Bölüm-34

1.1K 121 14
                                    

Rahat ve geniş bir yatakta gözlerimi açtım etrafa dün fazla dikkat etmesemde oldukça geniş bir odada
Olduğumu anlamamak mümkün değil.  Dekorasyon amacıyla yerleştirilmiş aynalar ve altından yapılmış üzeri değerli mücevherlerle süslü olan vazolar ve süs eşyaları tül perdelerle çevrili geniş bir yatak tavandan sarkan oldukça ihtişamlı bir avize ile bir kraliyet odasını andırıyordu kapıya doğru ilerleyip kapının soğuk  kolunu tenimde hissettikten sonra yavaşça odadan ayrıldım.  Daha önce Aori ile konuştuğumuz salona doğru ilerlerken yolda tanımadığım yüzlerce insan portresi ile karşılaştım.

Sonunda salona geldiğimde oldukça rahat olan koltuklardan birisine oturarak Aoriyi beklemeye başladım.

Yaklaşık yarım saatin sonunda odaya giren Aoriye gülümseyerek başımla selam verdikten sonra. Konuşmaya girmesi için yüzüne bakmaya başladım.

"Matsuki eğitimimiz oldukça uzun sürecek kaç yıl olacağı meçhul.  Fakat en azından on  yıl süreceğine eminim. İlk olarak ne kadar yeteneklisin onu öğrenelim.  Ayrıca gözlemlerime dayanarak söylüyorum ki bedenine yerleştirilmiş lanetler var.  Ne olduğu hakkında bir fikrin var mı. Eğer yoksa bu lanetleri ortadan kaldırmak için ilk önce ne olduklarını bulmamız lazım bunun sebebi mükemmel bir biçimde gelişmeni istemem. Tahminimce bir büyücüsün zayıf olmadan dolayi bunu anlamak zor değil."

"Evet bedenimde lanet olduğunu söylediğin şeylerin ne olduğunu biliyorum onları ustamla yaptığımız antlaşma sonucu öğrendim.  İlk olarak bedenimi geliştiremem.  İkincisi bedenim kaç yıl geçerse geçsin çocuk olarak kalacak.  Bunun karşılığı olarak zehir ve rüzgar elementlerini aldım. Kaldırmak konusuna gelirsek bununla ilgili bir sorunum yok bedeninin büyümesi  hiç bir şeye etki etmiyor ne de olsa. Ayrıca savaşçı olamak gibi bir arzum yok büyücü olarak halimden memnunum.  Yani bunu ertelememizde sorun yok."

"Sana öyle gelse bile enerji damarları bedeninle büyüyecek ayrıca savaşçı olarak da eğit-"

"Asla sözünü kestiğim için özür dilerim fakat asla savaşçı olarak gelişim yapmayacağım içimden gelen bir his bu.  Anlam veremediğim bir his,   laneti kaldırabilirsin fakat asla savaşçı eğitimi yapmayacağım."

"A- anladım sorun değil. Ben senin için daha iyisi olur diye düşündüm.  Lanetleri kaldıracağız lanetleri yapan kişi ilerde seni kontrol etme hakkına sahip olabilir çoğu lanette görülen bir şey.  Bir daha sonucu ne olursa olsun bunu kabul etme. Her kim olursa olsun...   lanetleri ortadan kaldırmam için başına ve kalbinin bulunduğu kısma dokunmam gerekiyor ne kadar erken ortadan kalkarsa bizim icin o kadar iyi zaman oldukça değerli ve herkesin sahip olduğu  tek hazinedir."

Karış çıkışımda bana kızmasını beklerken tam tersini yapması ne kadar dikkat çekici olsada bir konuda bensiz yapamayacağı bir şey olduğundan emin oldum.  Beni bi kadar desteklemesi ardında bir şeylerin yaptığına eminim.

Başımda göğsümün sol kısmında hissettiğim el ile olacakları bekleyerek istemsiz bir sekdoel gözlerimi kapattım ve beklemeye başladım.

Hafifi bir sıcaklık beynim ve kalbim arasında gidip gelirken bedenimin değiştiğini de hissedebiliyordum. Geçen dört dakika sonunda bana baktı ve resmini tamamlayan bir ressam edasıyla memnun bir ifade ile bedenime baktı.

Kendimi diklatle karşımda duran aynada izlediğim zaman boyum sadece on santim kadar uzamış saçlarım ise  belime gelmeye başlamıştı.  Tabi birkaç kilo da almış olduğum çok belli olmasada gözle görülür bir haldeydi elementlerimi kontrol edince hepsini kullanabiliyor olduğumu görünce mutluluk bedenimi işgal etti.

" İlk olarak  kütüphaneye gideceğiz.   Sana bir adet boyutsal yüzük vereceğim parmağında bulunan yüzükten daha gelişmiş olan bu yüzük parmağındakinin aksine içine herseyi alma imkanı olan bir nesne elindeki ise sadece silah kıyafet ve parayı depolama imkanına sahip.."

Uzattığı yüzüğü alarak yüzüğe enerji yolladım hissettiğim bağ ile içindeki nesnelere odaklandım.   Tonlarca yiyecek ve su bulunuyordu.

Soru soran gözlerle  Aoriye baktım. Bakışlarımı farketmiş olacak ki konuşmaya başladı.

"Kütüphaneye seni kilitleyeceğim.  Tüm kitapları okumadan açılması imkansız olan bir kilitle ayrıca enerji kullanmamanı sağlayan bir formasyon da ver hepsini dün gece sen uyurken hazırladım biraz uğraştırdı ama buna değdi. Merak etme senin okuman gereken kitaplar var sadece yada sahip olduğun elementlerle ilgili kitaplar ayrıca Suna klanı ile ilgili tüm bilgileri de ekledim. Ve klanın sahip olduğu binalar ve gidebileceğimiz gezegenler ve gezegenlerdeki bilgiler hakkında kitaplar Son olarak  temsilci binasında kalan kişilerin yazdığı tüm teknik kitapları var tabi sadece  senin kullanma imkanın olanlar. Yaklaşık yedi yıl boyunca orda kalacaksın. Bence oldukça az ne de olsa bi klanın sahip olduğu kitapların binde biri.  Sana iyi eğlenceler pek eğlenceli olacağını sanmam. Teknik kitaplarını ezberleyip anladığın zaman çıkabileceksin okuman yetmez bunun için kitapları senin için kategorilere ayırdım. Gitmeme gibi Şansın yok. Görüşürüz."

Elini sallaması ile bir yatak bulunan tavanı camdan yapılmış  içerisi tamamen beyaz renklerden oluşan bir odada kendimi buldum.  Tabiki odadaki  yaklaşık ello kişilik bir masa ve masanın önünde havada duran oldukça rahat gözüken koltuk.

Veeee ve  tahmini 150.000.000 kadar kitap.  Ah ne güzel birden kendimi bulduğum bu yer  şimdiden sıkıcı gelmeye başladı. Yatağa ilerleyince yatağın üzerinden duran kağıt dikkatimi çekti.

Yiyecekler yetmezse diye yatağın yanında duran küçük dolapta bir kaç tane daha yüzük var içi yiyecek ve su dolu yüzüğün özelliği yiyecekleri bozulmadan ilk günkü gibi kalmasını sağlayarak korumak.  Olduğun ilk yazi bu oldu fakat son yazı olmayacak 
                            ~Aori

Hahaha çok komik. Yaşama amacım eğlenceydi ne ara bu duruma düştüm.

Sonu gelmeyecek gibi duran kitapların arasında daldım.

İlk kitap:  büyücülerin gerçek doğası
   Adlı turuncu renkte kapağı ve kapakta asa tutan bir dede duruyordu sanırım kendisini koymuş.

   Büyücüler bilinenin aksine belirli elemetler üzerinde uzman olup kontrol etmekle ustalaşan kişiler değildir tüm Büyücüler eşit imkanlarla doğar.  Fakat düşünceleri ve yaşam tarzı sayesinde sadece belirli elementlerde ustalaşabilirler.  Bunun nedeni hayal gücü ve bilgisizlikten kaynaklanmaktadır.     Doğuştan tüm doğayla bir halde olsakta kendimiz bunu kısıtlarız bunu düzeltmenin tek yolu tüm  elementleri saf enerjiyle aşırı yoğunlaşarak oluşturmaktır oldukça acı verici olan bu yöntem.  Aynı zamanda uzunda sürer kişinin element yakınlığı o elemete ruhsal olarak ne kadar yakın olması ile ilgilidir bu değiştirilemez.  Fakat bir elementte iyiyse başka bir elementte oldukça kötüdür.

Gerçek büyücülük ise;  her büyüyü yapmanın imkan olduğuyla başlar her büyü doğanın bir parçasıdır ve doğa elementlerden oluşur.   Elemetlerim uyumy ile her büyü yapılabilir olur tabiki doğanın karmaşık ve muhteşem olduğunu unutmamak lazım.   Bilim büyünün bir parçasıdır doğa hakkındaki tüm bilgilere ulaşıldığı zaman dolayısıyla  Her büyüyü yapmak kolaylaşır.

Ah ilk sayfada beynim lapa gibi oldu geri kalan kısımıyla ne olur bilmiyorum fakat olduça önemli bir bilgi artık her elementi kontrol edebilirim fakat kitapları okumadan bunu yapamam.  Arrggh  bu beş on yıllık zaman dilimi  olduça iğrenç geçecek....

Okuduğunuz için teşekkür ederimm
     

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin