Bölüm-36

1.2K 134 64
                                    

Zihnimde Aorinin istediği ilacın bulunduğu odaya gittiğimi hayal etmemle bedenimde oluşan bir karıncalanma hissi ile istediğim yere geldiğimi anlamış oldum.

Acaba bu ışınlanma yeteneğini zamanın aktığı dünyadada kullanmaya devam etme imkanım varmı.   Şu an önemli olan ilaç olduğu için geldiğim küçük odada sadece bir merekare bir masa ve masanın üzerinde duran üzerinde S harfi bulunan altın işlemeli bir kutu vardı.  Kutuya doğru ilerleyerek kutuyu açtım.  İçerisinde duran gri renkli bir boncuk ve parşömen vardı. Parşömen de yazanlar;

    İlahi değişim hapı.
Irklar tanrısı tarafından suna ailesine hediye edilmiş olan bu hap insanın istediği bir ırka dönüşmesini sağlar dönüşüm yapılabilinecek olan ırklar;
-Iblis: Mühür ve formasyonlarsa usta olan bir ırk

-Lamia:Karanlık Ölüm Lanet ve Zehir üzerinde muhteşem bir kontrol sahibi olan bir ırk

-Elf: Okçuluk üzerine hayran olunası bir yeteneğe sahip ırk

-Hayvan melezleri(tüm hayvanlar olabilir kısıtlama yok): Dönüşme imkanı olunan hayvanın özelliklerini kullanabilme yeteneğini bahşeder

-Cüce: Demircilik, ağır silah ve makineleşme üzerinde kontrolu olan bir ırk

-Melek: Oldukça kutsal bir ırk olan melekler büyü üzerinde ulaşılmaz bir yerdedirler.  Enerjileri doğuştan insanlara göre sekiz kat daha fazladır.

Seçtiğiniz ırkın adını enerjiniz ile havaya yazarak Gri renkli hapa yönlendirin.  Ardından Gri renkli hapı yuttuktan sonra rahat bir yere uzanıp uyuyun üç günlük bir evrim sürecinden sonra istediğiniz ırka dönüşeceksiniz ayrıca ırk içinde bile üstün bir yerde sayılacaksınız.

Suna Klanının notu: Hap ile ırk değişimi olduğu zaman bedeninizde bulunan Kan değişime ugrayacak bu nedenle Klandaki statüyü belirleyen ve Klandaki odalara erişim sağlayan S sembolu yok olacaktır ve tekrar oluşmayacaktır. Bunu kullanan kişi Kullandığı an itibariyle Suna Klanına ait değildir.

Ohh! Aşırı mükemmel bir hap milyonlarca elmas değerinde.  Fakat bunu henüz kullanamam. İlk önce Bana ait olan bu klanda bulunan kitaplar silahlar ve paraları sömürmem lazım atalarım eminim benim yüzümden ölüyken bile rahat değildir... Fakat aptalca bir davete gitmeselermiş.  Yapacak bir şeyim yok ayrıca burası aşırı sıkıcı.

Istediğim an da dönmem lazım hizmetçi yüzüğü alayım.  Tehlike anında buraya geri dönerim.  Ahahahahahah çok zekiyim.  İlk ihtiyacım olan şey boyutsal yüzük.   En fazla alana sahip olanların bulunduğu yere gitmem lazım. 

Boyutsal yüzüklerim bulunduğu alanı düşünmemle yine o karıncalanma hissi ile kendimi başka bir odada buldum.

Etrafımda bir kaç yüz tane kutu vardı sanırım içi yüzüklerle dolu ama bana en fazla alana sahip olan yüzük lazım.

Hmm.

En büyük depolama alanı olan boyutsal yüzüğün elimde olduğunu düşündüm.

Elimde hissettiğim soğuk bir nesne havaya zıplarken elimdeki neseneye baktım turuncu renkli bir yüzük uh demek böyle de kullanabilirim bu sembolü

Arggh muhteşem bir klana sahibim. Klancım sana s diye sesleneceğim.

"S  Lezzetli ve sulu kırmızı bir elma istiyorum."  Zihnimde oluşan ağrı ile olduğum yere düştüm."

ağrı şiddetlenirken elimde  hissettiğim kağıt ile kağıdı okumaya başladım.

"İsteğiniz gerçekleştirilemiyor. Kural ihlali yaptınız.  Sistemden bu tür şeyler isteyemezsiniz... Aksi taktirde tekrar acıya maruz kalacaksınız."

OXDERIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin