"Kdo si vezme ty vystřelovací konfety?" zvedl Jongin ruku s podlouhlou barevnou trubicí.
"Já!" přihlásil se nadšeně Baekhyun a okamžitě mu ji vyrval z ruky.
"Fajn," zasmál se, pokrčil rameny a sám si nabral plnou hrst zlatých flitrů.
"Až vejdou, všichni na ně vyhodíme ty flitry a Baekhyun vystřelí konfety," navigovat Junmyeon a stoupl si doprava zhruba dva metry ode dveří.
"Tak já půjdu naproti," stoupl si Chanyeol z druhé strany. Vedle něj se postavil Jongin, já si naopak stoupl vedle Junmyeona, takže jsem stál naproti Jonginovi. Zeširoka se na mě usmál, pak se podíval zářícíma očima plnýma jiskřiček do svých dlaní, ve kterých držel spostu třpytivých flitrů, a mé srdce se divoce rozbušilo. Ta dětská radost v jeho očích byla rozkošná.
"Už jdou," zašeptal Yixing, který se klíčovou dírkou díval ven. Blížili se k tanečnímu sálu v domnění, že se bude konat jen další obyčejný trénink. Ach, jak moc se spletli.
"Tak jo, až otevřou dveře, všechno se to spustí," sykl Junmyeon a pokynul Yixingovi, aby se postavil k němu.
"Tři," šeptl a hlasy Luhana a Sehuna byly blíž a blíž.
"Dva," natáhl odpočet a počkal si, než se pohne klika, "jedna..."
"PŘEKVAPENÍ!" zaburáceli jsme a všichni naráz zasypali Luhana a Sehuna zlatými flitry. Nechápavě na nás zírali, než jim docvaklo, o co se jedná. Rozesmáli se stejně jako my, když vtom naši společnou šťastnou chvilku přerušily zlostné skřeky a sprosté nadávání. Nechápavě jsme se otočili.
"Sakra, sakra!" klel Baekhyun a zběsile otáčel s obalem od konfet.
"Co je, Baeku?" zasmál se Chanyeol, ale držel si bezpečný odstup. Hnědovlásek totiž trubicí mířil přímo na Luhana se Sehunem a vypadalo to, jako by je tím chtěl zabít.
"Já nevím! Nefunguje to!" pořádně se rozkročil, a jak točil se dvěmi částmi trubice proti sobě s použitím veškeré své síly, nohy se mu ještě postupně roztahovaly, až skončil rozkrokem tak půl metru nad zemí.
"Počkej, pomůžu ti," vydal se k němu Sehun s rukama v ochranném gestu před sebou. Došel skoro až k Baekhyunovi, chytil druhou stranu trubice, hnědovlásek ale rychle zacupital zpět, vytrhl mu opačný konec z rukou a vyštěkl: "Ne, ty ne! Vrať se zpátky! Ty seš oslavenec!"
Sehun tedy tentokrát ve vzdávajícím se gestu zacouval zpět k Luhanovi a ochranitelsky ho objal, jelikož Baekhyun na ně svou dětskou zbraní neustále mířil.
"Byun Baekhyune, co jsi s tím provedl," vydal se k němu Junmyeon.
"Nic! Nefunguje to, kurva!" vykřikl hystericky a vydral se z něj další rozčilený skřek.
"To bychom nebyli my, aby se něco nepokazilo," ušklíbl se Jongin a pokusil se vyrvat Baekhyunovi konfety z rukou, ten se ale odmítal nechat okrást.
"Já to zvládnu!" Znovu s obalem otočil proti sobě, došel k oslavencům o něco blíže a v tu chvíli se mu to konečně povedlo. Konfety se s hlasitou ránou rozprskly do všech stran, ale většina z nich přistála na Sehunovi s Luhanem. V tu chvíli jsme propukli v další hlasitý jásot a seběhli se k nim, abychom je mohli objímat a popřát jim a všechno další, co k takové narozeninové oslavě patří.
...
"Mám nápad!" vykřikl Sehun.
"Jakej?" zeptal se Chanyeol, když se usadil na židli vedle Baekhyuna.
ČTEŠ
Temptation ✔
FanfictionBýt nováčkem ve škole není nikdy lehké. O to více, když se objevíte dva týdny po začátku školního roku. Jediné, co chcete, je zůstat neviditelnými. Ale oni vidí. On vidí. Skupina: EXO Místo: internátní škola Páry: KaiSoo (hlavní), HunHan, B...