Önceliği sağlam olmasına verdiğine göre canavarlar veya insanlardan gelebilecek saldırılara karşı dayanıklı olmalı. ilk önce yerdeki toprağı kuma çevirdim. Ardından kale duvarları kadar kalın ve daha yüksek eni bir metre yüksekliği sekiz metre olan duvarlar yaptım. Ardından oluşturduğum dairesel duvarları yukarıya doğru daraltarak yarım bir küre gibi olmasını sağladım içerisi ışık alması için yanlarda bir kaç tane delik açtım. Dışarıya çıkarak yaptığım küresel eve bir kaç katman daha kum koyup sıkıştırdım. Bu işlem sona erince dayanıklı bir yapıya sahip eve sahip oldum.
Düşmanlar için çukurlar oluşturup. Çukurun içine mızrak koymayı sonra Çukurun üzerine kırılgan bir kum tabakası yapmayı düşünsemde . Quer kazayla basarsa, ölmese bile yaralanma ihtimali kesin. Belk çizik dahi atamam fakat sinirlenmesini istemem...
Garip küreye kapı yapmam gerektiği aklıma geldi. Eğer yaptığım yapıya bir bilinç verebilirsem Quer ve ben geldiğimde kum ayrılarak kapı oluşturabilir. Ardından kapı var olmamış gibi yok olur. Bunu tuzaklara da uygularsam çok daha kullanışlı bir eve sahip olurum.
Fakat sorun eve bilinç aktarmak bunu ruh elementi ile yapabilirim lakin nasıl yapacağım, orası asıl sorunum. Eh sonuçları merak ettiğim için; deneme yanılma yöntemiyle dahi olsa yapmam gerekiyor.
Ayrıca bunu yaparsam biricik canım güvende olur ormanda ne olacağı belli olmaz bir Haydut grubunda yüksek seviyeli insanlar olursa ölüm kaçınılmaz olur.
Heyecanlı bir şekilde ruh çağırdım.
Gelen ruhu zorla ruh büyüsü ile kontrol ederek yarim küre olan evde bulunan her kum zerrresi ile bütün bir hale getirdim.Kum evin duvarı sivrilip bana doğru hızla geldiği anda karanlık enerji ile kara dumana dönüştüm dumanı Yaran kumdan oluşan sivri yapı ile sinirli bir şekilde ruhu parçalara ayırmaya başladım tamamen yok olacağı sırada bunu iptal ederek bağırarak ruh dilinde konuştum.
"Aşağılık ruh efendin olan sana bu dünyaya gelme şansını lütfeden bana; bu ihaneti yapma cesaretini nasıl gösterisin. Tekrarladığın anda, senden daha güçlü bir ruh çağırırım ardından seni yok etmesini sağlarım.
ŞİMDİ SANA EMREDIYORUM! Benim ve eğitmenim Quer dışında buraya gelen her şeyi yok ederek enerjisini emebilirsin tuzaklar oluşturabilirsin lakin biz geldiğimiz anda tuzaklar bize karşı işe yaramaz olacak ve eve yaklaştığımızda içeri geçebileceğimiz bir alan oluşturacaksın anladınmı küçük ruhcum."
Evin dışında kumlar ile ruh dilinde yazılan yazılar ile memnun bir ifadeyle eve yaklaştım. Yapi açılınca iyice memnun oldum.
Dışarıdan gelen çığlık ile dışarıya çıktım.
Gördüğüm görüntü karşısında kahkaha atmaya başladım. Querin bacakları ve kolları kum ile tutulmuştu ve dokunaç şeklinde olan kumlar Quere vurmaya başlamış. Yüzüne sıkıldığını ve öfkeli olduğunu belli eden ifade ile bunun acısını çıkaracağına emin olduğum için gülmeyi kestim.
Ruha onun Quer olduğunu belirterek kumdan dışarı çıkmasını sağladım.
Somurtarak eve girince Açtığım pencereleri, ruh kapattığı için karanlıkta kaldık oluştuğu ışık kürelerini farklı bölgelere koyarken, içeriye memnun bir ifade ile baktı yüzünden çıkardığı iki yatağı odanın farklı kenarlarına koydu. Yataklar oldukça rahat gözüküyordu.
Yemek pişirmek için gerekli olan araç gereçleri dışarıya çıkardı. Yüzüğünden çıkardığı iki et parçasını bolca baharat ve sebze ile, oluşturduğu ışık elementi ile pişirirken ortaya çıkan koku ile hevesli bir biçimde Quere baktım. Yarım saatin sonunda önüme uzattığı tabakta bulunan yemeği bitirince teşekkür etmeyi unutmadım.
Yarın oldukça yoğun eğitim başlayacağı için erkenden yataklara geçtik.
Sabah yataktan tekme ile atılmam sayesinde güzel! Bir gün başladım.
Gözlerimi araladığım anda bana, bunun burda ne işi var bakışı atan Quer ile karşılaştım."Beni bu şekilde uyandır- Bu nasıl olabilir."
Şokla bitişik duran iki yatağa baktım. Akşam ayrı yattığımıza emindim şimdi yataklar nasıl birleşti.
Düşüncelere dalmış iken Querin fazlasına vuran kum sütunu ile kahkha atmaya başladım. Querin yüzünün kızartması gözlerinde bulunan kılcal damarların belli olması ile kahkahamı durdurup açıklamaya başladım.
"Bunu cidden ben yapmadım ruh büyüsü ile eve bir bilinç verdim. daha güvenli bir korunma için. Fakat ilginç bir biçimde benim isteğim dışında şeyler yapıyor. Ben masumum."
Sözlerimle daha sakin bir hale geldi. Yinede gözlerinden okunan bunun bedeli ağır olucak sözleri ile sesli bir biçimde yutkundum. Bu halimi görüp tebessüm etti ardından evden! dışarıya çıktık.
"Işığın muhteşem yapısının kavraman lazım... Işığı nasıl kullanacağını kendince belirlemen lazım... saldırı amaçlımı? Yoksa savunma mı? Yada iyileştirme? Gizleme? Sıcaklığı? Hissettirdiği duygular? Bunları düşünmekle başla ışığın doğasını hisset. Doğayla olan etkileşimini hisset. Koruyucu enerjisini güven duygusuna ihtiyaç duymadan seni sarıp sarmalayışını. Bunları düşünürken tüm enerjini ışık enerjisine çevir. Elinde bir top kadar ışık Küresi oluştur gözlerini kapat ve zihnini sadece ışığa odakla. Işığın yapısını anla. Bunları üç gün boyunca yapmanı istiyorum. Tam bir cevap bulsan bile düşünmeye devam et. Şimdi gidiyorum akşam gelirim güvende olmalısın dış dünya ile bağlantını keseceğin için evde yap tüm bunları ben seni düşüncelerden çıkarana kadar bunu düşün. İyi şanslar fakat şansa ihtiyacın olmayacak."
Uuum bu beklediğim eğitim değil fakat bir bildiği vardır bu nedenden dolayı bir kaç şey atıştırdım ardından eve girip yatağın üzerine rahat bir biçimde oturdum.
Enerjimi ışık enerjisine çevirdiğim zaman hissettiğim mutluluk ve sıcaklık ile iyice rahatlarken elimde ışık Küresi oluşturdum. Enerji damarlarım ardından sinir sistemi, kas ve kemiklerime gittikten sonra elimdeki ışık Küresine girdi. Zihnimde karanlık bir oda yaptım. Ardından odada bir noktada ışık kaynağı ortaya çıkartarak ışığın varlığını hissetmeye tamammen odaklanmaya başladım.
▶ Üçüncü günün sonunda◀
Gözlerimi son günün sonunda açınca karşımda merakla bekleyen Quer e baktım.
"Işık hakkında ne düşünüyorsun? Sana artık ne hissettiriyor?"
Ciddiyetle sorduğu sorulara ciddi bir biçimde cevap verdim.
"Işık olmadan yaşamın olmayacağını. Basit bir enerji türü ve element olmaktan çok da fazlası olduğunu, gerektiğinde en karanlık güçten daha güçlü ve korkutcu olduğunu gerektiğinde bir annenin şefkatine sahip olduğunu anladım ışık insanların sahip olduğu ilk ve tek dostu. Bana hissettirdiği şey; bana karşı korumacı kalan tüm canlılara ölüm getirebilecek bir dost."
"Fena değil ışığın gücünü anladın en azından. Şimdi sonraki günlerde dört saat ışık elementi ile yapabildiğin en büyük küreleri yapacaksın. Kalan zamanda ise meditasyon ile bir an önce 50. Seviyeye ulaşman gerekiyor. Kum elementin enerjinizi yenilediği için, etrafında kum olsun bu gelişimini arttırır ben yeterli diyene kadar bunu yapmaya devam edeceksin gerekirse aylarca bunu yapacağız emin ol benim talimatlarıma uyarsan beklediğinden de fazla gelişeceksin. Belli bir zamandan sonra gerisi hayal gücüne kalacak. Şimdi dinlen asıl eğitimin giriş kısmına geldik...
Okuduğunuz için teşekkürler Pazartesi tekrar bölüm atacağım
Bilmeyenler için whatsap grubumuz var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.