Kapımın tıklatılması ile meditasyondan kafamı kaldırabildim.
Sanırım sabaha kadar meditasyon yapmışım.
Dışardaki kişiyi unuttuğumu farkederek içeriye gelmesini söyledim
İçeriye gelen okula bağlı olan askerlerden birisiydi hiçbeklemeden:
"Matsuki Suna size müdür Leo'nun odasına kadar eşlik etmek için gönderildim. "
Demek müdür çağırıyordu sanırım özel ders ile alakalı bir konuydu uniforma zaten üzerime olduğu için hiç beklemeden gelen asker ile birlikte Leo nun odasına doğru ilerledim.
Etraf kırmızı elbiseli insanlar ile doluydu kırmızı tahminimce ateş klanı olması lazım.
Ah doğru ya Feng diye birisi beni görmek için gelmek istiyordu şu Hiroki yüzünden çekmediğim kalmadı. Askeri de koruması için yolladı sanırım.Müdürün odasının önüne geldiğimizde asker kapıyı tıklatıp gir komutunu beklemeden içeri girdi. Ardından saygılı bir şekilde:
"Matsuki Suna yı istediğiniz gibi getirdim."
Dedikten sonra odadan ayrıldı içeride müdürün karşısında beyaz kısa saçlı fakat sadece 40 lı yaşlarda gözüken oldukça kaslı bir yapıya sahip birisi vardı.
Leo:
"Elder Shiu bu Sana bahsettiğim kişi Matsuki.
Matsuki ayakta kalma oturabilirsin."Neden tanıtma gereği duydu ki girince zaten adımı belirttiler sanırım saygısından dolayı böyle davrandı.
Sırayla ikisinin yüzlerine bakarak konuşmalarını bekledim fakat ses çıkmayınca direk olarak sordum:
"Beni buraya çağırma nedeninizi öğrenebilirmiyim?"
Feng hafif gülümsedi ardından:
"Torunum Hiroki ye yaptığın yardımdan haberim var fakat bu duruma düşmesine neden olan kişi de sensin ilerde o yapay kol nedeniyle tek eli ile element yönlendirmek zorunda kalacak bu klanımızın gücünü zayıflatacak.
Bu yüzden dolayı kendimce bir karar aldım....Sana şimdi bir zarar vermeyeceğim fakat karşılığı olarak ilerde klanımın başına bir şey gelirse yardıma anında geleceğine dair yemin etmeni istiyorum."
Hayatım boyunca böyle garip bir istek görmedim.
Aslında bu adam beni ciddi bir şekilde tehdit ediyor. Eğer ona bağlılık yemini etmezsem bana zarar vereceğini kapalı bir şekildede olsa belli etti. Böyle bir şeyi kabul etmeme imkan yok. Nasıl bunu söyleme hakkını kendinde görüyordu klan lideri olduğu içinmiydi tüm bunlar.
Bana asla zarar veremez kan veya metal klanından koruma veya muhafaz suikastçi tutarak tüm klanını bir gecede yok ettirebileceğim bu moruk kendisini ne sanıyorda bir nevi beni köleleştirmek istiyor o güce sahipmiydi.
Hemen cevapladım:"Üzgünüm fakat böyle bir şeyi kabul etmiyorum o turnuvada sadece öldürmenin yasak olduğunu açıkça belirttiler ve bende onu öldürmedim dolayısı ile herhangi bir kural ihlali yapmadım ayrıca yapmam gerekmediği halde onun için yapay kol alınmasını ve klanınıza Özür amaçlı elmas yolladım ve siz hala burda beni bağlılık için zorluyorsunuz. Bu yüzden dolayı ve herhangi bir suçum almadığı için teklifinizi açık bir şekilde reddediyorum."
Leo nun gözlerindeki gülümsemeyi ve Fengin yüzünün düşüşü nü izledim gözlerinde öfke geçiyordu bedeninden açıkça öldürme arzusu yayılıyor. Ahahah ne yapabilecek ki ona yolladığım elmaslar sayesinde benim için önemsiz bir miktar olduğunu belirttim bu da onun farkında ayrıca benim birilerini kiralayabileceğimi de tahmin etmiş olmalı. Cevabın ne olacak Feng?
Bir süre beni izledikten sonra hiçbirşey demeden bir hışım ile kalktıktan sonra odanın kapısını çarparak dışarıya çıktı çıktıktan sonra deliler gibi kahkaha atmaya başladım kesinlikle duymasını istiyordum bu kahkahalarımı müdür ise yüzünde kocaman gülümseme ile beni izliyordu.
Müdüre baktıkdan sonra:
"Bu konu da sona erdi.
Özel ders konusunda ne zaman başlayacağımı sorabilirmiyim? "" Ah o konu senin büyücülük eğitimini kendin yapman gerekiyor ne de olsa Kum elementine sahip tek sen kaldın.
Simyagerlik işine gelirsek seni haru eğitmek bir haftalığına evine Asword adasına gitti. Bu yüzden bir hafta sonra başlayacak bu süre içinde temel Simya bilgilerini içeren kitaplar okumanı bilgisiz birisine eğitmen olmayacağını söyledi.Bu yüzden kütüphaneden biraz Simya kitabına bakmanı istiyorum. Ayrıca Kum elementi için olan kitaplar depoya kaldırılmış onları almaları için bir kaç kişi gönderdim şu anda tüm kitaplar odana bırakılmış olmalı. Bir hafta sonra sıkı bir eğitim seni bekliyor olucak. Gidebilirsin başka sorun yok ise."
Bu bir haftada B seviyeye geçmem gerekiyor sıkı eğitim olduğu zaman B ye geçmem çok zor olacaktı. Başka soru olmadığı için odama doğru yola çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.