46. kapitola - Pravda nebo klam?

1.1K 126 23
                                    

Díval jsem se mu do očí, zatímco jsem povoloval šňůrku jeho tepláků. Pozvolna jsem se nadechl, užívaje si bezbolestnost dýchání, a pobídl jsem ho: "Nadzvedni se."

"Jsi si jistý, Soo?" ujistil se, hladě mě po tváři.

"Více než jistý," přikývl jsem a usmál se, načež jsem se tělem úplně vklínil mezi jeho nohy. Jongin se ke mně sklonil, dlouze mě políbil na rty a poté se na rukou nadzvedl v bocích. Zatáhl jsem za lem tepláků, stáhl mu je až pod polena, tudíž mu stejně spadly až ke kotníkům, a v tu chvíli jsem zjistil, že pod tepláky neměl spodní prádlo. Přetáhl jsem mu přes kotníky srolované nohavice, odhodil tepláky kamsi za sebe a rukou jsem ho jemně pohladil po vnitřním stehnu.

"Uhmm..." vzdychl a nevědomky o něco více roztáhl nohy, zakláněje hlavu. Přejel jsem mu palcem po špičce napůl ztopořeného mužství a poté jsem ho chytil u kořene, skláněje se, abych mohl své rty přitisknout na naběhlý žalud.

"Soo," zašeptal mé jméno a lehce se nadzvedl v bocích, když jsem to udělal, a z úst se mu vydral další sten. Pootevřel jsem pusu a rozhodl se zužitkovat alespoň jednu věc, kterou jsem se v minulém "vztahu" naučil a sice mě stála hromadu utrpení, odporu a i bolesti, Jonginovi jsem ji však chtěl dopřát. Jemu ano. 

Otevřel jsem ústa ještě o něco více, pojal jsem do nich více než polovinu jeho erekce a čtyřmi táhlými pohyby hlavou nahoru a dolů jsem se dostal až ke kořenu. Pusu už jsem měl otevřenou, jak nejvíce to šlo, až mě začínala bolet spodní čelist a ucítil jsem tlak v pantech, ale nepřestával jsem. Objal jsem ho jednou rukou kolem pasu, nehty druhé jsem mu zaryl do stehna a začal jsem hlavou pozvolna hýbat nahoru a dolů. A při každém druhém klesnutí jsem se nosem téměř dotkl podbřišku, i když byla pravda, že můj dávicí reflex se stal za tu dobu opět o něco citlivějším. 

"To je ono, učíš se rychle," zasmál se tiše a prohrábl mi vlasy, než mě za ně pevně chytil a škubl mi hlavou dozadu, takže jsem jeho naběhlé mužství pustil ze svých úst. Setřel jsem si hřbetem pravé ruky sliny, které mi stékaly po bradě, a s nechutí jsem polkl zbytek svých slin se slanou pachutí. 

"Co to bylo za výraz?" zeptal se se zamračením a já rychle sklopil zrak. 

"N - nic," zavrtěl jsem rychle hlavou a otřel jsem si ruku do džín. V tu chvíli mi hlavu opět zvedl a nasměroval ji přímo ke svému ke svému vztyčenému mužství. 

"Otevři," rozkázal a já neochotně znovu otevřel pusu. "Dokud se nosem nedotkneš desetkrát za sebou mého podbřišku, nedovolím ti se udělat." 

"Dokud se nosem nedotknu - " zarazil jsem se. To nemám šanci zvládnout. Do teď jsem ho dokázal pojmout do úst sotva do poloviny. "Ale to - " 

Plesk. 

Zakňučel jsem, když mi ostrá facka přistála na tváři a já jsem ztratil rovnováhu. Z kleku jsem spadl na bok, který jsem si o tvrdou zem bolestivě narazil, ale neměl jsem čas se vzpamatovat. 

"Kleknout!" vyštěkl, a když jsem si opět klekl na kolena před něj, znovu mě chytil zezadu za vlasy a bez varování mi přirazil do pusy. 

Pevně jsem stiskl víčka k sobě. 

Ne, to ne. Je to pryč. Minulost. 

Zvedl jsem pohled nahoru k Jonginově tváři a zároveň jsem ho pohladil po stehnu, na kterém jsem nahmatal otisky mých nehtů. 

"Soo," uniklo mu skrze pootevřené rty a přestal se jednou rukou podpírat, aby mě mohl pohladit po vlasech. "B - Bože můj... jsi úžasný." 

Temptation ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat