Bölüm-52

951 130 31
                                    

Pia günden güne kendisini toparladı. Eğitmen ve Görevli alımları ise başarı ile tamamlandı. Alınan görevli sayısı 500 kişi. Alınan eğitmen sayısı ise 2.753 kişi bence oldukça yeterli en azından şu an için. Görevli alımında sanırım sadece ilk beş yüz kişiyi aldılar. Sekiz gündür Pia ile ilgilendiğimden dolayi inşaatın süreci ile ilgili olan dosyalar ve eğitmenlerle ilgili olan dosyaya bakma fırsatım olmadı.

Camın önündeki masaya oturarak dışarıda eğitim yapan Piaya baktıktan sonra önümde duran iki farklı dosyayı elime aldım. İlk önce inşa dosyasını okudum.

İnşaa on iki gün içerisinde tamamlanacaktır surlar tamamen yapıldı ardından siyaha boyandı. Yer altına yapılan ve sahayı kaplayan zindanın yapımı da sona erdi. Öncelik dış sahada olduğu için, dış sahada bulunan evler tamamlandı 50.000 adet ev, üç farklı kütüphane, iki farklı silah deposu, bir adet küçük arena ve bir adet büyük arena yapıldı. Ayrıca tüccarlar için Pazar alanı oluşturuldu. Uçan kale de tamamen yapıldı. Ayrıca saha içinde elderler için evlerde yapılmış durumda. Geriye sadece orta ve sahadaki inşaatlar kaldı.
Ayrıca tüm yapıların içine eşyalar yerleştirildi. Zindandaki ve Kalede bulunan kapılar enerjiye göre açılacak. Size gönderilen kutunun içinde bulunan küreye enerji gönderin ayrıca kutuda bulunan Yüzüğü parmağınıza takın. Ardından bu enerjiye sahip olan kişinin gidebileceği yerleri seçin. Yüzük ile istediğiniz kişiye enerji göndererek girebileceği yerleri seçin. Küre yüklendiği zaman kırmızı renge bürünmesini ile bilinir bu sayede henüz kimsenin enerji göndermediğini anlayabilirsiniz. Eşyaları yerleştirdikten sonra kapı koyduğumuz için açmak gibi bir gereksinimimiz olmadı. Şimdi orta sahanın inşasına başlamış durumdayız... Tüm inşa ve eşya yerleştirme işlemi sona erdiği zaman sizinle görüşmek için geleceğiz.

Uh. Oldukça iyi gidiyor beklediğimden çok daha hızlı olmuş. Bahsedilen kutuyu açarak. İçinden şeffaf renkli küreyi çıkarttım. Enerjimi gönderdiğim anda zihnimde evlerin planı ve yerleştirildiği yerler gözüktü her ev beyaz renkli parlak bir ışıkla parlıyordu. Parmağıma Yüzüğü taktığım anda kırmızı renkli küre ortadan kayboldu.

 Parmağıma Yüzüğü taktığım anda kırmızı renkli küre ortadan kayboldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin