Bu bölümü In_Flames313 e ithaf ediyorum. 😍😘
Ah müdürün beni çağırma sebebini tahmin etmek zor olmadı.
"Baş büyücü! Siyah Kan klanının dokuzuncu varisi Shu Bha yı öldürme sebebin nedir?"
Öldürme yetkisini bana veren sendin sonuçları için çağırılmam gerektiğini bilmiyordum demek istesem de:
"Saygısızlık nedeniyle öldürdüm."
Sinirlendiği belli olan müdür hiddetle elini ahşap masaya vurdu oluşan küçük göçük elbette dikkatimi çekti.
"Böyle büyük bir klandan gelen öneml-"
"Her öğrencinin eşit olduğunu ve aynı şartlarda eğitim görmesini istediğinizi sanıyordum. Ayrıca. Saygınlık yapana istediğim cezayı verebileceğimi siz söylediniz beni çağırma nedeniniz önemli bir klandan gelmesi mi? Basit bir köylü olsa bu şekilde çağırmayacaksan şimdi de çağırmayacaksın. Kendi kurallarını sen çiğnerken nasıl başkalarının uymasını bekliyorsun. Bu yüzden bana hakaret edersen verebileceğim En büyük hasarla bu okuldan ayrılırım kaçmak hiç sorun değil. Sahip olduğum bir büyü ile kıtanın diğer ucuna ışınlanabilirim ve buna ön hazırlık bile gerekmez bir saniye bile sürmez."
"Se-se- sen beni tehdit mi ediyorsun?"
Kekelemesinin sebebi korku değil sinir ve nefret gözlerindeki hafif öldürme arzusu beni daha fazla savaş başlatmaya itse de şu anki gücümle tek bir darbesi ile öleceğimı biliyorum. Askeri okulu seçmem çok daha iyi olacaktı. Bu aptal...
"Teknik olarak bir tehdit değil kendimi savunmak için yapacağım şeyleri belirterek bana yapacağınız sözleri söylememenizi sağlıyorum. Aaaa bu tehdit oluyor galiba.... Bir fikrim yok yapacaklarınıza karışılık yapacağım şeyleri söyledim."
Gözlerindeki öfke kat kat artarken masa birden parçalara ayrıldı. Oh sanırım tek darbesi ile öleceğim seviyesini hesaplayamıyorum ah bu okulda bu kadar kısa kalmayı beklemiyordum. Pianın üzerine koymuş olduğum enerji izime odaklanarak ışınlanmam için gerekli olan büyüyü hazır hale getirdim. Işık yardımıyla bedenimi kopyalayarak içine enerjimin yüzde beşlik bir kısmını bırakarak patlama büyüsünü oluşturdum yaklaşık yirmi saniye icinde patlayacak olan patlama büyüsü ve iluzyondan oluşturduğum bedene rüzgar elementi ile titreşimler yardımıyla konuşma imkanı verdim. Işınlanma büyüsünü aktif hale getirerek uzaklaştım klonumun sahip olduğu enerjiyle her şeyi Pianın yanından kontrol etmeye başladım.
Müdüre doğru dönerek;
"Basit bir klanı bana tercih ettin. İlk olarak o saçma klanı yok edeceğim. Klanın yok edildiğini duyduğun anda kaçacak delik ara. Girdiğin o delikte seni fare gibi öldüreceğim. Bir kaç yıl içinde görüşecek gibiyiz. Bu günü ve sözlerimi unutma. Unutmana imkan yok." Geriye kalan 6 saniye ve BOOM!
Hızla klona yumruk atan Müdüre gülümsememi Son kez bahşettim ardından hızla büyüme odaklandım ana karaya bu lanet adadan ışınlanmak için gerekli olan enerjiyi dışında kalan yüzde kırklık bir enerji ile devasa bir patlama büyüsü oluşturarak hiç bir şeyden haberi olmayan Pianın omzuna dokunarak kendimizi en yakın liman kenti olan Kai liman kentine ışınladım.
İyiki iki gün önce volc adı verilen büyü yaratıklardan 3 yurmuta bir gelişimini tamamlamış canlıyı yanımda getirdim. Volcun sırtına bindiğim gibi her zaman alım yapan Askeri Bölgeye doğru sürdüm güvende olabilmem için Krallığa bağlı bir kuruluşa sığınmam gerekiyordu. En hızlı ve Pia için uygun olan seçenek askeriye ye sığınmak yani öğrenci olarak giriş yapmam olacak. Oysa eğitmen, elder olarak oldukça mutluydum gerçi yaşım gereği elder diye seslenen kişilerin sayısı oldukça az oldu fakat eğlenceliydi... Ah kimi kandırıyorum yaşlı bunakalr ve bana nöbetlerinı sinsice yaptıran Baş şavaşçıdan oldukça sıkılmıştım acaba patlama müdüre hasar verdi mi keşke bir miktar enerjimle yapay bir göz oluşturarak izleme fırsatını kaçırmasaydım. Hasar vermese bile yüzü sinirden dolayı kıp kırmızı olacağını tahmin ettiğim müdürü izlemek isterdim bilinmezler ve soru işaretleri... eğlenceli değil tam tersine olukça sıkıcı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasiaPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.