Multimedia daki savaşçı üniforması
Sabah diğer günlerin aksine yemkhanede yeme kararı aldım zaten bir önceki gün olanlar yüzünden bişi diyemezlerdi ayrıca bakış şekilleri biraz olsun değişmiş olduğunu umarak okul üniformasını giyerek yemekhaneye indim.
Tamamen siyahlar içersinde ellerinde kılıç taşıyan kişilerin. Savaşçı olduğunu anlamak çok da zor değildi geriye kalan kırmızı cüppeye sahip kişiler ise simyagerler olmalı
Yemekhane görevlisinden yemekleri aldıktan sonra boş bir masa aradım.
Birden fazla masa olmasına rağmen tek başına oturan Simyager ilgimi çekti.Yanına ilerleyip sormadan oturdum herhangi bir şey demesini bekledim fakat oldukça sessizdi. Uzaktan Üzgün gözüküyordu.
Konuşmayacağını anlayınca ismimi söyledim ve bi cevap vermesini en azından kendi adını söylemesini bekledim. Fakat hiç bişi söylemedi orda yokmuşum gibi davrandı tabiki istemediğini anlayarak uzaklaştım
eğitim için olan arenaya ilerledim ve sevdiğim o ağacın yanına oturdum uzaktan Bahçedeki kişileri izlemeye başladım gittikçe alandaki kişiler çoğaldı. Ardından büyü eğitmeni Ryan geldi.:
"Haftada 6 gün ders göreceksiniz bir günü tarih ve bilgilendirme şeklinde olacak ayrıca her gün bir dersiniz savaşçılar ile beraber geçecek bunun sizin için bir sorun olmayacağını umuyorum.
Ayrıca bu beraber olduğunuz derslerde birbiriniz hakkında daha fazla bilgi sahibi olacak ve beraber savaş eğitimi aldıkça sizler savaşçılara onlarında size karşı nasıl savaşabileceğinizi öğrenmiş olacağız. Ahh..... Bu arada Simyagerlerde iki güne bir sizinle derse girecek onların da savaşma gücü bulunuyor eğer çok güçlü olurlar ise ''lanet'' ve ''Karabüyü''
Bölümünde ustalaşabilirler.Sadece bu da değil iksir ve güçlendirme hapları ile kendilerini bir savaşçıdan daha güçlü büyücüden daha gelişmiş bir hasara sahip olabilir bu etkiler tabiki geçicidir."
Ryan sözlerini bitirir bitirmez ilerden siyahlar içinde bi grup yaklaştı çoğunun gözlerinde kibir vardı.
Ne de olsa büyücüler çok azdı Simyagerler bile büyücülerden fazla
Bu oldukça farklı bir durum savaşçılar şu anda Oxderia da mutlak güç haline geldi diyebiliriz.Buna neden olan şey çok az simyagerin Karabüyü dalında usta olmak istememesi ve büyücüleri düşüren neden ise büyücülerin zayıf bedensel yapısı ne kadar kalkan ve koruma yetenekleri bulunsa da çoğunun savunması zayıf.
Kum klanının
Saldırıya uğrama nedenlerinden birisi daha savunma olarak diğer klanlardan çok daha üstünler bu da savaşçılara karşı üstünlük veriyor. Dolayısıyla savaşçılar da Kum klanına saldırı yapması düşmanlık duyması için bir neden daha...Ryan tekrar konuşmaya başladı.:
"Bugün beraber işlemiş olacağınız derste diğer gruptan birisi ile eşleşerek düello yapacaksınız.
Ayrıca bu dövüşde hafif yaralama serbest olsada kişiyi sakat bırakacak hamlede bulunmak yasak."Bunu dedikten sonra altı ila yedi saniye gözlerime baktı tabiki demek istediği bu kural benim yüzümden olduğu idi.
"Herkes birisi ile eşleşsin merak etmeyin herkese bir eş düşüyor."
Bunu dedikten sonra alanda bulunan kişiler bir kaç dakika bekledi ardından eşleşme başladı birinin gelip benim ile eşleşmesini bekledim.
Son 5 6 kişi kaldığı zaman biri yanıma geldi gelen kişi savaşçıydı sanırım eşleşmek istiyecek "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.