"Páni," rozzářila se mi očka, "vypadá to tu perfektně." Většina podlahy byla zakryta karimatkami, deky, peřiny a polštáře ze všech našich pokojů byly rozestlány vedle sebe.
"Chvilku to trvalo, ale výsledek je snad slušný," stoupl si Chanyeol vedle mě a založil si ruce na prsou.
"Nám to ale trvalo dýl," namítl Jongin, "chtělo by to nějak nás odškodnit."
"Okej, nemusíte sem tahat televizi z klubovny," rozhodl Sehun. "Necháme to na těch čtyřech." To už dovnitř naběhl i Luhan s Baekhyunem a s rozpustilými úsměvy nám mávali flashkou před obličeji.
"Máme tady ty nejděsivější horory, ale my dva jsme se shodli na jednom nejlepším," vysvětlil Luhan nadšeně.
"Pustíme vám ukázky a na závěr tu, co se nám líbila nejvíc. A společně si vybereme ten nejlepší horor," pokračoval Baekhyun ve vysvětlování jejich mistrovského plánu.
"Výborně, miláčci," sesunul se Sehun do peřin a založil si ruce za hlavu, "tak si doneste televizi." Pak se vítězoslavně usmál a natáhl se ke košíku, ve kterém byla večeře.
"Junmyeon a Yixing už ji nesou," přidřepl si s provokativním uculením naproti němu Luhan, a pak se otočil na mě a Jongina: "Tak copak jste připravili? Umírám hlady!"
"Z toho vybírání filmů?" poznamenal jízlivě Chanyeol, pak chytil Baekhyuna kolem krku a hravě mu rozcuchal vlasy. "Za to, že jsem to odtáhl i za tebe, mi budeš týden stlát postel, Baeku," rozhodl nekompromisně, ale hnědovlásek se jen rozesmál a poplácal ho po zádech.
"Udělali jsme třešňové kapsičky, těstovinový salát a italské sendviče," vyjmenoval Jongin a položil vedle košíku pár plastových mističek, talířků a vidliček.
"Oh páni," rozzářil se Baekhyun, vyvlékl se Chanyeolovi a běžel se také podívat, zda říkáme skutečně pravdu o tom, co všechno je v košíku. Když dopadl na kolena vedle mě, znovu se otevřely dveře, nebo spíš byly rozkopnuty, a vešli stěhováci - tedy Yixing a Junmyeon.
"Chcete pomoct?" zvedl jsem se.
"V pohodě, Kyu," usmál se na mě přívětivě Junmyeon. "Ta televize není těžká a skříňku už máme připravenou." O moment později televizi položili na dřevěnou desku skříňky a Luhan s Baekhyunem se k ní okamžitě rozeběhli. Baekhyun flashku zapojil někam ze strany televize, ale vůbec jsem netušil kam. Vlastně jsem ani moc nevěděl o tom, že se dá takhle přímo do televize zapojit - nikdy jsem se o moderní technologie moc nezajímal. Luhan zhasnul světla a sál se ponořil do pološera. Opřel jsem se vedle Chanyeola o zeď, která byla za námi, a přikryl jsem se až po pas. Naštěstí už jsem na sobě měl pohodlné tepláky a tričko na spaní, takže jsem se cítil příjemně a začala na mě padat únava, ač bylo teprve něco málo po půl sedmé. Nenápadně jsem se protáhl, prokřupnul si krk a opět jsem se zaměřil na ty dva nadšence.
"Chci tvůj nejlepší těstovinový salát, teď hned," nandal si Jongin do mističky pár lžic, načež ho sjely dva nasupené pohledy - Luhan a Baekhyun.
"Pardon, pardon, už jsem zticha," zasmál se, ukradl si dva kousky nakrájené bagety, vidličku, a rychle se vecpal mezi mě a Junmyeona, asi aby rušil co nejkratší dobu jejich dokonale naplánované promítání.
"Takže, první film, který je v nabídce, jsme určitě už všichni viděli, je to klasika. Kruh. Přesto," rozzářil se a pozvedl ukazováček, abychom zpozorněli, "jsem trailer stáhl, abychom si tu atmosféru mohli užít se vším všudy." Hned poté pokynul zrzek Baekhyunovi, aby ukázku pustil. Ano, Kruh jsem viděl asi dvakrát, ale ani jednou to nebyl příjemný zážitek. Nebylo to tak, že bych se u hororů nějak extrémně bál, ale nelíbilo se mi to. Cítil jsem se stísněně a napjatě, navíc jsem neměl rád lekací scény.
ČTEŠ
Temptation ✔
FanfictionBýt nováčkem ve škole není nikdy lehké. O to více, když se objevíte dva týdny po začátku školního roku. Jediné, co chcete, je zůstat neviditelnými. Ale oni vidí. On vidí. Skupina: EXO Místo: internátní škola Páry: KaiSoo (hlavní), HunHan, B...