Bölüm-20

1.4K 157 24
                                    

Ruh Rüzgarı tekniği adeta benim için biçilmiş bir kaftan. Bir sonraki elemente gereksinim duymayan tekniğe geçtim.

Elmas beden;

Üç aşamalı bir tekniktir. Kişinin yaşamak ve güçlenmek için duyduğu amaca göre gelişir. İlk aşamayı yapmak yeterlidir. İlk aşamada gümüş ikinci aşamada altın üçüncü aşamada ise elmastan yapılmış gibi bir bedene sahip olursunuz teknik dört aşamadan oluşsa da dörde geçen kimse olmadığı için üç olarak kabul edilir dördüncü aşamada adamantium dan bir deriye sahip olursunuz.
Saf enerjiyi(elementlerden arınmış)
Derinizin içerisine uygulayın. Ardından enerjiyi sert bir hale getirin derinizin içinde kalkan örün. Bunu yapınca direk olarak gümüş bedene sahip olacaksınız. Ardından yaşamak için ihtiyaç duyduğunuz amacı düşünün. Bunu yapınca amacınıza göre aşama değişecektir amaç değiştiği zaman tekrar gümüşe ardından yeni bir seviyeye geçer tekniğe bir ay boyunca her sabah enerjinizin yarısını gönderirseniz kalıcı bir hale gelecektir. Bir süre sonra sizden bağımsız olarak enerjinizin %10 luk kısmını alır. Sonraki enerji alımına kadar bedeninizde durur.

Bu da ne amaç yaşamak için bir amaca mı sahip olmalıyım yaşamak istediğim için yaşıyorum. Ailemi yok edenlerden de intikam almak istiyorum fakat şu anki seviyemle bu benim için imkansız.

Bildiğim kadarıyla eski kıtada tüm olanlar birlik oluşturarak yok ettiler.

Bunları düşünmem için çok erken şu an güçlenmem ve güçlenirken eğlenmem gerekiyor.
Tekniği uygulamaya başladım.

Saf enerjiyi derinin altına gönderip kalkan oluşturdum. Birazcık! Acıdı.
Sadece bir kaç inleme sesi ağzımdan kaçtı.

Dört dakikanın sonunda bedenim gümüşi bir ışık yaydı sonra fark ettiğime göre derim çok daha pürüzsüz bir hale geldi neden gümüş olmadım?

Ah şimdi amacıma geldik en büyük amacım eğlence ve ailemin intikamı.

Bir şey olmuyor...

Ah yine o garip uyuşukluk hissi. Bedenime küçük iğneler batıyormuş gibi hissediyorum hoşuma gitmedi.

Bir kaç dakika içinde bedenim mor? Bir ışık yaydı.
Bu da neyin nesi adamntium desem siyah ışık yapardı altın zaten sarı elmas yeşil mavi bir renk mor ne işe yarıyor. Tabiki ustama seslendim.

" Ustaaaaa neden beni..."

"Zehir mor olmasının sebebi zehir elementi sadece elmasın sahip olduğu rengi değiştirdi hangi renk olursa olsun böyle olacaktı. Bedenin zehir salgılımalı bundan dolayı elementin sahip olduğu zayıf bilinç buna otomatik olarak etki etti özel bir şey yok gelişimin çok yavaş ormana git bir kaç rüzgar elementine yatkınlığı olan canavar avla."

Bende adamantiumdan daha güçlü bir şey diye sevinmiştim... elmas yine idare eder derim et yerine elmasın sağlamlığına sahip oldu fena sayılmaz.

Aşağı inip Mizui ye haber vermek için odasına girdim.

"Mizui amca ben ormana gidiyorum bir şey olursa kaçarım."

Cevap hakkı tanımadan odadan kaçtım... izin vermezdi buna eminim.
Bana bağlanmasını istemiştim fakat bu kadarı benim isteğininde ötesinde idi.

Mağaradan çıkınca nereye gideceğimi bilmediğim için saçma sapan bir şekilde ilerlemeye başladım. Gittiğim yerleri zihnimde haritalandırırken karşıma çıkan düşük seviyeli yaratıkları öldürmeye başladım çoğu tek darbede ölüyordu bunun sebebi bi ormanın seviyesinin oldukça düşük olması ayrıca ormanın içeri kısımlarına adım dahi almamış olmamdan kaynaklanıyor.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin