15. kapitola - Nové kuchařské duo

1.5K 140 10
                                    

"Musíme něco podniknout," vyhrkl Luhan, když jsme se společně vraceli po páteční výuce na internát. 

"Ano, trénink," odpověděl Sehun a lehce ho plácl přes zadek, načež mu došlo, že ještě nejsme uvnitř. Obezřetně se rozhlédl, ale nevypadalo to, že by si někdo všiml.

"Ale Hunnie, já vím, že musíme makat, ale... co po tréninku?" 

"Máš snad nějaký nápad?" 

"Co třeba přespat společně ve zkušebně?" navrhl Chanyeol. "Půjdeme teď trénovat, pak se všichni osprchujeme, doneseme si do zkušebny jídlo a přespíme tam."

"To je skvělý nápad! Měli bychom se nějak takhle společně zrelaxovat. Vždyť krom úterý jsme trénovali celý týden," dodal Baekhyun. To je pravda, jen úterý se nechalo kvůli mému zraněnému lýtku volné. 

"Ale co si uděláme na večer?" zamyslel se Jongin. Začínal jsem si uvědomovat, že od našeho posledního rozhovoru začal mluvit mnohem více, když jsme někde byli společně, za což jsem byl neskutečně vděčný. 

"Ty jsi tady jeden z hlavních kuchařů, neměl bys mít plno nápadů?" drkl do něj s hravým úsměvem Sehun. 

"Mám, ale můj druhý hlavní kuchař mi dnes nemůže pomoct, jelikož musí s Yixingem přesvědčit ředitele, abychom v té zkušebně mohli spát," vysvětlil tmavovlásek a s rádoby vyčítavým výrazem se otočil na Junmyeona.

"Dám ti za sebe náhradu," zvedl Junmyeon v obranném gestu ruce, "Kyungsoo umí vařit ještě lépe než já, může ti pomoct." Zarazil jsem se. Počkat. Tady se nabízí má pomoc bez mého vědomí? Skvěle. 

"Co myslíš, Kyu, zvládnete to?" objal mě Yixing kolem ramen. 

"Jo, jistě," pokýval jsem rychle hlavou, ale na Jongina jsem se ani nepodíval. Nepochyboval jsem o tom, že vymyslí nějaký skvělý recept a mně jednoduše řekne, co mám dělat. 

"Tak, jsou tři hodiny, tak se sejdeme ve čtvrt na čtyři ve zkušebně, abychom mohli v půl šestý vypadnout?" navrhl Sehun a všem to připadalo jako naprosto ideální čas. Ve výsledku ale trénink vlastně vůbec nevypadal tak, jak měl. Všichni už byli tak natěšeni na večer, že jsme si sotva párkrát zopakovali naučené kroky, vložili je do hudby a zbytek času jsme rozebírali, jaký film si pustíme k jídlu. 

...

"Fajn, fajn, tohle nemá cenu," mávl Sehun rukou, když Luhan uprostřed tance zakřičel na Junmyeona něco jako: "Když jsem koukal na hodnocení toho hororu, mělo to jen tři hvězdičky." 

"Dáme si pořádný trénink v neděli a dneska už to necháme být." Sám nevypadal, že by mu to nějak vadilo. Byla pravda, že opravdový odpočinek už jsme si vážně zasloužili. Když jsem se podíval na hodiny, bylo teprve třičtvrtě na pět. 

"Tak," ujal se Yixing organizace, "Jongin a Kyu půjdou připravovat večeři, já a Junmyeon půjdeme za ředitelem s flaškou Soju, Sehun, Luhan, Baekhyun a Chanyeol sem vezmou všechny deky a polštáře, jaké najdou ve všech našich pokojích. Ve skříňce vedle sálu je spousta podložek na cvičení, tak je dejte na zem, abyste nemuseli tahat matrace. A stáhněte prosím nějaké dobré filmy." 

"Horory?" uculil se Luhan takovým děsivým způsobem. 

"Třeba," pokrčil Yixing rameny, "ale ne žádnou velkou psychárnu." S těmito slovy se vytratili ze sálu, hned po nich i Luhan s Baekhyunem, kteří vedli žhavou diskuzi za téma 'Horory 21. století', a hned za nimi se vlekli Chanyeol se Sehunem, kteří vůbec tak nadšeně nevypadali, jelikož to vypadalo, že budou muset všechno odtahat sami. 

Temptation ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat