Bölüm-30

1.3K 152 142
                                    

Geçen günler hızla ilerlerken, yetmiş beş günün sonunda; ışık Küresi etrafa rahatsız edici bir sıcaklık yayarken boyu kürenin çapı üç metreye ulaşmıştı. Bütün bunlar olurken ışık elementi ile aramda belirli bir bağ oluştu. Kumla olan bağ gibi kendimi ışığa ait hissediyorum.

Quer eve girmesiyle birlikte konuşmaya başladı:

"Yeterli bir düzeyde bağ kurduğunu ve kendini geliştirdiğini düşünüyorum. Yanıma yaklaş kaçıncı seviyede olduğuna bakalım."

"Ellinci seviyede olduğuma eminim fakat... senin kontrol etmende bir sakınca yok."

Bu sözleri söylemekte bir amacım olmasada kendi seviyemi dahi bilmeyeceksem güçlenmekten söz edemezdim.

Yüzündeki donuk ifadeyi korurken elini kafama koydu... Yüzüne memnun bir ifade ile bana baktı.

"Tamam eğitimimiz artık daha hızlı ilerleyecek giriş kısmı sona erdi. İlk önce ışığın hareket hızından yararlanmanı, hasarından, ısısı, iyileştirme, son olarak tüm bunları yaptıktan sonra renklerle oynayarak herkesin görebileceği şekilde ışığı yansıtarak. İlüzyonlar oluşturacağız bunları zihinsel İlüzyonlardan farklıdır zihinsel olanları insanlar ilüzyon olduğunu anladığı zaman ortadan kaybolur. Işık elementi ile yapıldığı zaman bu mümkün değildir. Senin enerjin sona ermeli yada senin ilüzyonu sonlandırman gerekir.
Renkleri kontrol edince bedeninin üzerindeki ışığı kullanarak görünmez olabilirsin. Ellinci seviyeye gelmedeki amacımız Ellinci seviyede elementler ile kullanıcı arasındaki kontrol iki katına çıkar. Buda bizim için oldukça gerekli. Anladıysan şimdiden ilk olarak bedeninde bulunan hücreleri ışık ile kapla. Ayaklarına ışık enerjisi gönder. Hızın artacaktır Bir hafta boyunca koşacaksın üç saat koşup bir saat dinleneceksin. Yarından itibaren bu eğitimi uygula kaytarma demeyeceğim. Güçlenmek istiyorsan bunu benim dediğim şekilde yap."

Bir anda söylediği sözleri zihnime kaydederken. Işığın güçlü olduğuna bir kez daha emin oldum.

Güç arzusuna ne için sahip olduğumu kendimce sorgulayarak yatağa uzandım ve düşümeye devam ettim.

İlk amacım eğlence buna kesinlikle eminim fakat güce sahip olmadığı halde eğlenme imkanı bulna küçük çocukları ve aileleri izledikçe gücü bunun için gerekli görmedim.

Yaşayan her gelişimciden daha güçlü olduğum zaman ne olacak peki... bu Piramidin en tepesine çıkmam elbette uzun bir zaman alacak fakat belirli bir amaca tutunmadan yaptığım onca eğitim boşa gidiyor. Kendimi nedensiz bir biçimde eksik hissetmeye başladım ilk önce bunu hiç sahip olamadığım aileme verirken. Ailem olmasa bile ustam daima yanımda oldu. Bu hayatta neye ihtiyaç duyuyordum. Zihin dünyamdan soru işaretlerini arkamda bırakarak çıktım.

Gözlerimi açtığım zaman ağladığımı farkedince şaşırarak, kendime bir soru işareti daha buldum ne hissediyordum...

Koca bir haftayı koşarak geçirirken sahip olduğum hız sayesinde Histerik bir kahakaha attım. Daha önce sahip dahi olabileceğimi hayal bile edemediğim bir hızla ilerlerken baba bahşettiği özgürlük hissi ile gülümseyerek evin bulunduğu alana geri döndüm. Gölete ayaklarımı sokarak Querin gelmesini bekledim.

Yıldızların yansımaları göle düştüğü zaman bana seslenen Querin sesi ile eve doğru ilerleyip içeriye girdim. Yüzüne hevesli bir ifade ile bakmaya başladım. Bu ifademi görmüş olacak ki gülümsedi ardından konuşmaya geçti:

"Şimdi geldik verebileceğin hasar ve üretme imkanın olan ısıya. Sana tavsiyem ısıyı düşük görme büyük bir ısı dalgası ile bazı kişilerin derisini buharlaştırabilirsin. Ateş gibi yakıcı özelliği olmasada görünnez bir saldırı olduğu için rakiplerin anlık tepki verne konusunda zayıf olacaktır. Bu teknikeri kimseye göstermemeni istiyorum ailemden bana miras kalan teknikleri sadece ileride kendi öğrencine verebilirsin. Tabi ışık elementine sahipse... ilk tekniğin ışıktan kılıçlar oluşturmak bunu çok fazla sıkıştır ilk iki gün tek kılıç üçüncü ve dördüncü Gün iki Kılıç oluşturacaksın. Aynı zamanda bu kılıfların etrafındakı havayı enerjin ile yoğun hale getir Ve kılıçların ısısı ile bu havayı karıştır burası biraz zor olacak bunu kırk gün boyunca tekrarla. Her iki günde bir kılıç arttır. Sonraki ısı tekniğini bu kılıçların seviyesi istediğim düzeye gelirse öğreneceğim. Yarın eğitimdeki zorlu kısma geçmiş oluyoruz. İyi şanslar fakst şansa ihtiyacın olmayacak."

Ah yine soru işaretleri ile ortada bırakıp direk yatağa girdi sözde sabahları beraber çalışacaktık ehh ne kadar sıkıcı(!) Olsada yapabilecek bir şeyim yok. Belki bu süre boyunca kendime bir amaç edinme imkanı bulurum. Gerçek bir amaç...
.

.

Geçen kırk günün sonunda yapabildiğim yirmi adet beyaz bir şekilde parlayan etrafındaki havada küçük dalgalanmalar olan yirmi kılıca baktım arkamdan gelen alkış sesiyle ilk önce havada süzülen kılıfların yönü ardından kendi yönümü sesin geldiği tarafa çevirdim. Ahh.. kimi bekliyordum ki tabiki Quer. Bana eliyle kendisini işaret etti.

"Kılıçları bana fırlat hepsini aynı anda yapmanı istiyorum."

"Bunu büyük bir zevkle yapabileceğime emin olabilirsin."

Kılıçları büyük bir hızla fırlattım. Fakat Kılıçlar on metre yakınına geldiği anda onun tarafından üretilen. Tek bir kılıcın darbeleri ile hepsi kırıldı kırıldıkları zaman toplanan enerji yok olurken. Gözlerimi sonuna kadar açarak Quere büyük bir dahi olduğundan emin olarak baktım.

Bakışlarımı görmüş olacak ki kibirli bir ifade ile bana baktı...

Göl kenarına oturup konuşmaya başladı bende peşinden gidip yanına oturdum ve dikkatle dinledim.

"Eğitim çok hızlı ilerlemiyor bunun farkındayım burada üç ay daha kalacağız ardından ne yaparsın bilmiyorum fakat seni tanımıyor gibi yapacağım. Kalan üç ayın ilk iki haftası; iyileştirme büyüklerini öğreteceğim içeride bir tane haydut var bıçakla kesip kesip iyileştireceksin bunu yaparken sakın acıma yaptığı şeyleri bilirsen daha fazla yapmak istersin.... ışığı ellerinde biriktir ve iyileştirren ve koruyucu etkisini avuç içinde topla ve elindeki enerjiyi yaralara gönder bu teknik çok gelişirse tei bir el hareketinle ölüme yakın olan insanları iyileştirebilirsin. Tabi bu durum hastalıklar için geçerli değil. Yarın bu eğitime başla daha sonra beraber bir ay boyunca ışığın renkler üzerinde bulunan kontrolü ve ilüzyon sanatı üzerine çalışacağız sonraki bir ay süpriz bir eğitim ve kalan on beş gün hayal gücünü ile üretenbildiğin. Diğer elementlerle uyumlu bileşik teknikler yapacaksın."

Sabah olduğu zaman oldukça yakışıklı biri olan adan vardı siyah uzun saçları omuzlarına dökülüyor siyah zeytin tanesi gibi duran gözleri yüzü ile büyük bur uyum içindeyken az az çıkan şakaları hoş duruyordu.

İplerle bağlı olan ellerini çözdüm ve kum ile tekrar bağladım tabiku kuma enerjisini kullanmasını engelleyen zehirhi de koydum. Çığlıkları başkalarını çekebileceği için. Evin etrafına tüm sesleri yutması için karanlık elementini kullandım.

İlk önce muhteşem yüzünden bir çizik attım iyileştirme tekniği ile bir kaç saniyede iyileşince daha derin bir kesiği omzuna attım. Oda bir saate iyileşince. Bedeninin üst kısmında bulunan Kıyafetleri çıkartarak ardı arkasına Kesikler atarak iyileştirdim. On beş günü bu şekilde geçirdim. Sin gün Quer gelip adamın kolunu kopardı. Bana dönerek iyileştirmemi istedi yaklaşık üç saat sonra üzerinde pembe bir iz bulunan kolu tamamen iyileşmişti bunu adama defalarca yaptığım için zorluk cekmedim fakat adamın çığlıkları ruhumu donduran cinstendi.

Ilüzyonlara başlamanın verdiği hevesle. Geçen bir ayı daha farketmemiş oldum

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin