Bundan sonra 3 güne bir kesin bölüm gelecek fakat ben hergün atmaya çalışıyor olacağım.
İletişim cihazı adını verdikleri bir yüzük ile konuşmam gerektiğini söyleyen bir adamla güne başladım.
"Efendim bu yüzük Kral tarafından gönderildi. Tüm generaller bu Yüzüğe sahip ordudaki iletişimi korumak amacıyla veriliyor ve sadece orduda olanların sahip olabileceği bir iletişim hattına sahip Tüm generaller yüzükte ekli istediğiniz kişinin yüzüne ve ismine odaklanarak anında Zihin yoluyla konuşabilirsiniz harcadığı enerji miktarı yok denilecek kadar az. İzninizle gitmem gerekiyor."
Yüzüğü bir çırpıda elime koyup arkasını döndüğü gibi koşmaya başladı. Bahçede bazı bölümlerde ayakta bekleyen ve çoğununun evin etrafında dikkatli bir biçimde dolaşarak evi koruyan 100 kişilik ekip iki grubu ayrıldı bir grup akşam diğer grup sabah korumaya devam ediyor.
Adamın getirdiği Yüzüğü parmağıma takarak küçük bir enerji gönderdim. Hafif bir parlamanın ardından sönük bir hale geldi. Bugün, Eğitmen seçim sınavı olduğu için. Kanatlarımı gökyüzüne açarak. Test alanına büyük bir hızla uçuşa geçtim.
Kralla on gün önceki konuşmamızda kesin bir dille test günü orda olmamı istedi.
Test alanında bekleyen en düşüğü yirmili yaşlarda olan bir kaç yüz kişi ve binlerce orta yaşlı ve yaşlı insanlar büyük bur merakla bana baktı. Sanırım küçük bir konuşma gerekiyor.
"Ben Matsuki, Yakın zamanda İnşası bitecek olan Mor Piramit Büyücü Akademesinin sahibiyim tabi aynı zamanda Müdürü olacağım. Sizler ise kıtanın dört bir yanından gelen eğitmen adaylarısınız Öncelikle belirtmek isterim ki, Sadece büyücüler eğitmen olacak Savaşçı olan kişiler ise Kütüphane yada başKa binalarda çalışmak üzere görevli olacaklar. Herhangi bir itirazı olan varsa alanı terk etsin."
Grubun içinden en fazla yirmi kişi ayrıldı. Sahneye yanıma gelen bir adam ise bana doğru yaklaştı ve fısıldadı.
"Efendim ben sınav yöneticisiyim Kralımız beni görevlendirdi, orduda Komutan ve general alımını gerçekleştiren kişi de benim. Sizin için seçeceğim kişilerı birazdan açıklayacağım alanlarda test ederek, bir ile on arasında bir puan vereceğim. Tabi bunu sadece testten başarı ile geçenlere yapacağım. Ardından elde ettiğimiz listeyi size sunacağım. Biri en düşük puan olarak ele alacağım. Aynı şekilde görevlileri dört puana ayırarak seçeceğim. Test yüzde elli savaş gücü, yüzde yirmi bilgelik ve zihinsel güç, kalan yüzde otuzluk kısım ise diğerlerinden ayıran büyülere göre seçilerek puanlanacak. İsterseniz adayları bekletmeden sınavı açıkladıktan sonra başlatayım."
"Elbette."
Onayımı aldığı gibi yüzüne donuk bir ifade yerleştirdi.
"Öncelikle Hepiniz hoşgeldiniz. Testte başarısız olanlar Herhangi bir itirazda bulunursa, bir daha kırmızı gökyüzü Krallığına adım atamayacak. Testi geçen kişiler ile 1 ile 10 arasında bir puanla derecelendirilecek. Bu puana gire akedemideki pozisyonu belirlenecek. Bu iki basit kural anlaşıldıysa testin nasıl olacağına geçelim."
Sessizlik hükmünü sürmeye devam edince Adam testi açıklamaya başladı.
" İlk testte dayanıklılık ölçülecek 10 farklı saldırıyı karışlamanız, yada savuşturmanız gerekecek. İkinci testin ilk aşamasında zihinsel enerjinizle enerji dalgaları üretmeniniz gerekiyor. İkinci aşamada ise enerji dalgalarına dayanmanız gerekiyor. Üçüncü test farklılıklarınızı ölçecek en güçlü beş yeteneğiniz en işlevsel beş yeteneğiniz sergileyeceksiniz. Dördüncü testte sizinle aynı seviyede bir büyücü ve bir savaşçı ile savaşacaksınız. Bu bizim sahip olduğumuz kuklalar olduğu için istediğiniz gibi saldırabilirsiniz. İlk önce eğitmen sınavı Ardından görevli sınavına geçeceğiz. Bu süre içinde görevli testi için gelen kişiler izleme bölümünde kalabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.