Cümlelerim ve anlatacağım şeyler bitene kadar Pia yanındaki Nancy ile birlikte, dikkatle beni dinlemeye devam etti.
İkiside şaşkın bakışlarla uzun bir süre bana baktıktan sonra, bir kaç dakika içinde ancak kendilerine gelebildiler. Elbette hedeflerimden net olarak bahsetmedim. Tek bildikleri şey beş numaralı
Kıtadan intikam almak istediğim ve gerekirse tüm kıtayı yok edeceğim. Ayrıca kralın kasıtlı olarak ölümümü planladığını her şeyi sahip olduklarımu ele geçirmek için yaptığını da eklemiş oldum.İkisinin de gözlerinde gördüğüm öfke belirtileri, gülümsememek için uzun bir çaba sarf etmeme neden oldu. Nancy ve Pia ya dönerek dudaklarımdan dökülen cümlelerin cevabını bekledim.
"Nancy, Pia benim yokluğumda okulu oldukça geliştirmişsiniz bunun için teşekkür ederim ve buna devam etmeniz gerekiyor. Kendimi bir süre çalışmalara vereceğim bu zaman içerisinde Pianın desteğine ihtiyacım olacak. Nancy Senin görevin ise okulun devamlılığını ve gelişimini sağlamak olacak. Öncelikle geldiğim yerdeki bir dostumu ziyaret etmem gerekiyor buraya tek başıma gideceğim ardından tekrar buraya uğrayacak yanıma Piayı aldıktan sonra beş numaralı kıtaya gideceğim. Bu arada tek görevin okulu yönetmek olmayacak eski dostumu ziyaret etmeden önce krallığı ele geçireceğiz... Senin yöneteceğin Krallığı. Ardından tüm kıtada büyü krallığı olarak anılacak. Ve Krallığa büyücü olmayan hiçkimsenin girilmesine olanak dahi verilmeyecek. Sadece yıkımdan sonra oluşacak hasarı düzeltmek için işçiler girebilir olacak büyücü olmayan insanlara ise bir aylık bir süre vereceksin. Bir aylık süre sonunda burada kalmaya devam ederlerse bunu hayatları ile ödeyecekler. Yeni doğmuş çocuklara ev sahipliği yapan ailelere ise çocuk 4 yaşına gelene kadar süre verilecek. Eğer çocuk büyücü ise aileden alınacak ve büyücü bir aileye verilecek eğer büyücü değilse ailesi ile birlikte sınır dışı edilecek. Biliyorum bu kurallar oldukça katı fakat baştan sıkı tutmazsak isyan çıkartma olasılıkları artacak buna izin vermeyeceksiniz.
Savaşın dağa doğrusu katliamın hemen Ardından burdan ayrılacağım. Bir daha görüşme imkanımız olmayabilir bu yüzden bunları şimdiden anlatıyorum. Basit olarak uygulamak istediğim düzen anlamış olmalısınız... kalacağım süre belli değil yolculuğum bile oldukça sürebilir. Ne de olsa yedi numaralı kıtaya gideceğim. Şimdi savaşabilecek durumda olan yeterli güce sahip olduğunuz düşündüğünüz her öğrenci yada eğitmeni savaş için hazırlayın. Tek taraflı katliam desek daha uygun olacak. Hazırlıkların yarına kadar bitmesini istiyorum yarın benim ve siz ikinizin önderliğinde önce krallığı ardından tüm klanları yok edeceğiz. Buna savaş okulları da dahil öğrencilerin hiçbirini incitmeyeceksiniz çocukları da aynı şekilde hepsini tek tek test ederek büyücü olanları krallığımıza katacağız olmayanları ise ileride potansiyel bir düşman oldukları için öldüreceksiniz her hangi bir sorunuz olursa sizin bedenlerinize enerji izimi bıraktım hafifçe ismimi seslenmeniz yeterli olacaktır. Peki herhangi bir sorunuz var mı?"
İkisinin bana attıkları şaşkın bakışlara bakarak iç çektikten sonra;
"O zaman yarın şafak vaktinde küçük ordumu gölün kenarında hazır bir şekilde bekliyor olacağım."
Sözlerimin sona ermesi ile kendimi boş bir odaya ışınladıktan sonra, sesten rahatsız olmamak için sesi iletmeyen bir hava kalkanını odanın duvarlarına yerleştirdim.
Ardından gözlerimi gerçekliğe kapatarak etrafımda bol miktarda bulunan enerjiyi bedenimden içeriye çektim. Aslında seviye atlamak için kullanılan bu yöntemle bedenimde bulunan enerjiyi arttırarak yarın gücümü daha fazla kullanabilme imkanımı arttırmak istiyorum. Bedenimi saran rahatlatıcı hava dalgası ile derin bir nefes vermeden edemedim. Etrafımdaki enerjiye odaklanmış haldeyken odamın kapısına yaklaşan birisinin varlığı ile gözlerimi açarak odanın etrafında bulunan kalkanları tek bir düşünce ile ortadan kaldırdım. Kapıyı bir el hareketi ile açtıktan sonra karşımda hafif şaşkın hafif heyecanlı bolca sevgi ve özlemle beni izleyen Zuanli te bakarken dudaklarım istemsizce kıvrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OXDERIA
FantasyPeşini bırakmayan hüzün duygusu ile başa çıkmak için uğraşan Matsuki olaylar denizinde git gide dibe doğru batmaya devam ederken yaşadığı maceraları anlatan bir kitap.