Sabahın ilk ışıkları ile kahvaltı ettikten sonra evin içinde "Kahya" diyerek bağırmaya başladım. Bur anda yanımda beliren Kahya etrafı dikkatle süzdü ardından bana umursamaz ve lanetler olurcasına bir bakış attı.
"Sabahın bu saatinde benden ne istiyorsun. Saldırıya uğradığını düşündüm."
"Özür dilerim. Seni erken kaldırma konusuna gelecek olursam hazırlanmanı istiyorum. Dün orduya general olarak alındım. Ayrıca kuzeyde bulunan Krater çarpması sonucu oluşan adayı satın aldım. Ve okula çevireceğim. Bugün ise inşaat ve diğer şeyler için iki büyük Klandan gelenlerle sarayda buluşarak okula çevilmesi için gerekli ayarlamaları yapacağım. Sana verdiğim zırhı giymen iyi olabilir herhangi bir saldırı durumunda beni korumanı istiyorum. Sen sormadan söyleyeyim. Koruma olarak para vereceğim. Hazırlanman uzun sürer diye erken kaldırdım."
Ciddi bir şekilde uzun bur süre düşündükten sonra bana hak verircesine baktı.
"Anlıyorum, senin yaşamın yüksek ihtimalle bir kaç ay boyunca tehlike altında olacak. Tüm akademi ler karşı çıkacaktır. Diğer ülkelere haber gönder öğrenci ve eğitmen alımlarının yapılacağı ile ilgili bunu da Kralla konuş. Seni tanıyorsam sadece büyücüleri alacaksın..."
"Evet büyücüleri alacağım. Büyücü oldukan sorna ne üzerine çalıştığı önemli değil okuldaki bütün teknikler büyücüler üzerine olacak. Yani yeterli kaynağa sahip olmadıkları için mecburen büyücülük yolunda ilerleyenler olacak ilk kayıtlarda kabul edilenlerı ücretsiz alacağım. Eğitmenlerin giriş sınavları öğrencilerden daha önce olacak bu zaman içinde düzeni sağlayarak akademinin oldukça gelişmesini sağlayacağım. Görev sistemi için bir kaç tane lonca ile anlaşmam lazım basit olanları göndermeleri için... "
"Ben hazırlanmak için aşağı katta olacağım."
Bu sefer kapıdan çıkan Khalia nın bedeninden yayılan arzuyu hissettim. Demek hala para peşindesin kim bilir bana kaça patlayacak bu koruma görevi.
Bir kaç saatin ardından zırhını kuşanmış olan kahya ile önümüzde ilerleyen muhafız ile sarayın koridorlarında ilerledik. Bu sefer taht odası yerine büyük ihtimalle toplantı odası tarzında bir yere geldik.
Odaya girdiğimiz üç adet hizmetçi farklı yerlerde ayakta bekliyordu. Kralın dışında tanımadığım dört kişi ise Kralla beraber yuvarlak bir masada oturuyorlardı her birisinin hemen arkasında Korumaları olduğu belli olan adamlar ayakta dikiliyordu kapıdan içeriye girmemle birlikte tamamının bakışları üzerime döndü. Kral sıcak bir gülümseme ile ayağa kalkınca aynı hareketi diğerleride tekrarladı.
"Matsuki biz de seni bekliyorduk ayakta kalma lütfen otur." İşaret ettiği yere iki tane adamın arasına oturdum.
Oturmam ile masada bulunan herkes oturdu ve sırayla kendilerini tanıtmaya başladılar.
"Ben Büyük Yıldız Klanının 3. Varisiyim temsilci olarak buraya geldim ismim. Venesius Star. Yanımda gördüğünüz kişi ise kardeşim bana yardımcı olmak ve işi öğrenmek amacıyla buraya geldi. Sizinle iş yapmak oldukça keyif verici olacak."
Konuşan kişi sarı saçlı oldukça yakışıklı duran bur gençti Yanımda oturan diğer kişi konuşmaya başlayınca ona doğru odaklandım.
"Ben Piant Klanından geliyorum. Klan liderinin kardeşiyim ismim Fushi Piant. Yanımda duran kişi ise oğlum. Aynı şekilde gerekli konularda yardımcı olmak ve işi öğrenmek amacıyla burda. Tanıştığıma memnun oldum."
"Ben bildiğiniz üzere Matsuki. Ve bende sizlerle tanıştığım için memnun oldum isterseniz direk olarak konuya geçelim."
Kral ayaklanarak hepimize bir bakış atarak konuşmaya başladı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
ФэнтезиPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.