Bu bölümü aynurarsn a ithaf ediyorum.
Sabahleyin aşağıdan gelen kavga sesleri ile uyandım.
Sevgili! Oda arkadaşlarım rahat durmayı Başaramadılar ilk günden birbirine girdiler sanırım. Büyük bir sinirle aşağıya indim.
"Yukarıda uyumaya çalışıyorum kavgayı dışarıda yapın ayrıca umarım önemli bir nedenden dolayı bu kavga ortaya çıkmıştır. Sırayla derdinizi anlatın."
" Glau ortak alanları siyaya boyamak istiyor bende daha açık bir renkte boyamak istiyorum karanlık boğucu geliyor."
Glau mor saçlı olan çocuk boyu benimle aynı.
Ibar olduğunu düşündüğüm kişi bizden yaklaşık beş altı santim kadar daha uzun sanrım savaşçılık yönü daha baskın.
" Tamam renk oylaması yapalım ayrıca kendi odalarınızı istediğiniz renge boyayın. Ben ortak alanları gri olarak istiyorum. Siyaha yakın ayrıca daha açık bir renk."
Glau:
"Tamam bence olur Tabi karanlıktan korkan Ibar kabul ederse."
"Banada uyar ayrıca karanlıktan korkmuyorum. Tamam görevliye söylersiniz benim klavuzu okumam lazım benim odamı açım pembe yapsınlar."
İkiside garip bir türü inceler gibi inceledikten sonra dışarıya çıktılar. Bende boş koltuğa uzanarak klavuzu okumaya başladım.
Okul kuralları
Dış sahaya merkez, iç ve otra sahadan öğrenciler Karışmaz. Aynı şekilde bölmeler arası geçiş tümüyle yasaktır.Okul dışına dış sahadaki öğrencilerin ne olursa olsun çıkması yasaktır.
Her sahada güçlü olan güçsüz olana istediğini yapabilir. Fakat öldüremez veya enerji merkezini sakatlayamaz sakatlama veya öldürme durumunda suçluya işkence ardından ölüm cezası verilir katiyen değişmez ve esnetilemez tek kuraldır.
İlk iki kuraldan herhangi birisi ard arda iki kez ihlal edilirse üç ay hapis cezasına çarptırılır.
Ayrıca okulda bulunan ederler ve eğitmenlere saygısızlık halinde yüz sopa cezasına çarptırılacaktır. Eğitmenlerin üzerinde gözlem büyüsü olduğu için iftira gibi birt şey mümkün değildir.
Öğrenciler haftada bir enerji hapı alma hakkı vardır okula her ayın ilk üç günü tüccarlar geldiği için alışveriş ihtiyacı sağlanmaktadır. Orta sahaya geçmek için ellinci seviyeye gelmeniz gerekmektedir ayrıca dört öğretmen gözetiminde geçmek için uygun güce sahip olup olmadığınız kontrol edilecektir her öğrenci kütüphanede istediği kadar teknik okuyabiliri fakat kütüphane dışına en fazla iki teknik çıkartabilir. Fazlasına uğramanın cezası arenayı ve talim alanları temizlemektir.
Okuldan mezun olurken direk asker olabilirsiniz ayrılmak için 85. Seviyeye ulaşmanız gerekir.
Oww okul oldukça katı bir sisteme sahip.
Aklıma gelmişken 39. Seviyedeyim ustam 40. Seviyede bir elemente sahip olacağımı söyledi. Fakat ilk önce iki tane ışık büyüsü öğrenemem lazım.
Bundan dolayı büyük bir hızla evden çıkarak haritada kütüphane olarak gösterilen yere gittim. Çoğu öğrenci savaşıyordu geri kalanlar ise etrafta dolaşıyor. Direk görevliye gidip ışık büyülerinin yerini öğrendim. İki tane büyüyü alıp kaydettirdim. Yolda yavaş adımlarla kitabı okumaya başladım.Işık mermisi.
Işıktan mermi fırlatmanızı sağlayan bu tekniği yapmak için.
Işık enerjisini parmağınızda biriktirin. Ardınan enerjiyi serbest bırakın. Çalıştıkça daha hızlı ve güçlü olur.
Basit bir teknik fakat temelden başlamam daha uygun olur elementin yapısını anlamam lazım.
İşaret Parmağımda enerjiyi biriktirip hedef tahtalarından birisine parmağımı uzattım. Enerjiyi serbest bırakınca büyü hızla tahta hedefe çarptı ortasında küçük bir delik oluşturdu. Tahtaya bakmaya devam ederken tahtada bulunan delik yavaşça kapandı. Şaşırsamda yapılan şeyi mantıklı buldum her parçalandığı zaman yeni bir hedef koymaları gerekmeyecek.
Sonraki tekniğe geçerek okumaya başladım.
Işığın yardımı.
Temel bir iyileştirme büyüsüdür küçük sıyrıkları iyileştirmeye olanak sağlar.Tekniğin uygulamak için yaraya doğru iki avuç içinizi uzatın ışık elementinin iyileştirici etkisini ayırıp avcunuzda biriktirin ardından enerjiyi yaraya gönderin. Teknik çalıştıkça daha büyük yaraları iyileştirir. Ayrıca ışığın iyileştirici etkisini bedeninizde dolaştırğınız zaman bedeninizin yenilenme ve iyileşme etkileri artarken daha dinç bir hale gelir yorgunluğunu hissetmenizi engeller.
Koluma rüzgar bıçağı ile altı santimlik derin olmayan yüzeysel bir kesik attım. Işığın iyileştirici etkisinin ayrılıp avuç içimde biriktiğini düşündüm. Elimden çıkan turuncu ışığı koluma götürüp enerjinin yaraya girmesini sağladım. Kesin üç dakika içinde iz bile bırakmadan kapanınca memnun bir ifadeyle teknikleri geri bırakmak için kütüphaneye döndüm. Kitapları verip odama geçtim yeni gelecek olan elementi merak ettiğim için odamda yatağın üzerine oturup direk meditasyona başladım.
▶○◀ ▶●◀ İki gün sonra ▶●◀ ▶○◀
Sonunda kırkıncı seviyeye ulaşınca bedenime gelen acı ile yüzümü buluşturdum devamlı olarak yebi element aldığım için eskisi kadar acıtmıyordu. Zihnimde duyduğum ses ile dikkat kesildim.
" Matsuki 40. Seviyeye ulaşınca çalışacak bir mühür yerleştirdim yani bu konuşma önceden hazırlandı. Ustalar öğrenciler için vazgeçilmezdir sana verdiğim şeyi bir daha herhangi bir şey için feda edersen seni kendi ellerimle öldürürüm. Gelelim elementine Sana Kum elementini veriyorum. Sonra görüşürüz velet hızla güçlen."
Kum sözcüğünü duyar duymaz bir sıcaklık hissettim hemen kendimi dışarıya atıp yerdeki toprağı kuma çevirdim.
Gözlerim istemsiz bir şekilde dolarken ağlamaya başladım ilk ustama yaptığım ihaneti yeni farkederken daha fazla ağlamaya başladım hıçkırıklarım çığlıklara dönerken ağlamaya devam ettim Önümden geçen bir kaç kişi küçümseyen bakışlar atarken dünyayı umursamadan Ustamın ölümünü içimde gördüğüm yerden çıkarıp saygı ile eğildim. Ağlamam yavaş yavaş dururken. Varlığını özlediğim kumu avuçlarıma alıp şekilden şekle soktum yavaşça göz Yaşları son damlalarını bırakınca beş yüz metrelik alanın zeminini kuma çevirdim. Etrafımda kumdan fırtınalar oluştururken. Ağaçları kumlaştırma tekniği ile dünyadan varlıklarını sildim doyasıya fırtınanın ortasında durup kumla şekiller yaptıkça içimde oluşan kahkhahalara engel olamadım çocuksu bi r şekilde çıkan kahkahalarım sevgi ve özlem ile doluydu kum ile bedenimi sarıp bir mermer gibi sert hale getirip rengini kendi renklerime çevirdim bedenimi saran his ile tekrar kahkaha attım tüm isteğim sona erince kumları tekrar toprağa çevirip eve girdim. Evde koltukta bue avuç kumla oynarken içeriye giren Glou ve Ibar a başımı çevirdim ikiside yaralıydı yaraları derin olmasada birbirine artıları öfkeli bakışları anlamamak mümkün değil elimde iyileştirmek için ışık enerjisi topladım elimden çıkan yoğun enerjiyi sırayla ikisini iyileştirmek için kullandım. Minnettar bir ifadeyle bana bakarkarlarken:
"Bir daha kavga ederseniz sizi iyileştirmeyeceğim. Ne bu haliniz nedendu bu kavga?"
"Benim istediğim tekniği Ibar aldı. Geri almak için kavga ettik. Teknik yırtıldığı için ceza olarak beş elmas ödedik. Bu aptal yüzündende tüm param bitti."
" Sırayla öğrenseydiniz ya parayı dert etme ben veririm lazım olursa istemekten çekinme. Ben odamda meditasyon yapacağım. "
Söz hakkı tanımadan odama geçtim. Dün gelen boyacı ile duvarlar griye boyadı boyacı benim odamı boyarken tip tip bana baksada umursamamıştım mutlu bur şekilde gözlerimi kapattım bedenim dinlenmiş olsa da zihnim oldukça yorgundu kendimi uykuya teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.