Bölüm-10

2.1K 227 34
                                    

 
Sanırım artık kara büyücüyüm Kum elementim gitmiş olabilir Hari öyle demişti Kum  oluşturmaya çalışınca parmaklarımdan garip bir toz bulutu çıkmaya başladı sanırım elementi ve mükemmele yakın savunma tekniklerimin hepsi gitti acaba bu toz gibi şeyle neler yapabilirim.

kontrol etmek istiyorum dumanımsı şeyin sağ tarafa doğru ilerlemesini istedim oldu demekki istediğim gibi hareket etmesini sağlayabiliyorum. Sıkıştırmayı denemeye başladım  zorlasada bunu da başardım. Sıkıştırılmış enerjiyi ileriye doğru fırlattım. Fırlatmam ile dağılması bir oldu sanırım fazla enerji harcadım ve yorgun olduğum için başaramadım.

  Hafif hüzün vardı neden olduğunu bilmiyorum. Sanırım Kum elementini terk edince Ustama ve aileme ihanet etmiş gibi hissettim.

Dışarda Haru' nun beni beklediği aklıma gelince daha fazla bekletmemek için hemen kapıya doğru ilerlerledim,  dışarı çıkınca kapının yanında hafif gülümseme ile baktığını gördüm gözlerinde küçük de olsa bir ışık vardı.

"Karabüyüyü seçtin demek aramıza hoşgeldin. Şu anda sahip olduğun  güçler elementinin bazı kendine özel yeteneklerini barındırıyor. Anlayacağın enerjin yeteneğini kullandıkca yenilenecek fakat eskisi kadar hızlı olmayacak yinede savaşları uzatarak rakibinin enerjisini harcamasını sağlayarak kazanabilirsin bir Karabüyücü için çok iyi bir özellik diyebilirsin."

Gülümsedi ardından devam etti:

"İstersen Karabüyücü klanına giderek orda eğitim alabilirsin kana girdiğinde parşömen ve  kitaplardan kendine göre teknikler seçerek gelişebilirsin bu okulda gücünü göstermen yasak sebebi ise Karabüyücüler çok dikkat çektiği  ve güçlü oldukları için öldürmek isteyen çok fazla kişinin olması ama klanda teknikleri öğrendikten ve gücünü çok iyi kullanabilidikten sonra istediğin gibi kullanabilirsin. Güvenliğin için şu an kullanmaman iyi olur.
Eee.. klana geleceksen Müdürden kaydını aldır ardından gidelim."

Mantıklı olan intikam alabilmek için gitmem gerektiği ayrıca burda kalırsam hiçbir gelişme gösteremeyeceğim Haruya:

"Seninle geleceğim üzerimi değiştirip Leo nun odasına gideceğim sen istersen orda beni bekleyebilirsin."

Dediklerime kafa salladıktan sonra gitti. Bende hemen ardından odama doğru ilerledim. Kıyafetim fazla yoktu okul üniformasını çıkartıp sıcak bir duş  aldıktan sonra üzerimi giyip çıktım. Müdürün odasının önünde Haru ile karşılaştım içeriye girdikten sonra fazla uzatmamak için direk olarak kaydımı aldırmak istediğimi söyledim. Beş altı saniye bekledikten sonra kendine gelebildi

"Aldırma sebebini sorabilirmiyim seni rahatsız eden bir şey varsa söylemen yeterli."

Beklenti dolu gözlerle bana baktı fakat verebilecek bir cevabım yoktu Haruya doğru döndüm ve bir şey söylemesini istedim. Gülümsedi ve direk pat diye benim Karabüyücü olduğumu klana götürmeyi seçtiğimiz söyledi tabiki şaşırdım saklamamız gerekmiyormuydu bu da ne müdür sinsi bir şekilde bana baktı:

"İyi o zaman beni unutma sonra bir daha görüşürüz umarım."

Demesi ile Haru ile birlikte illerledik koridorda etrafına baktı yüzüğünün içerisinden bir taş çıkardı ve hızlıca yere attı içinden siyah duman çıkmaya başladı kolumdan tuttu garip şeyler mırıldanmaya başladı duman etrafımızda hızlıca dönmeye başladı Haru sonunda sustu yavaş yavaş dönme hızı azaldı duman tamamen yok olduğu zaman bambaşka bir yere gelmiştik tam nasıl olduğunu soracaktım ki:

"İlerleyen zamanlarda öğrenirsin şu anlık zaten ihtiyacın yok..."

Kafa salladım içeriyi incelediğimde görev ve duyuru için  olduğunu düşündüğüm  içeride yirmiden fazla yuvarlak ahşap masa etraflarında dörder tane sandalye  ayrıca bar şeklinde tasarlanmış  uzunca bir masa ve arkası içecekler ile dolu raflar içeride tek bir kapı bile yok bu ya alt katlardayız yada diğer insanlar girmesin diye sadece az önce geldiğimiz gibi giriş yapılabiliyor.

Tavanda birden fazla avize bulunuyordu içecekler için yapılmış alanın üzerinde balkon tarzı bir yer vardı orda büyük bir masa ve koltuklarda oturan birisi yaşlı diğeri ise ellili yaşlarda gözüken iki kişi duruyordu. Ellili yaşlarda olan kadının beyazlı siyahlı  saçları arka taraftan toplanmıştı yanındaki diğer kadında aynı şekilde fakat saçlarının tamamı beyazlamıştı.

Bana doğru baktılar soru sorarcasına Haruya baktılar.

Karşımda duran iki ninenin sorusuyla bende Haru ya doğru döndüm

''Getirdiğim kişinin adı Matsuki Suna önceden Kum elementine sahip bir büyücüydü okuduğu ve benim görev yaptığım okulda simyager de olmak istediğini belirtti Kara büyücü olabileceğini keşfettiği zaman elementi olan Kumdan direk olarak vazgeçti ve şu anda o da siz iki Usta gibi karabüyücü oldu.''

Sözleri söylemesi ile iki ninenin yüzünde kokutucu bir o kadar da sevimli duran bir sırtış yerleşti ikisi aynı anda bana doğru döndü 

''Aramıza hoşgeldin bizler bu klanın kurucularıyız karabüyücü olduğun için direk bu klana girebileceğini asla düşünmedin umarım, ne de olsa klanımızın güç seviyesini düşürmek istemeyiz bundan dolayı her yeni geleni içeriye almayız ve küçük bir snavdan geçenleri içeriye alırız.''

Birisi konuştu ardından diğeri sözlerini tamamlayarak devam etti

''Sınava hazırlanman ve elinde tuttuğun gücü yeterince iyi anlaman için sana dört gün veriyoruz''

''Dört gün boyunca burada kalacaksın istediğin teknikleri çalışabilirsin''

''Ama dört gün sonra klana alınmaya layık birisi değilsen''

''Seni sınavdan sonra ÖLDÜRECEĞİZ''

Dediler ve ikisi aynı anda kahkaha atmaya başladı Haru nun yüzünde ise sıkıldığını belli eden bir ifade vardı iki yaşlı arkasını döndü giderken

''Haru onu kütüphaneye götür istediği teknikleri alsın ardından bir odaya götür. O odadan dört gün boyunca çıkması yasak olacak yemekleri biz her öğün göndericeğiz.''

Kadının bu sözleri ile Haru bana kendisini takip etmemi işaret ettikten sonra ilerledi bende hızlı adımlarla peşinden gittim.

Kütüphane burası olmalı burayı görünce okuldakinin kütüphane bile sayılmayacağını farkettim milyonlarca kitap vardı. Haru

''Karabüyücülük kendi içerisinde onlarca bölüme ayrılır. Bu nedenle henüz bir alanı seçmediğin için basit seviyeli tekniklerden seçmen gerekiyor eğer yapacakları güç testini geçersen sana uygun olacak  karabüyü dallarını söyleyecekler. Şimdi gel basit seviyeli yani başlangıç seviyesinde tekniklerden alalım onlar söylemese de her gün için bir teknik alabilirsin. Yani en fazla dört teknik alma hakkına sahipsin.''

Bu kötü oldu ben klana alınmasam bile yüzlerce tekniği yüzüğe depolayarak kaçmayı planlıyordum bu sözler ile bu imkansız bir hale geldi. En azından güçlü teknikleri isteyeceğim.

''Temel seviyede olsa bile güçlü ve öğrenmesi zor teknikleri almak istiyorum.''

''Tamam o zaman bakalım.... nerdeydi..... ah. Buldum.''

Dışından düşünürken cidden garip duruyordu uzattığı tekniği aldım.

''Hadi gidelim işimiz bu kadardı.''

''Ama bir tanen kitap alabildim dört tane alabileceğimi söylediniz.''

''Kitabın içinde beş tane teknik var. Şimdi daha fazla uğraştırma ve ilerle.''

Kitabın kapağını açtım garip işaretler ve anladığım kadarıyla o dumansı şeyi sıkıştırmasıyla oluşan bir teknik. Diğerlerine bakacakkken bir kapının önünde durdu içeriye işaret etti.

Hemen içeriye girdim içerisinde bir kapı küçük bir camın önünde tek kişilik bir yatak bir tane masa vardı kapının banyoya açıldığını tahmin etmek hiç zor değildi. İçeri girince kapı arkamdan kapandı ve kilitlediler. Ve Haru nun sözleri odanın içerisinde yankılandı.

''Dört gün boyunca odadan çıkarsan anında öldürecekler seni haberin olsun ahaahahahahaha''

Ah bu da neydi hepsi çatlak bunların kilit ve öldürme ahh dört günün nasıl geçeceği belli oldu.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin