Bölüm-42

1.1K 131 30
                                    

Sabaha kadar uzun bir uykunun ardından eğitmen olacağım.  Okula Pia ile birlikte ilerledik.  Okulun iç sahasındaki Baş büyücünün nasıl bir etkisi olduğu veya sahip olduğu prestij hakkında bir fikrim yok.  Fakat büyücülerin zayıf görüldüğü bu Kıtada ve kıtanın en güçlü Krallığında; çok büyük bir beklentim yok.

Bizi karşılayan görevlide beni gördüğü zaman bir miktar korku ve saygı gördüm.

"Yolculuğumuz kara ve denizden olmak üzere: karada    bir buçk gün denizden ise yarım gün sürecek iki gecenin ardından okula ulaşımış olacağız bu zaman Zarfı içerisinde sizlere kuralları belirten bir kitapçık vereceğiz. Efendi Matsuki siz Okul müdürümüz ile birlikte havada yolculuk edeceksiniz akşam saat on civarında okula ulaşacaksınız.  Bu  süre içinde Size verilen ünvan ve görevleri konuşma fırsatınız olacak sahip olduğunuz haklar,  okuldaki statünüz ve görevleriniz  hakkında   bilgi sahibi olmuş olacaksınız. Ayrıca  Kardeşiniz hakkında endişelenmenize gerek yok. Hayatım pahasına koruyacağım umarım bu büyük bunu unutmaz."

"Yaşadığı sürece bir sorun yok üzerine yerleştirdiğim büyü ile tek bir hamle bile yapılsa yanına ışınlanabilirim.  Canınızı bu yüzden tehlikeye atmanızı istemem zira boş yere ölmüş olursunuz."

Sözlerim yüz ifadesinde memnuniyetsizlik oluştururken gözlerindeki hayal kırıklığı beni tatmin etmeye yetti.

Gülümseyrek arkama döndüm ve uzaktan bizi izleyen , müdürün yanına ilerledim. Yanılmıyorsam adı Arthur Mooras olmalı nasıl seslenmek gerektiğini düşünürken Müdürün sesleniş ile ona döndüm.

"Baş büyücü Matsuki Suna direk isminle seslenmemde bir sorun yoktur umarım sende bana  ismimle seslenebilirsin. Beni takip et.  Yolculuk için büyülü araca gidelim."

Samimiyet ile resmilik arasında gidip gelen müdüre onaylayan bir bakış atarak takip ettim.

At arabası tarzında bir aracın garip bir yaratığa bağlı bir halde buldum dört ayağı ve kanatları bulunan yaratığı bakışımı farkeden Arthur;

"Wolc... yaratığın türü Wolc ve bu tür sadece okulumuzun bulunduğu adada bulunuyor değeri milyonlarca elmas Griffinler gök yüzünün efendisi olsada bu yaratıklar; Griffinlerin doğal avcısı."

"Bunlardan birisine nasıl sahip olabilirim?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunlardan birisine nasıl sahip olabilirim?"

"Okuluma katılmandan dolayı sana bir tane hediye edebilirim Mor kanatlarınla uyumlu olan bir tanesine sahibim. Wolc'u mühürlemek biraz daha farklı olsada zor bir şey değil."

"Teşekkürler."

Parasal olarak almam daha uygun şimdi müdüre borçlu olacağım. Gerçi okulda, istediği şeyleri yapmam gerekiyor.

Dört kişilik olan arabaya binmemizle birlikte yaratık yılan gibi tıslayarak ileriye doğru koşmaya ardından gökyüzüne kanat çırpmaya başladı.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin