Upozornění: 18+ (lehké BDSM)
***
Přerývavě jsem se nadechl a zavrtěl se, když mi obkročmo úplně dosedl na klín, ale snažil jsem se nedávat najevo, jak moc se mi to líbí. Už teď.
A to ještě ani nezačal.
Zkusmo jsem se pokusil oddálit zápěstí od sebe, ale nepovedlo se mi to. Kravata byla utažena a zavázána vážně precizně. A stejně tak jsem ani nemohl hýbat s rukama, protože konec kravaty byl připevněn k čelu postele až do úplného napnutí. Kde se tohle naučil?
Cítil jsem, jak mi rukou zajel pod košili a druhou začal rozepínat jeden knoflíček po druhém, dokud košili nerozhrnul úplně. Znovu jsem se zavrtěl, ale k ničemu mi to nebylo.
"Copak?" zeptal se s úšklebkem, hravě mi začal prsty putovat po hrudníku a upřeně sledoval mou tvář. Ale ve chvíli, kdy jsem se nadechl k odpovědi a pootevřel jsem ústa, mi pevně stiskl pravou bradavku a zatáhl za ni, takže se mi z úst nevydralo nic jiného než jen tlumený sten. Jongin však stisk svých prstů nepovolil, naopak s mou ztuhlou bradavkou ještě mučivě pomalu zakroutil. Poté se přesunul na druhou, zopakoval celý svůj proces a volnou rukou se mi začal dobývat do kalhot.
"Ngh..." zakňučel jsem, když mě hrubě pohladil přes pevný materiál kalhot mé školní uniformy v rozkroku a boule, která se tam už pěknou chvíli utvářela, se nedala jen tak zakrýt.
"Máme sousedy, Soo," upozornil mě a slezl ze mě, aby mi mohl bez problémů sundat kalhoty. "Zkus se ovládat."
"To nemyslíš vážně!" vyštěkl jsem a prudce zacukal svýma spoutanýma rukama. "Jak se mám podle tebe ovlá - aah." Jongin se rozhodl nenechat mě větu ani ukončit, protože mi rukou opět začal masírovat rozkrok o mnoho intenzivněji. Tenká látka mých boxerek už totiž nebyla žádnou překážkou.
"Nějaký problém, můj drahý?" zeptal se s lehkým úšklebkem a lehl si těsně vedle mě, nepřestával však ani na vteřinu pohybovat svou rukou.
Ale já se ani tentokrát nepřinutil k ničemu jinému, než jen k tichému stenu.
"Výborně," pokýval pochvalně hlavou a naklonil se ke mně. "Tak co, dáš mi už pusu? Nebo na to pořád nejsem dost dobrý?"
Chtěl jsem znovu oponovat a nepovolit, mé tělo ale bylo jiného názoru. Proto jsem nevědomky pokýval hlavou, zadíval jsem se na něj svým zastřeným pohledem a čekal jsem, než spojí naše rty. On opustil svou rukou můj rozkrok, posunul se více nade mě a pak se znovu sklonil, aby mohl naše rty spojit ve sladkém, ale chtivém polibku, který naši momentální situaci perfektně vyjadřoval.
"Slib mi, že pokud se ti cokoliv nebude líbit, řekneš mi to," zamumlal mi do rtů.
"Slibuju," zašeptal jsem měkce a vysloužil si tak jeden další polibek.
"Dobře," pokýval jemně hlavou a přitiskl mi rty na tvář. "Miluju tě."
"Miluju tě," přitakal jsem a vynutil si ještě jeden poslední polibek, i když to bez pomoci rukou šlo dost těžko.
"Tak co, jsi připravený?" zavrněl a pohladil mě po hrudníku.
"Do toho," pobídl jsem ho.
Během pěti vteřin bylo dole i mé spodní prádlo, takže už jsem na sobě měl jen rozepnutou košili a nic víc. Jongin mě prudce otočil na břicho, čímž se ještě o něco více upevnil stisk kravaty kolem mých zápěstí, protože se látka zamotala. Nadzvedl mě za boky, čímž mě donutil si kleknout a posunout se blíže k čelu postele, abych se mohl o matraci zapřít i spoutanýma rukama - skončil jsem tak na všech čtyřech, s rukama však ne úplně pod sebou, ale lehce před sebou.
ČTEŠ
Temptation ✔
FanfictionBýt nováčkem ve škole není nikdy lehké. O to více, když se objevíte dva týdny po začátku školního roku. Jediné, co chcete, je zůstat neviditelnými. Ale oni vidí. On vidí. Skupina: EXO Místo: internátní škola Páry: KaiSoo (hlavní), HunHan, B...