölüm-43

1.1K 134 31
                                    

Sarsılmayla birlikte gözlerimi açarak ne olduğunu anlamaya çalıştım. Ben etrafa panikle bakarken bana gülümseyerek bakan Müdür ile sade ve duygu barındırmayan bir yüz ifadesini takındım.

"Okula geldik. İniş sırasında biraz sarsılsakda herhangi bir Problem olmadı, aynı şekilde öğrenciler de kazasız bir biçimde okula geldiler. Şimdi öğrencilere kalacakları oda ve hangi bölüm öğrencisi olacaklarsa ona göre Kurdale verilecek kurdaleler öğrencilerin hangi bölümden olduğunu anlamamız için dış saha veya orta ve İç saha  hepsi farklı renklere sahip.  Dış sada gri renkli kurdale, orta saha beyaz renkli kurdale, Son olarak iç saha öğeleri sarı renkli kurdaleyi yanında taşıması gerekiyor. Söylemeyi unuttuğum küçük bir ayrıntı."

Etrafa göz gezdirince oldukça sakin duruyor öğrenciler de olmadığına göre Eğitmenlerin evlerinin bulunduğu alandayız.  Bir birisinin aynısı olan yüze yakın iki katlı bir kaçı üç katlı olan evlerin hepsi siyaha boyanmış,  ağaçların oldukça yaşlı ve büyük olması da ortamın çok eski bir tarihi olduğunu kanıtlar nitelikteydi.  İleride daha büyük bir bina dikkat çekerken üzerindeki tabelada "Yönetici Binası"
Yazısı dikkat çekici özelliğe sahip değil.

"İlk olarak kalacağın evi göstereyim,  seni üç dört saate diğer görevli ve Eğitmenlere tanıtmak için birisini yollayarak çağıracağım,  o zamana kadar yeni evine alışmış olursun.  Görevlerinin, öğrencilerin tamamının detaylı bir listesinide yarın; Yönetici binasına gelerek alabilirsin. Senin emrine bir tane kişisel asistan ve iki hizmetçi  vereceğiz. Asistanına getir götür işleri için bir hizmetçi daha vereceğim. Asistan belgeleri kontrol edip düzenlerken senin işiné yardımcı olacak asistanının emrinde olacak hizmetçi getir gotür işlerine bakacak. Sana verdiğim iki hizmetçiden birisi yemek yapma konusunda Oldukça iyi fakat çalışacağı yere karar vermek sana kalmış. Baksana konuşurken kalacağın eve gelmişiz."

Üç Katlı siyaha boyanmış bazı kısımları ahşaptan yapılma evin önünde durdum bana garip bir cihaz uzatarak;

"İçine enerjini gönder, kapılardaki kilitler enerjiye tepki vererek açılırlar.  Okulda girmenin yasak olduğu tek yer diğer görevli ve eğitmenlerin odaları yani istesen giremezsin tabi kapıyı onlar açarak seni içeriye alabilir. Kapılara yaklaşman yeterli olcakaltır. Eğitmenlerin binasında bulunan odana ise içeride sen olduğun sürece herkes girebilir öğrencilerde buna dahil içeride sen yokken odan da kilitli kalacak."

Müdürün elinde tuttuğu cihaza enerjimi gönderirken hayranlığımı belirttim.

"Oldukça ayrıntılı düşünülmüş. Yapması oldukça zahmetli bir şey olsa gerek."

" Okul atalarımdan bana kaldı bu oluşumda oldukça eski olsada, güçlü bir oluşumdur."

Yüzündeki  kendinden emin ve gururlu ifadesini görmeye daha fazla dayanamayacağımı fark ederek kendimi eve attım. 
Kapının kapanma sesi ile yanıma doğru gelen turuncular içinde birisi otuzlu yaşlarda siyah uzun saçları olan bir kadın, diğeri  yirmili yaşlarda duran sarı saçları ve siyah gözleri olan bir erkek. Sorgulayan bakışlarımı farkederek  açıklamaya başladılar.

"Bizler okul tarafından atanan hizmetçileriz.  Sizde  Efendi Matsuki olmalısınız?"

"Evet İsmim Matsuki sizin ismimiz ne?"

"Ablam Haku.  Benim ismim ise Hyra."

"Tamam görev dağılımını aranızda halledersiniz. Kardeş olduğunuza göre aranızda tartışma olmaz. Benim odam nerde?  Belirli bir yer ayrıldıysa birimizden gösterin. Eğer belirli bir odam yoksa kendim gidiyorum."

"İstediğiniz odaya Geçebilirsiniz efendim."

Cümleyi uzatmamalarından dolayı memnun bir şekilde tek tek odaları kontrol ettikten sonra üçüncü katta terası bulunan, ve tüm katı kaplayan bir yatak dolap ve bir kaç aksesuar bulunan boş denilebilecek havasız odadaki  yatağı yüzüğüme koyduktan sonra daha geniş ve yumuşak bir yatağı odanın içine yerleştirdim.   Dolap ve diğer eşyalarıda atmak üzere Yüzüğü koyup yüzükten daha iyi duran dolap ve eşyaları yerleştirdim.  Yarım saatlik bir süreyi bununla harcadıktan sonra. Terasın kapısını ve odadaki pencereleri açarak temiz havanın içeriye girmesine izin verdim.  Odanın kahverengi duvarlarını boyatmam gerektiğini, zemindekı toz katmanını ve terası temizlemeleri, ve kapıları değiştirmek için bir marangoz ile görüşmeleri için Haku ve Hyra nın yanına gittim.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin