6. bonusová kapitola - Nový začátek

1.1K 113 17
                                    

"Nemůžu uvěřit, že jsi mě přesvědčil ještě na jeden horor," zamumlal jsem, když Baekhyun zamknul dveře domácího kina. "Je půl jedný ráno, zítra, teda vlastně už dneska, vypustíme na tréninku duši."

"Děláš, jako kdybychom nikdy nešli do školy a pak na trénink beze spánku," mávl hnědovlásek rukou.

"A taky to byla sebevražda," řekl jsem, založil si ruce na prsou a vydal jsem se chodbou až k vířivce a koupelně.

"No tak počkej," zavolal pološeptem a doběhl mě. "Sice to bylo náročný, ale zvládli jsme to."

"Neměli jsme moc na výběr," pokrčil jsem rameny a prošel kolem bazénu v obýváku, Baekhyun mi byl v patách.

"Proč ten kyselý tón?" chytil mě za paži a zavěsil se do mě, aby mě konečně trochu zabrzdil. "Stalo se něco, Yeole? Jestli jsi se mnou na ten film nechtěl koukat, měl jsi jít s ostatními nahoru a já bych se na to podíval sám."

"A co bych tam asi tak dělal sám, když všichni šukají?" ušklíbl jsem se ironicky.

Baekhyun se zarazil, ale pak mě za ruku úplně zastavil, objal mě kolem krku a podmanivě se na mě usmál: "A chceš taky?"

"Nemám na sex náladu, Baekhyune," sundal jsem ze sebe jeho ruce a vydal jsem se ke schodům vedoucím do prvního patra.

"A co ti je?" ozval se za mnou znovu jeho hlas.

"Jsem unavený," pronesl jsem otráveně a neochotně jsem se znovu zastavil, když mě chytil za ruku ještě před tím, než jsem stihl stoupnout na první schod.

"Vždyť jdeme spát," podotkl Baekhyun, "no tak, nezlob se, příště už tě nebudu nutit koukat o půlnoci na horor, slibuju."

"O to nejde, Baeku," povzdechl jsem si a pokusil jsem se vytrhnout ze sevření jeho ruky, abych se mohl vydat do našeho pokoje.

"Tak o co jde?" zeptal se nechápavě a přitáhl si mě k sobě blíže, aby měl jistotu, že se nikam nevytratím.

"O nic," zavrtěl jsem hlavou. On se na mě vyčítavě zadíval, opřel mě zády o stěnu vedle schodů, zatarasil mi svým tělem možnost úniku a povzdechl si: "Měl jsem pocit, že si říkáme všechno."

"Říkáme," přikývl jsem, "ale tohle je jen pocit, nic víc. Nemá cenu se o tom bavit."

"Právě že má," napomenul mě a prstem se mi zabodl přímo mezi prsa, "to je přesně to hlavní, víš? Pocity jsou důležité, třeba ti nějak pomůžu."

"Baekhyune," povzdechl jsem si, "neřeš to. Pojď nahoru, dáme si jednu rychlovku a půjdeme spát, ano?"

"Ne," zamračil se, "půjdeme a o všem si promluvíme."

V tu chvíli se seshora ozval hlasitý sten a já hlavou polekaně cukl ke dveřím nahoře u schodů.

"Dobře... tak si asi půjdeme sednout do obýváku," opravil se Baekhyun a tiše se zasmál. "Vypadá to, že Jongin se nám konečně rozhoupal k nějaké akci."

Ozval se další sten - tentokrát už bylo naprosto zřejmé, že to byl Kyungsooův hlas.

"A evidentně ani není vůbec špatný," dodal jsem.

"Tak pojď," chytil mě Baekhyun za ruku, "jdeme do toho obýváku."

"Nechceš je špehovat?" podivil jsem se. "První sex Jongina a Sooa - to nezní jako něco, co bys zrovna ty chtěl zameškat."

"To je sice pravda," přikývl s úsměvem, "ale ty jsi teď přednější."

Zaraženě jsem se na něj zadíval, ale pak jsem ho nechal, aby mě chytil za ruku a dotáhl až do obýváku na sedačku, kam mě posadil a sám si sedl těsně vedle mě. Založil si ruce na prsou, naklonil hlavu na stranu a uculil se: "No? Já čekám."

Temptation ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat