Elimde tutmuş olduğum yıpranmış farklı bir yeşil rengine sahip kitabın son sayısını okuduktan sonra kitabın kapağını kapattım odadaki tüm kitaplar bunu hareketimi beklermişcesine bir ışık eşliğinde yok olurken bedenimde hissettiğim karıncalanma ile kendimi 8 yıl önce geldiğim salonda buldum.
Karşımda duran aynaya bakarak bedenimde oluşan değişiklikleri inceledim.
Boyum yaklaşık olarak 1.70 e ulaşmış gözlerim eskisinden daha bilgin ve derin bakarken renkleri bir ton daha kırmızıya yaklaşmış ve pembe rengi hafifi koyu bir renge ulaşmış. Beyaz Saçlarım yere değerken yuvarlak yüzüm daha kemikli ve belirgin hatlara sahipti. Bakan kişinin kız mı erkek mi diye tereddüte düşmesini sağlayacağıma emindim. Çocuksu bedenimle birlilte düşünceleriminde değişmiş olduğunu fark etmem mümkün intikam alma hırsım tamamen yol olduğu için güç arayışına girmek için kalan tek sebebim eğlence anlayışı oldu sanırım değişmeyen tek şeyim eğlence anlayışım ve duygularımda hissettiğim derinden gelen bir hüzün dalgası oldu.
Aydan bakınca arkamda gördüğüm Aori bana gülümseyerek bakmaya başladı.
"Eheheh umarım bana kızgın değildirsin. Fakat intikam alman için çoğu bilgiye ihtiyacın vardı bunu seninde anlamış olduğuna eminim. Umarım sekiz yıl boyunca beni affetmişsindir."
Gözlerinin derinliklerinde gördüğüm açlık ile hafifçe gülümsedim. İstediğini şeyin intikam olmadığına eminim büyük ihtimalle ailesi hizmetçiydi ve klan tarafından çokça aşağılandı intikamı bana acı çektirerek almak istediğini düşünmem mümkün fakat fazla mantıksız büyük ihtimalle sadece benim yardımımla ulaşabileceği bir hazine mevcut ve bunun için intikam aracılığıyla o hazineye ulaşacak ve hiç düşünmeden benim hayatıma son verecek.
"Kızmakmı asla intikamımız için bu gerekliydi. "
"Bunu anlamış olmana sevindim. Eğitimine devam etmen lazım ne kadar hızlı o kadar iyi ne dersin.
Hızlıca bir sonraki aşamaya geçmek mi istersin yoksa bi boyuttan çıkarak dünyaya dönmek biraz mola verdikten sonra tekrar mı gelmek istersin. Eğer ikinci seçeneği seçersen gidip gelmen için gerekli olan büyüyü verebilirim. ""İkinci seçeneği seçmek istiyorum sekiz yıl boyunca kimseyle iletişime giremedim. Bu bir hayli sıkıcıydı. Günlük turnuva yapılan bir yerde yeni elde ettiğim yetenekleri denemek istiyorum."
"Tamam... O zaman beni takip et buraya gelip gidebilmen için gerekli olan şey zihnine yerleştirelecek olan bir formasyon onu ise sedece bodrum katında yapmama imkan var. "
Peşinden dikkatli ve temkinli bir şekilde ilerledim. Her ihtimale karşı zihnimde yüzlerce olasılığı tartarken merdivenlerden indikten sonra kocaman bir aletin önünde durduk bir camdan bir kabinin bulunan nesneye bakarken Aori konuştu:
"Bu alet zihnine; soy durumuna bakarak girebileceğin yerlere istediğin anda enerjinin tamamını feda ederek girmeni sağlayan bir formasyon koyacak klan lideri ile basit bir hizmetçi eşit yerlere girmemeli sonuçta bu yüzden enerjinin bir kısmını ve kanından bir kaç damla alacak. Ve girme imkanın olan alanlar zihninde belirecek bu alanlardan senden daha düşük seviyeli insanları istediğin anda çıkartma yeteneğine sahip olacaksın ayrıca istediğin kişilere zihninde vereceğin emirle yetkisi olmasa bile senin istediğin yerlere girme yetkisi verirsin. Eminim yetki alanın benden düşük sadece küçük bir klan evi ve kütüphanede biricinci kata girme izni verir. Tabi temsilci binası herkese açıktır. Benim yetki derecem turuncu. Verdiğim kitaplarda dereceler ve girebileceği alanları görmüş olmalısın. İşlem sırasında zihninde gördüğün sembol hangi renk ise o kadar yetki derecesine sahip olursun. Şimdi cam alana gir."
Yani yetkim senden çoksa hiç beklemeden seni burdan gönderirim bunu emin ol. Hatırladığıma göre turuncu seviye hizmetçilerle eşit bir alana girme izni var. Tüm klan evleri. Kütüphanede ilk üç kat ve dövüş Arenası. Ayrıca 30 numaralı hazine odası ve otuz numaralı para deposu Toplam 50 para deposu ve 50 hazine var ayrıca kütüphanede 20 kat var silah olası ise üç adet ve hepsindede ruh silahı var. Kanını damlatmakla sahibi olunan bu silahlar oldukça değerli olmalı. Renkler ise sırasıyla yetkisi azdan çoğa doğru yeşil sarı turuncu kahverengi mavi mor siyah ve son olarak ta beyaz. Beyaz sadece klan lideri eşi ve çocuklarına aitken siyah renkli olan klandakj elderlere ait. Mor renkli eğitmenlere mavi renkli klan liderinin akrabalarına kahverengi klanda bulunan sadece kum elementine sahip olan kişilere
Turuncu renge sahip olan klana sormadan katılan ve klan lideri tarafından bir damla kan verilen ve düşük derece büyücü olan insanlara sarı renk baş yani sadece klan lideri ve ailesine hizmet eden hizmetçilere yeşil ise geriye kalan hizmetçilere ait oluşan damgaZaten iki kişi kaldığımız için geri kalanı bilmesemde olur. Kapılardan sadece klanın kanını taşıyanlar ve klan hizmetçi yüzüğüne sahip olanlar geçebildiģi için misafirlerin gelme imkanı yok yada üzerinde X yazan hizmetçi yüzüğü ile girebilirler.
Heyecanlı bir şekilde camdan alana girdim enerjimin çok az bir kısmı havaya karışırken metal bir iğne koluma battı ardından bir kaç saniye durduktan sonra gözlerim kapandı.
Zihnimde beliren beyaz renkli S harfi ile memnun bur biçimde düşündüm ilk ustam Yuki zaten klan liderinin oğlu olduğumu söylediği için tahminimde vardı fakat klanda büyümediğim için mor renkli sembol verir diye düşündüm mutlu bur şekilde gözlerimi açtım ardından karşıma merakla ve hazineye bakar gibi bana bakan Aoriye döndüm ve.
Aori sarı renge sahibim Üzgünüm galiba annem yada babam klan kanına sahip birisi ile ilişkiye girdi ve bu sayede dünyaya geldim. Beklentilerin nasıldı bilmiyorum ama çok özür dilerim.
"Lanet olsun LANET OLSUN YÜZ YILLARCA SENIN BEYAZ YADA MOR RENGE SAHİP OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN PLANLAR KURDUM VE YILLARIMI FEDA ETTİM SONUÇ ISE KOCA BİR HİÇ. İntikam umrumda değil lanet olası velet. Yüce klan odasında bulunna bir ilaç için yıllarım boşa gitti defol senj turuncu sembole sahip birisi olarak klandan kovuyorum."
Amacını az da olsa tahmit etmem kendimi birazda olaa zeki hissettirdi. Ama planı bu kadar hızlı ve kaybetmenin acısı ile düşünmeden anlatması ve u kadar erken yürütme aşamasına koyması aptallık verdiği kitaplarda birisini kovmanın nasıl olduğunu bilmediğim için rengi sarı olarak söylemem biraz zekice oldu yada Aori fazla aptal.
Aori bana şaşkınlıkla bakarken.
"Neden burdasın gitmen lazımdı."
"Beyaz sembole sahip birisi olarak Aori suna ölüm firmanını imzalıyorum."
Birden zihnimde beliren kitapla emirlerim ve yetkilerim zihnime dolarken sorunu kökten halletmem en iyisi olur diye düşündüm.
Bedeni bir anda patlayan Aorinin son yüz ifadesi şaşkınlık doluydu. Ahaha sekiz yıldan sonra ilk eğlenceli işim bu oldu demek.
Ne yapsam ki şimdi koskoca klan bana ait diğer klan binalarına ve hazine odalarına bakıp eşyaları kendime alsam sorun olmaz ama önce Aorinin istediği ilacı alıp ne işe yaradığını bulmam gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.