Bölüm-15

1.5K 167 9
                                    

Sabah direk çoğu kişinin de eğitim yaptığı  boş alana gittim.

Bir kaç dakika sonra ustam da geldi. 

"Matsuki senin saldırı yönünden oldukça gelişmiş olduğunu biliyoruz. Savunma için bildiğim kadarıyla iki tane kalkan tekniğin var. Bu yüzden dolayı bedensen gelişi...."

"Usta sözünü kesiyorum kusura bakma fakat bedenimi geliştirmem imkansız nedenini açıklayamam fakat  ne olursa olsun savunma ve güç açısından bundan ilerisine gidemem."

Ustam bir kaç dakika  bekledi ardından cevap verdi:

"Tamam anladım belirli bir nedenin var. O zaman büyülerine ağırlık verelim. Şimdi anlatacağım tekniği çoğu elemente sahip kişiler yapabilir. Kişinin elemensel yakınlığına göre güçlenen bu teknik yerçekimi alanı oluşturmana olanak sağlar tekniği ugulayan kişi bu alandan etkilenmez ilerki seviyelerde alanı genişletebilir yada baskısını tek bir yöne odaklayabilirsin."

¤Bir kaç saat sonra¤

"Matsuki sonunda yerçekimi alanı tekniğini anladın. Uygulamayı denermisin?"

" Tabiii usta hemen."

Tekniği uyguladım.

"..  Etki alanının çapı yüz metre baskı gelişimi olmayan insanı anında öldürebilir.  Ayrıca otuzuncu seviyenin altındaki büyücülerin ve yirminci seviyenin altındaki savaşçıların kalkmasına imkan vermez tabiki bu herkes için geçerli değil baskı alanını odaklamaya çalış fakat ilk önce bir tane daha teknik öğreteceğim."

"Şimdiki teknik kara delik oluşturmanı sağlar.  Sıkıştırılmış Enerji topu oluştur ardından o topun kendi enerjisini yemesi için odakla  teknik  enerji  tükettikçe etrafdaki nesneleri içine çekmeye devam eder fakat bu tekniğin kötü yönü  tekniği oluşturan kişiyi çekim kuvveti etkilemese de tekniği oluşturan kişiye de zarar verebilir.

Bu teknik aşırı fazla enerji harcar bu yüzden tekniği silahın olan tırpanla birleştirerek uygula daha az enerji harcar ayrıca çoğu zırh ve savunmayı kolayca geçmeni sağlar bir nevi daha keskin bir hale gelir."

"Teşekkür ederim usta çalışmaya başka yerde devam etmek istiyorum başkaları tarafından tüm yeteneklsrimin öğrenilmesini istemiyorum."

"Tamam benimde diğer öğrencilerin dersine girmem gerekiyor. Bir hafta bu iki tekniğe çalış haftaya bir teknik daha öğreteceğim  sonraki iki hafta sonra kraliyet okullar Arası turnuva var."

Başımı salladım ve ormanda daha önce bulduğum açıklığa ilerledim. Yerçekimi tekniğini uyguladım yedi saniye boyunca etrafta bulunan ağaçların çoğu güçlü köklere rağmen dayanamayıp teknik ile yok oldu çekime kapılan odun parçası kafama çarpmasa daha iyiydi.

Arkada gülme sesi duyunca o tarafa döndüm kırmızı saçlı bir kız vardı seviyesini öğrenemiyorum o zaman benden çok daha yüksek bir seviyeye ulaştı bakışlarımı farkedince anında yok oldu herhangi bir iz bile bırakmadı.

Sanki hiç orda olmamış gibiydi.

Tekniğe çalışmaya devam ettim.

Aklıma Poof geldi Uzun zamandır görüşmedik yanına Ugrasam fena olmaz.

Poofun kaldığı daireye eski daireme ilerlerken herzaman ki gibi eve doğru koşan poof u ve arkasındakı yamyam sürüsü  (bu sürü teknik için diğerlerini kovalayanlar oluyor.)  Beklediğim bir görüntüydü genelde büyük grupları sinirlendirerek kaçmayı huy haline getirdiğini öğrendim.

Dolayısıyla onlar Poofun evden çıkmasını dört gözle bekliyor.
Poofun yanına ışınladım ardından onunla beraber koşmaya başladım.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin