50. kapitola - Tvůj

2K 132 8
                                    

"Pět, šest, sedm, osm."

Zvuky synchronizace se rozléhaly sálem stejně jako zrychlené nádechy a výdechy, každé tlesknutí, dupnutí, všechno.

Vyměnil jsem se dvěma rychlými kroky s Luhanem a v perfektně vyleštěném zrcadle zkontroloval, zda nějak nekazím formaci. A když jsem se ujistil, že stojím zrcadlově s Junmyeonem přesně tak, jak bych měl, tiše jsem si oddechl a počkal jsem, dokud Jongin znovu neodpočítá první dobu pro začátek druhého postavení.

A už při druhém kroku jsem sebou nepatrně cukl a bolestně vyjekl, jelikož mě ostře bodlo mezi zraněnými žebry. Zastavil jsem se, opatrně si bolavé místo stiskl oběma dlaněmi a křečovitě jsem přitiskl víčka k sobě. Pokusil jsem se zhluboka nadechnout, ale v tu chvíli to bylo až příliš bolestivé, tudíž jsem se musel uchýlit jen k povrchovému, mělkému dýchání. Za pár vteřin jsem ucítil, jak se mi kolem těla ovíjí ruce a přitahují si mě do náruče.

"Promiň," zahuhlal jsem Jonginovi do trička na hrudníku, když jsem ucítil jeho příjemný parfém, momentálně smíšený s potem z trénování. "Kazím vám to."

"Neříkej hlouposti," napomenul mě měkce a políbil do vlasů. "To já mám špatný pocit - že trénuješ i přesto, že jsi zraněný."

"Já ale chci," namítl jsem a pomalu k němu vzhlédl.

"Já vím, broučku," pousmál se a pohladil mě jemně po tváři, "ale bojím se o tebe, pochop."

"Tak se neboj," zavrtěl jsem hlavou, stoupaje si na špičky, abych mohl naše rty spojit v polibku. "Snažím se být co nejvíce opatrný," dodal jsem, když jsme se od sebe po pár vteřinách oddálili.

"Tak a dost, vy dva!" dupl Sehun. "Žádný sexuální harašení na tréninku. Nechte si to na potom."

"To není žádný sexuální harašení," zasmál se Jongin, "na to jste experti ty s Luhanem."

"Myslíš? Kdybych vás včas nezarazil, začali byste se tady navzájem svlékat a ochmatávat a já nevím co ještě. Kyungsoo, sednout!"

"To je jako trestná lavička nebo co?" nadzvedl jsem nechápavě obočí.

"Klidně to tak ber," pokrčil rameny, "trestná lavička a ještě navíc jsi zraněný, takže si musíš odpočinout."

"Uhm," zabrblal jsem, úplně jsem se vyvlékl z Jonginovy náruče a neochotně jsem si šel sednout k zrcadlu. A jelikož do oběda už nezbývalo moc času, k trénování jsem se znovu dostal až odpoledne, když jsme byli dostatečně odpočatí po tom skvělém obědě, který byl v podstatě stejný jako večeře předchozího dne, snad ale s ještě větším výběrem, což mi připadalo nemožné. Evidentně to však šlo. 

Když jsme kolem páté hodiny skončili i druhou část tréninku, převlékli se a dali si něco dobrého na zub, navrhl Sehun, že bychom mohli zajít do místnosti, která sloužila jako domácí kino, a pustit si film.

"Popcornovač!" zajásal Baekhyun.

"Ano, ano, popcornovač," mávl Sehun se smíchem rukou. "To je radosti."

"A pustíme si horor!" přidal se Luhan.

Junmyeon se na něj vsak zamračil a založil si ruce na prsou: "Moc dobře víš, jak se Soo u hororů bojí."

"T - to je jedno," zavrtěl jsem hlavou a zčervenal rozpaky nad faktem, že jsem jediným strašpytlem v téhle skupině.

"Naučíme ho na ně," uculil se zrzek.

"Ještě se mi bude v noci bát," řekl Jongin, když mě objal zezadu kolem pasu.

"Tak něco vybereme tam," mávl Sehun rukou a pobídl nás, abychom se vydali za ním. Prošli jsme chodbou vedoucí z jídelny ke vstupní hale, poté jsme prošli obývákem i kolem prostorného bazénu až jsme se dostali ke koupelně, kde byla i vířivka, jak mi Sehun předchozí den ukázal. V tom místě se chodba otáčela prudce doleva a po pár krocích jsme se dostali k dalším dveřím, které Sehun odemkl a otevřel.

Temptation ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat