Bir ayın sonunda şekilsiz de olsa ışıktan yansımalar yapabiliyor olsamda kontrolü epey zor ve enerjiyi oldukça fazla harcıyor. Kendimi görünmez yapmak, ilk öğrendiğim şey oldu. Quer beni yarın büyük bir süprizin beklediğini söyledi ardından yatağına geçerek derin bir uykuya daldı.
Merak ettiğim için direk uyumak için gözlerimi düşünceler eşliğinde kapattım.
Erken kalkmaya sevgili! Quer nedeniyle alıştığım için saat 6 civarında uyandım. Kendimi görünmez bir hale getirip göle ayaklarımı sokarak, Querin gelmesini büyük bir merakla beklemeye başladım.
Geçen her dakika, zaman daha yavaş ilerlerken zamanın hızlı geçmesi için etraftaki kuş cıvıltılarına odaklandım bir saatin sonunda yanıma gelen Quer:
"Patlama büyüleri çalışacağız, fakat şunu bilmeni isterim ışığın ve diğer elementlerin aksine menziline girdiğinde sanada zarar verir. Tabi bu ilk on onbeş yıl geçerli eğer, bu tekniğe fazla çalışırsan patlama alanı patlama hasarı gibi şeyleri kontrol edebilir olurken, sana verdiği zararı sıfıra indirme imkanın olacak. Fakat öğrenmesi kolay olaada kullanan kişiye zarar verdiği için kullanan kullanmayı bilen kişilerin sayısı yüzü aşmaz. Bunu öğretme nedenim elementlerle alandaki uyum... Patlama büyüleri kullanan kişilerin duyguları ve kişiliğine göre şekillenir. Her patlama büyücüsünün, yeteneğini uyguladıktan sonra ortaya çıkan görüntü farklı olur patlama kiminde yanan güller gibi görünür kiminkinde bir hayvan. Ortaya çıkan görüntü kişinin iç dünyasını dışa vurmasıyla oluşur anlaman gereken şey patlama yapabilmek için içine attığın duyguları dışına yansıtman gerekiyor. Patlamanın yerini zihninde belirle. Ardından duygularını enerjin ile besle duygularınla harmanlanan enerjiyi dışarı çıkar tüm mutluluğu, hüznü, öfkeyi, heyecanı bunu yaptığında oluşan enerjiyle istediğin yerde patlama olmasını sağla duygular anlık değişime sahip olduğu için sana zarar verir. Ne kadar sakin, duygusuz dursanda içinde gizli bir yerde duygular barındırırsın patlama en bu ana kadar çok hissettiğin duyguyu göre şekil alacak. Her patlamada bu şekil ortaya çıkarak bu duyguyu sonsuza dek unutmamanı sağlayacak. Bir gün boyunca bu anlattığım şeyleri düşün aradığın cevapları bulmak için patlama büyüsünün doğasını ve gerçek gücünü hisset. yarın sabah burada bekliyor olacağım o zamana kadar yalnız kalman senin için iyi olur. Yarın görüşürüz."
Dedi ardından şaşkın bir biçimde bakan beni bırakmayı unutmadı hormurdanarak içeriye girdim ve dediği şeyleri düşmeye başladım.
Duyguları dışarı vurmam ve hissetmem gerekiyor. Bu galiba öğrendiğim en azından öğrenmekte olduğum en zor şey. Duyguları yansıtma çabası ile on saatlik süre sonunda güneş batmaya başlamış ufukta beliren güneş nedeniyle oluşan muhteşem kızl renkli ışığın bulutlara dokunması ile oluşan hayran olduğum manzaraya kapalı olduğum yerden bakarken hiç olmadığım kadar özgür olmak istedim. Hiç olmadığım kadar umursamaz... derin düşünceler içerisinde gözlerimden düşen bir damla yaş ile, daha cesaretlenmiş gibi ardı ardına küçük damlalar düşmeye devam etti. Sonu gelmeyen küçük damlalar sonunda durduğu zaman yerini boşluk hissi aldı. Az önce gözyaşlarım ile hangi duyguyu dışarı vuracağımda kesinleşmiş oldu; hüzün...
Sabaha kadar yaşadığım olayları düşünemeye ve geçirdiğim duygu değişimlerini hissetmeye çalıştım. Yaşamak için "Gerçek" bir amaç bulana kadar güçlenmeye devam edecek ardından o amaç için yaşamaya başlayacaktım. Duygularım gibi hızla değişen, yıldızlı gökyüzüne baktım. Az önceki kızıllık kadar muhteşem ve ihtişamlı duruyordu...
Sabah gözüme vuran ışık ile uyanırken gece aklıma gelen düşünceler ile gülümseyerek dışarıya çıktım. Gölün önünde meditasyon pozisyonunda oturan Quere bakmam ile gözlerini birden açtı. Yüzündeki anlaşılmaz ifadeyle bana bakarken ağzından dökülen sözlere odaklandım.
"Nasıl geçti bilemem belli bir günümüz boşuna geçti lakim bu gün dediklerimi yapman gerekli patlama büyükleri için gerekli olan niteliğe sahipsen bir ay patlama üzerine çalışacağız eğer işe yaramazsa eğitim sona erecek. Anladıysan başlayalım?"
Başımı olumlu anlamda sallamamla bana doğru oturduğu yerden yaklaştı.
"Dün anlattığım şeyleri tekrar etmeme gerek yok yapmaya başla bekliyorum."
Dünkü sözcükleri zihnimde dolaşmaya başladı- anlaman gereken şey patlama yapabilmek için içine attığın duyguları dışına yansıtman gerekiyor. Patlamanın yerini zihninde belirle. Ardından duygularını enerjin ile besle duygularınla harmanlanan enerjiyi dışarı çıkar tüm mutluluğu, hüznü, öfkeyi, heyecanı bunu yaptığında oluşan enerjiyle istediğin yerde patlama olmasını sağla... söylediği aşamaları tek tek yaparken gölün üzerineki havada patlama olması için odaklandım enerji ile bütün hale gelen duyguları dışarıya çıkartanrak gölün üzerinde patlama olduğunu düşündüm.
Beş saniye sonra küçük bir ışık ardından hızlıca büyüyen bu küçük soluk renkli ışık koyu bir kırmızı rengini alırken iki metre çapında bir küreye dönüştü kürenin yüzeyinde milyonlarca küçük Kırmızının tonlarıyla oluşan lotus ile bir kaç santimetre daha büyüdü ardından etrafa yayılan güçlü bir rüzgar ve küçük bir enerji dalgası ile, üç katına ulaşan küre bir anda merkezine doğru çekildi ve küçük bir pinpon topu boyutuna düştü. Ardından oluşan büyük patlama ile göle büyük bir taş atılmışcasına dalgalar oluştu. Ardından herhangi bir i, bırakmadan yok oldu. Bu olaylar iki saniye içinde gerçekleşirken Querin şaşkınlığı yüzünden okunuyordu.
"Be-be- benim bu büyüklükte patlama oluşturmam yarım yılımı aldı. Üstelik sen ilk denemende bunu başardın tebrik ederim. İçe doğru oluşan çekim ve iki metrelik kürenin bir avuç içinden küçük olması sıkıştırmasıyla oluştu. Bu hasarın aşırı derecede arttığını da gösteriyor. Bana sunduğun görüntü muhteşemdi. Bundan sonra kalan iki hafta boyunca patlamayı daha küçük ve daha hızlı yapacağız diğer iki hafta eb büyük patlamaları yapacaksın. Uyku süren altı saatten üç saate düştü. Bunu da bil istedim."
Bunu söylerken yüzündeki şeytani ifadeyi korumaya devam etti gittikçe büyüyen şeytani ifadeyle bir adım geri gittim başımı olmaz dercesine iki yana sallarken açtığım siyah renkli kanatlarımla gökyüzüne doğru uçtum yaklaşık yirmi metre yükselince aşağıda duran Quere kafamı çevirdim.
Arkamda hissettiğim sesle titreyerek yavaşça arkamı döndüm."Beni mi arıyordun beraber uçmak iyi plan fakat zamanımız yok."
Zorla aşağı inmem ile uyku süremin üç saate inmesi ile iyice somurtarak eğitime daha doğrusu küçük işkencem başladı.
Zaman su misali akıp giderken. Bir ayın sonunda en küçük patlamam bir avuç büyüklüğü alana hasar verirken en büyüğü bir villayı yok edebilecek kadar güçlüydü patlama boyutunu duygular ve enerjiden aldığı için hüzün duygumun yüksek olması belki ilk defa işe yaradı. İleride ustam ile beraber gideceğim, ormanda süresi belli dahi olmayan eğitim aklıma gelince hayaller ile uykuya daldım.
Yaklaşık bin kelime okuduğunuz için teşekkür ederim biliyorum kısa kusura bakmayın biraz doldurma bölüm gibiydi ama p-up alıyo işte jdjckx bys
Multideki lotus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.