Bölüm-28

1.2K 154 76
                                    

Günün yorgunluğunu uyku ile attıktan sonra kendime yedi aylık süre içerisinde beni eğitmesi için ışık elementinde oldukça bilgisi olan birisiyle eğitim programı hazırlamam lazım  bunun için, ilk önce  ışık elementine sahip güçlü insanları bulmam lazım ardından bir kaç kişiye para karşılığı ışık elementini  öğretmesini isteyeceğim.

   İkinci kısım ilkine göre daha basit,  bir kaç  öğrenciye sormam uygun olacaktır. Bunun için yavaş adımlarla dışarıda yürürken hafif bir biçimde esen rüzgar saçlarımı okşuyor, öğlen sıcağında rahatlamamı sağlıyordu.  Etrafta bulunan geneli ahşaptan olan binalar arasında hızla geçerken,  ileride gözüme kestirdiğim siyah saçlı oldukça kaslı gözüken  uzum boylu kişiye doğru ilerledim.  Aklımdan konuşacağım düşünceleri ayarlarken kendisine doğru gittiğimi farkedince merak eden bakışlarını, duygularını gizlemeye çalışan yüzündeki siyah gözlerinin  en derinlerde gördüğümde cesaret alıp daha hızlı ilerledim.

Adama gülümseyerek:

"Merhaba benim ismim Matsuki,  Size bir konu hakkında soru sormak istiyorum.  Tabiki isterseniz?"

Soru sorar gibi söylediğim sözler ile gözleri anlayış ile açıldı ve hafif bir tebessüm ile cevap verdi:

"Tabiki sorabilirsin benim adım Anton."

"Kıdemli Anton, sormak istediğim şey; bu okulda ışık elementine sahip insanlar elbette var.  Fakat bu element üzerinde yüksek bir kontrole sahip birisinden  eğitim almak istiyorum. Bunu yapmam için o kişilerin isimlerini ve genelde Nerede bulunduklarını öğrenmem gerekiyor. Sizden isteğim bana bu konuda yardımcı olmanız."

Anton bir kaç dakika düşündü:

"Bildiğim kadarıyla iç sahanın dördüncüsü, ışığı gayet iyi kullanıyor.  Bulunduğu alan iç sahada olduğu için gidebilme imkanın düşük lakin; bende iç sahadayım fakat dördüncü olan Quan'ın yolladığı tek bir  darbe ile bu hayata veda ederim.   Istersen onu çağırabilirim.  Fakat kolay kolay anlaşabileceğini sanmam."

"Evet lütfen burda bekliyor olacağım."

Bana bir kaç dakika baktı ardından başı ile hafifçe beni onayladıktan sonra ortadan kayboldu.

Onbeş yirmi Dakika sonra Yanında Quer olduğunu düşündüğüm, Güneşi anımsatan  Turuncu ile sarı arası saçları ve kahverenginin en açık tonu olan  gözleri, Beyaz  ve pürüzsüz teni ile çoğu kişinin hayranlıkla baktığı birisi olduğuna eminim.

Bana donuk bir şekilde bakmaya başladı.  Anton başı ile işaret verince konuşmaya başladım.

"Bu küçüğü adı Matsuki,  sizden ricam beni ışık elementinde eğitmeniz. Buraya kadar çağırdığım için kusura bakmayın okula yeni kayıt yaptım dolayısıyla dış saha öğrencisiyim ve  iç sahaya girmem yasak."

"Bunu neden yapayım... benim için yarar sağlayan bir yönü yok."

Gözlerindeki donuk bakış devam ederken gülümseyerek:

"Eğer elmas istiyorsanız verebilirim onun para dışında önemli bir şeye sahip değilim."

Küçümseyerek gülümsedi ardından:

"Para mı paraya ihtiyacım yok. Olsa bile babam, hayal dahi edemeyeceğin kadar zengin. Bana küçük bie güç gösterisi yap bende buna göre seni ışık elementi konusunda eğitirim. Beğenmezsem... ne yaparım henüz karar vermedim fakat senin açıdan iyi olmaz."

Gülümsedim ardından enerjiyi toplayacağım sırada:

"Ormana gidelim etrafıma gereksiz böceklerin gelmesini istemem."

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin