Bölüm-23

1.4K 149 60
                                    

Whatsap grubu var girmek isteyen özelden numaralarını atsın. Ayrıca PureSymphony nin yazdığı kitaba bakmanızı tavsiye ediyorum.

Ruhlara emir vermek eğlenceli ve aşırı iyi bir teknik. Fakat tüm ruh dilini öğrenmek uzun zamanımı alacak.

"Velet ruh dilini ezberlesen bile basit emirleri yerine getirirler karmaşık emirleri algılamak için yeterli kapasiteye sahip değiller. İstiyorsan tüm ruh dilini zihnine izleyebilirim. Fakat senden küçük bir istekte bulunacağım isteğin ne olduğunu kabul edersen söylerim."

Uzun emirleri anlamamaları kötü oldu fakat ruh dilini bir bedel karşılığında öğrenmek işime yarayacak bir yandan da beni ne kadar sömürdüğünü fark ettim. En fazla ne isteyebilir ki ?

" Kabul ediyorum."

"...."

Zihnimde hafif karıncalanma hissettim. Biraz beynin uyuştu ardından dil ile ilgili bilgileri bildigimi fark ettim.

"Senden istediğim beden birazdan elinde belirecek kağıdı okuman."

Zor olmasa gerek keh keh keh

Elimde beliren siyah kağıdı üzerine kırmızı renkle yazılmış yazıları sesli bir biçimde okumaya başladım.

[[ Tesnora vi aot ken zeezan biteha dis moře inkaaa an vestiyane teksi bluuum.]]

Sözlerim sona erdiğinde toprak titreşmeye başladı sonunda toprakta derin bir yarık açıldı içerisinden kırmızı bir sis ile beraber kocaman tabut çıktı. Tabut tamamen siyah ve aşırı ihtişamlıydı mükemmel işlemelere ve kabartmalara sahipti gören kişilere korku sarmaya yeteneğine eminin hafif titredim tabutun üzerinde bulunan zincirleri tek tek kırılması ile farkettim. Tüm zincirler kırıldığı zaman tabutun kapağı açıldı dışarıya iç organları dahi paramparça edecek soğuklukta öldürme arzusu çıktı. Yoğun bir auraya sahip olan öldürme arzusu yavaşça azaldı ardından. Tabutun içinde bulunan beden ayağa kalktı.

İ.i iyi de bu bu bu zihnimde daha önce konuştuğum Ustamın ta kendisi.

Benim şaşkın bakışlarımı fark etmiş olacak ki yüzünde beliren gülümseme ile kahkaha atmaya başladı.

" Nihayet artık özgürüm Matsuki beni kurtardın dolaylı bir yolla yaptın belki ama sonuç istediğim gibi oldu. Meraklı bakışlarına son verip neler olduğunu sana açıklayacağım. Ben uzun yıllar önce yaşadım o zamanlarda element ustası olarak bilinirdim bunun nededi her elementi istediğim gibi kullanabilmemden kaynaklanıyordu. Bir şekilde beji aptal bir kitaba mühürlendiler. Çoğu kişinin zihnine girip elementler karşılığında bedeller alarak Varlığımı sürdürdüm kurtulmam için ruh dilini bilen bir canlının beni dünyaya çağırması gerekiyordu eh bunun için biçilmiş kaftandın. Neyse sorunumuz bu değil beni kurtarmanın bedeli olarak iki şey vereceğim birisi seni yedi ay sonra Kırmızı ormanda eğitim vereceğim bu eğitim süresi belli değil fakat en az bir yıl. Diğer şey ise bir element daha bahşediyorum. Şansına hangi element gelir emin değilim. Fakat bu elementi kullanabilmen için şart koyuyorum. Şartım; kırkıncı seviyeye gelmen ve Tex denilen adamın verdiği tüm bilgileri ezberlemen ve teknikleri kullanabilir hale gelmen. Elementin bu şartlar yerine geldiği zaman ortaya çıkacak. Bunun dışında ayrıca anlaşma yapmak istersen anında hediye ettiğim elementin dışında bir element daha verebilirim. Tabiiiki seni bina ikna etmiyorum yada zorlamıyorum."

Çok ilginç yine bir gariplik daha al başına belayı kim bilir uyandırmamın ne gibi sonuçları olacak. Elementi eğer ruh büyüsüne sahip olamasam kesin alırdım fakat şu an için gerek yok. Ama sonuçta güçlenmem gerek tabiki element isteyeceğim.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin