Bölüm-40

1.3K 137 40
                                    

Karne alan okuyuculara karne Hediyesi olarak atıyorum gecikmeli bir hediye oldu bunun nedeni cumartesi ve pazar günü girdiğim lys sınavlarıydı umarım bölümü seversiniz.

Bulunduğum arabanın kapısı sert bir biçimde açılınca bu kadar dengesiz olabilecek kişiye gözlerimi çevirdim.  Bakışlarımı farkeden askeri üniforma giymiş öğrenci olduğu belli oluyordu ah sanırım Kırmızı gökyüzü krallığına geldik.  Göğüs kısmında bulunan kırmızı renkli bulut amblemleri olsa gerek.  Bakışlarımı farkeden 14 15 yaşlarında duran öğrencinin  gözlerindeki ifade arka planda kalan utanç ve ön plana çıkan öfke ve kibirle konuştu;

"Ben,  Ölümün kırlangıçları okulundan geldim şu anda görevimden dolayı bu karavanı kontrol etmem gerekiyor. Siz kendi işinizle ilgilenmeye devam edin"

Oh kibirli olsa bile saygılı bir çocuk ilginç.  Etrafı taramaya devam eden çocuğu umursamadan önümde duran ruh kitabının kapağını kapattım etrafa hafifçe yayılan güç damgasını farkeden çocuk meraklı bakışlarıyla birlikte bana ardından elimdeki yeşil renkli enerji  yayan kapağında kafatası bulunan kitaba baktı.

Sonra dışarıya çıktı bende ruh teknikleri bulunan kitabı yüzüğe koyduktan sonra dışarıya çıktım Peşimizde uzun bur kuyruk vardı önümüzde bekleyenler gibi tek sıra olarak ilerleyen Kervanlardan oluşan sıra yaklaşık bir saat kadar sürecek gibi duruyor.  Krallığın 13 14 metrelik Surlarında muhteşem zarif  işlemeler vardı ve Surların tepesinde bir metrelik çubuklar dikiliydi ve bu cubukların tepelerinde geneli mavi renkli olan kristaller vardı. Sanırım oldukça güçlü bir kalkan formasyonuna enerji vermesi için yapıldı.  Surlardaki işlemelerdede hafif miktardaki enerji akışı fark edilmesi zor bir düzeyde. Muhtelemen savunması bu güne kadar gördüğüm her Krallık yada şehirden fazla. En güçlü Krallık olmayı hakediyor.

Tam o anda Pia ya yerleştirdiğim kalkandan sinyal geldi saldırı altında olan Pianın, üzerindeki enerjime odaklanarak yanına ışınlandım.

Karşımda biraz önce bulunduğum arabayı denetleyen çocuğu görünce yoğun öldürme arzusunu gözlerime toplayarak çocuğa baktım gözleri gözlerimle birleşince titremeye başlayan çocuk yanına gelen başka bir üniformalı ile koruma altına alındı.  Çocuk korlu dolu bakışlarla bana bakmaya devam ederken yanına gelen daha yüksek bir rütbeden olduğu belli olan asker bana sert bir bakış atarak, çocuğa döndü ve;

"Ne oldu bu insanların sana saldırma nedeni ne?"

"E e efendim ben ölümün kırlangıçları okulunda dış saha öğrencisiyim ismin Moli ayda bir defa yapılması zorunlu olan kapı muhafazlarına yardımcı olmak için geldim şurda duran çocuğun üzerinde Kalkan enerjisi hissedince casus olabileceğini düşünerek saldırdım fakat oluşan kalkana çizik dahi alamadım bir anda beliren diğer kişi bana öldürme arzusu ile baskı kurdu."

"Tama sen okuluna git görevini tamamladığına dair bir belge yollarım."

Moli isimli çocuk gidince asker bize hitaben tekrar konuşmaya başladı.

"Gördüğüm kadarıyla başka bir Krallıktan Soylu bir ailenin iki çocuğusunuz.  Ben kapı muhafazlarının denetiminden sorumluyum az önce yaşadığınız olaydan dolayı Özür dilerim lakin bir daha Staj yapan bir öğrenciye yada askere saldırmanız durumunda sizi öldürmek zorunda kalacağım başka bir krallkkta oldukça iyi bir konumda olsanız dahi burdakilerle yarışma imkanına sahip değilsiniz."

"Ahahahahaha peki peki  içeriye daha hızlı girme  imkanımız varmı sıra oldukça uzun ve zaman sahip olduğum en değerli hazinem."

Kralla görüşmem lazım güvenini kazanarak burda oldukça yüksek bir konuma yerleşmem gerekiyor ardından Okul kurabileceğim.

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin