Bir hafta sonra:Ah Müdürden aldığım haber ile mutlu olmadan edemedim. Haru bugün akşam akademiye gelmiş olacak ve yarından itibaren Simya eğitimi alabileceğim bir büyücü hiçbir şey feda etmeden simyager olabilir. Fakat yeterli zekaya ve hafızaya sahip değilseniz bu imkansızdır. Ben Simyanın başlangıç kitaplarını çok rahat anladım kitaplarda edindiğim bilgilerden
Simyagerliğin fazla enerji istemeyen bir bölüm olduğunu ayrıca enerji yönelimini çok iyi kullanabilmek gerekli aksi taktirde ne kadar zeki olursamda bir simyager olamayabilirim.
Simyagerler enerjilerini iki farklı noktaya yönlendirerek kendi alanlarında ustalaşabilir birisi şifa bölümü diğer bölüm ise savaşmak için gerekli olan hap ve iksirleri yapan bölüm bu enerji noktalarını yoğunlaşma ve meditasyon ile ortaya çıkartılır.
Bu kadar bilgi edinebilsem bile Kara büyücülük veya lanet hakkında hiç bir bilgi edinemedim diğer gelişmiş kitaplarda da aynı şekilde Haru geldiği zaman ına Sorma kararı aldım bu bir hafta içinde B1. Seviyeye geçtiğim için enerji kontrolü üzerinde olan yeteneğim daha da arttı zaten okuduğum en zor teknik olduğuna inandığım ''Kumlaştırma'' tekniği enerji kontrolüm sayesinde imkansız denilebilecek hızda öğrendim kimse ilk denemede başardım ve kendi zekama da güvendiğim için hiçbir sorun yok. Haruya kara büyücülük hakkında soruları yarın olan eğitim de sorabileceğim için içten içe sevinsem de beni zorlu bir eğitim beklediği için iç çekmeden edemedim. Yaklaşık bir ila iki saate Haru gelebilecek müdür ona her şeyi anlatacağını ve bana saat dokuz gibi odasında olmamı söylediği için odama yatağıma doğru ilerleyip gözlerimi yumdum.
Sabah kalktığım zaman saat sekiz doğru geliyordu bugün dokuz müdürün odasına gitmem gerektiğini hatırlayarak sıcak bir banyo'nun ardından üzerimi giydim yemekhaneye doğru ilerledim.
Yemekhane de görevliden yiyecek bir şeyler aldıktan sonra tamamı boş masalardan birisine oturup yemeği yedim ardından saatin dokuz olmasına az bir zaman kaldığı için müdürün olduğu yönetim binasına doğru ilerledim. Kapıya geldiğim zaman içeriden gelen sesler nedeniyle Haru nun müdür ile konuştuğunu anladım. Ve kapıya iki kez vurduktan sonra içeriye girdim.
İçeri girmem ile ikiside susmutştu müdür oturmamı eli ile işaret ettikten sonra:
"Matsuki bizde eğitim programı hakkında konuşuyorduk Haru sana simyagerlik için enerji noktalarını açmana yardım edecek Başarılı olabilirsen eğitime devam edeceksiniz."
Dedi tabiki kabul ettim ardından soğuk bir şekilde Haru:
" Tamam o zaman benim ile birlikte gel çalışacağımız alana doğru ilerleyelim."
Dedikten sonra ilerledi tabiki hemen peşinden gittim simyacılık için olan binaya girdik ardından merdivenlerden aşağı indik bir kapının önünde durdu elindeki anahtar ile kapıyı açtıktan sonra beş sınıf büyüklüğündeki bir yere geldik tabanda bulunan ışıklandırma haricinde yerler tamamen beyaz duvarlar ise gri renkliydi içeride küçük bir kitaplık ve Verde altı yedi tane minder vardı.
Bana doğru döndü ve"Enerjini dışarı doğru atmanı sadece çok az miktarda bir enerjiyi ise sol ve sağ göğsüne doğru odaklamanı istiyorum. Enerjin ne kadar az tutarsan ilerde şifa yada herhangi bir ilaç yaparken daha az enerji harcar ve daha etkili olur."
Dedi bunu yapmam için Kum kalanını kaldırmam gerekiyor aksi taktirde enerjim on onbeş saniye içerisinde yenilenecek. Kalkanımı kaldırdım ardından enerjimin tamamını dışarı doğru attım çok az bir miktar bir avuç kumu zor hareket ettireceğim kadar enerji kaldığı zaman dediği gibi sağ ve sol göğsüme doğru kürek kemiğinin olduğu bölgelere enerjimi yönlendirdim. Ardından orda durmasını sağladı bunu yapmak hiç de kolay değildi dışarıda yüzlerce mızrağı aynı anda havada tutabilirdim fakat bu şekilde tutmasını cidden zor en ufak bir dikkat dağınıklığı ile tüm herşey boşa gidecek ve bir daha asla simyager olma şansını elde edemeyeceğim için iki kat fazla yoğunlaşarak orda tutmaya devam ettim.
Ardından o bölgede garip bir Girdap benzeri oluşum olmaya başladı. İki tane hap büyüklüğünde birisi yeşil birisi mavi şey oluştukdan sonra daha etkili olacağını umarak yapmaya devam ettim bir iki saat sonra hiç beklemediğim ikisinin biraz yukarisinda yukarısında bir tane daha Girdap oluşmaya başladı iyice oraya yoğunlaştım ve orda bir adet daha simsiyah diğerlerinin üç katı büyüklüğe sahip bir yapı daha ortaya çıktı!
Oluşan dikkat dağınıklığı ile gözlerimi açtım ve karşımda bana bakan iki adet gri göz gördüm şaşkınlık ile baktığımı görünce
" Başarabildin demek bu kadar uzun sürede oluşturabilen görmedim dedikten sonra sırıttı."
Gülümseyerek baktım ve sakince
Kara büyücü nasıl olabileceğimi sordum cevabını göre o siyah noktaya enerji yönlendirerecektim.
Donuk gözlerinde şaşkınlığı kısa bir an da olsa farkettim ve konuşmaya başladı.:" Bunun hakkında çok az kişide olabileceğini biliyorum daha fazlası hakkında bilgi sahibi değilim."
Ben ona siyah noktadan dolaylı yoldan behsetme ihtiyacı duyarak:
"Peki hangi noktaya vermem lazım soldaki maviyemi, sağdaki yeşile mi yoksa ikisinin üzerinde ortada bulunan siyahamı?"
Diye sorduğumda gözleri şaşkınlıkla açıldı. Ve bana:
"sen siyah nokta dedin öyle değil mi bu imkansız senin gibi birisinde oluşması nasıl olabilir?"
Gibi şeyler demeye başladı ardından hızlıca yanıma geldi ve iki eli ile kafamı tuttu mırıldanmaya başladı başımda hafif bir acı hissettim geri çekilmek istesem bile enerjim olmadığı için bunu yapamadım ve beklemeye başladım.
Bir kaç dakika sonra gözleri eski halini aldı ve:
"Aramıza hoşgeldin sorduğun soru kara büyücülüğe gelince o siyah nokta oluşan kişilerin olabileceği çoğu kişinin hayalini kurduğu bir şey fakat eğer oraya enerjini yönlendirirsen elementin renk değiştirecek yani demek istediğim Kum elementini kaybedebilirsin fakat eğer o noktayı seçersen benim gibi kara büyü Klanına girmeye hak kazanırsın seni bu seçimi daha rahat yapabilen için kapıda bekliyor olacağım o siyah noktaya owel adı verilir ve bu güne kadar o kadar büyüğüne sahip olanı görmedim senin daha güçlü olacağını belirtir bu arada siyah owel i seçtikten sonra diğer ikisi arasında seçim daha yapacaksın sana tavsiyem yeşil olan owel i şifa bölümünü seçmen."
Dedikten sonra arasında şaşkın bakışlarla beni bırakıp gitti.
Tabiki düşünmeden kara büyücülüğü seçtim nedeni basit Kum elementi yok oldu ayrıca saldırı odaklı bir element değil dolayısıyla siyah noktaya tüm enerjimi yönlendirdim.
Ardından bedenime yüklenen büyük acı ile çığlık atamamak için kendimi zor tuttum bedenimden simsiyah duman bulutu çıkmaya başladı tüm odayı doldurdu ardından bir kaç saniyede hızlıca bedenime geri girdi. Sonunda acı bittiği için rahatladım siyah owel e bakınca yok olduğunu farkettim bedenimdeki olabilecek değişiklikleri inceledim. Eskisi ile tek fark tırnaklarım siyaha boyanmış gibiydi.
Nedenini bilmem de kendimi iyileştirmeme de yardımı olacağı için geri kalan enerjimi yeşil owel e gönderdim. Bu sefer herhangi bir acı hissetmedim. Siyah bedenimde değiştiğini hissettiğim yer alın bölgem ve avuç içleriydi ellerimi çevirip avuç içine bakınca yeşil bir yuvarlak ve içi yazılarla doluydu ardından acı gidince yuvarlak ve yazılar da yok oldu tekrar owellere bakınca hepsinin yok olduğunu farkettim. Ve kapıya doğru yürüdüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.