5. bonusová kapitola - Naše malé tajemství

1.4K 128 20
                                    

"Aaah!" zasténal jsem tak hlasitě, že to muselo být slyšet až na druhou stranu kampusu, a podlomily se pode mnou mé třesoucí se ruce. Nebýt silných paží, které mě podržely, zapadl bych tváří do polštáře. 

"Jsi v pohodě?" zeptal se chraplavým hlasem a na moment přestal přirážet do mého těla. 

"Vypadám, jako že nejsem? Proboha nekecej a pokračuj," zapřel jsem se lokty o matraci a prohnul jsem se v zádech. 

"U tebe člověk nikdy neví, ty pako," znovu zkusmo přirazil a ihned se mu povedlo narazit na mou prostatu. Cukl jsem sebou, slastně zakňučel a čelo jsem si opřel o spojené dlaně. 

"Víc," zašeptal jsem, ač jsem měl ještě před pěti vteřinami na jazyku pár drzých slov jako protiútok, a pevně jsem stiskl víčka k sobě, vnímaje jen rozkoš, rozlévající se mi krví do celého těla. Po zádech mi přejel mráz a pevně jsem zuby stiskl svůj spodní ret, když se nárazy na mou prostatu opakovaly častěji a častěji, a můj dech se zkracoval. 

Cítil jsem jeho dlaň, jak mi putuje od kostrče podél páteře až na šíji. Prohrábl mi vlasy na temeni hlavy, než mě za ně pevně chytil a vytáhl nahoru, až jsem zády narazil do jeho pevného hrudníku. On mě poté paží objal kolem hrudníku a druhou rukou mi sjel přímo do klína, aby ještě umocnil mou rozkoš. Zapřel jsem se o něj a zaklonil hlavu, až jsem se temenem opřel o jeho rameno, čímž jsem se o něco více prohnul v zádech. 

"Mhmm," uniklo ze mě i přes pevně semknuté rty a poté jsem prudce zalapal po dechu, když jsem ucítil, že mé vyvrcholení se blíží vražedným tempem. A steny unikající z jeho rtů, které byly jen milimetry od mého ucha, mě jen postrkovaly více a více přes okraj. 

A když jsem ucítil jeho zuby, jak se mi bolestivě obtiskávají do jemné a citlivé kůže na krku, vykřikl jsem a během vteřiny dosáhl orgasmu. Položil jsem mu dlaně na paži, kterou mě svíral kolem hrudníku, a zaryl jsem do ní nehty, abych se okamžitě nezhroutil, a znovu jsem se s jemným zakňučením prohnul v zádech, když jsem cítil ještě posledních pár přírazů předtím, než mě naplnila horká tekutina a jeho pohyby se úplně zastavily.

"Ahh," zalapal jsem znovu po vzduchu, jak jsem se snažil vyrovnat svou dechovou frekvenci. Skousl jsem si spodní ret, když jsem cítil, jak ze mě pomalu vysouvá své mužství a jeho sperma mi stéká po stehnech. Postupně uvolnil sevření své paže kolem mého hrudníku a já jsem se sesunul do peřin a polštáře na matraci, otáčeje se při tom na záda.

"Tohle už bylo celkem vyčerpávající," zasmál se, když na mě dolehl celým tělem.

"Nestěžuj si. Jediný, kdo si tady může stěžovat, je můj zadek," opáčil jsem a otřel mu hřbetem ruky pot z čela, na které už se lepily pramínky jeho tmavě hnědých vlasů.

"Děláš, jako by se ti to nelíbilo," nakrčil obočí a sesunul se na místo vedle mě, což ovšem stejně znamenalo, že byl natisknutý na mém boku, jelikož postel pro nás oba nebyla dost prostorná.

"Líbilo," zavrtěl jsem se nespokojeně, když jsem cítil, jak mi sperma na stehnech pomalu zasychá, a prohnul jsem se v zádech, až mi v nich úlevně zakřupalo.

"Ještě aby ne," ušklíbl se a natáhl se k nočnímu stolku pro papírové kapesníčky, aby si z ruky mohl setřít zbytky mého ejakulátu. Pak se otočil zpět na mě, aby mi mohl otřít další zbytky z břicha, a poté kapesníček zabalil do dalšího a zvedl se z postele, aby jej mohl vyhodit do koše.

Sledoval jsem ho s lehkým úsměvem na tváři a užíval si zbytky vyplaveného hormonu štěstí, které mi stále kolovaly v žilách. Protáhl jsem se a poté pokrčil nohy, když mi ze rtů uniklo uvolněné zamručení. Když kapesníčky vyhodil, obrátil se na mě a sjel mě pohledem: "Když tě takhle vidím, nejraději bych si dal druhé kolo."

Temptation ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat